Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Virus på Ipohne?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-12, 22:36   #1
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Virus på Ipohne?

Ipohnen har ringt flere ganger i natt, fra kl 0058 til 0410 har den ringt 8 forskjellige kontakter på listen min. Jeg har sovet hele natten gjennom, og har aldri tidligere gått i søvne. Så kan det være virus? Jeg har jo hørt at en ikke kan få virus på Apelprodukter. Utrolig merkelig dette. Mange som ringte meg i morges for å høre hvorfor jeg hadde ringt de mitt på natten.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 22:45   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virus på Ipohne?

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Jeg har jo hørt at en ikke kan få virus på Apelprodukter.

Det er bare tull fra ende til annen. Man kan helt utmerket fint få virus på epleting.

Det høres ut som noe muffins. Trykket på noen fine lenker på facebook i det siste?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 22:49   #3
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Virus på Ipohne?

Har ikke trykket på noen lenker som jeg kan huske. Bruker den bare til å lese nettaviser og til å sjekke været.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 23:04   #4
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Virus på Ipohne?

Vi fikk inn en iPhone på jobben som hadde fuktskader, den oppførte seg akkurat slik.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 23:07   #5
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Virus på Ipohne?

Har du hatt headset koblet til telefonen? Jeg hadde et headset med en liten kontaktfeil som trigget talekontroll på telefonen, og et lite grynt eller pust i søvne kan sikkert tolkes som ulike talekommandoer om telefonen er i det lunet.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 23:09   #6
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Virus på Ipohne?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Har du hatt headset koblet til telefonen? Jeg hadde et headset med en liten kontaktfeil som trigget talekontroll på telefonen, og et lite grynt eller pust i søvne kan sikkert tolkes som ulike talekommandoer om telefonen er i det lunet.

Unnskyld, men...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-12, 23:50   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virus på Ipohne?

Jeg stemmer for fukt.
Virus på telefon som oppfører seg sånn har jeg aldri hørt om.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 11:30   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Virus på Ipohne?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg stemmer for fukt.
Virus på telefon som oppfører seg sånn har jeg aldri hørt om.

Men gjør man et Google-søk, så er er det ganske mange som har opplevd lignende.....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 18:57   #9
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Virus på Ipohne?

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Har du hatt headset koblet til telefonen? Jeg hadde et headset med en liten kontaktfeil som trigget talekontroll på telefonen, og et lite grynt eller pust i søvne kan sikkert tolkes som ulike talekommandoer om telefonen er i det lunet.

Har ikke headset på mobilen, så det kan ikke være det.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 19:16   #10
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virus på Ipohne?

Jeg har sett flere trojanere infisere Applemaskiner. Var en som het Macdefender i fjor husker jeg, og her er sistemann: http://mac1.no/artikkel/10285/ny-og-...janer-til-os-x

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-12, 19:17   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Virus på Ipohne?

Har forresten ikke sett virus på iPhone før. Jeg tipper det er enda mer iOS5-fjas eller en skade på telefonen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no