Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Greier ikke lyd inni ørene!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-08, 21:05   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Greier ikke lyd inni ørene!

Vet ikke om det er riktig å legge denne her eller under helsespørsmål, men jeg lurer: Er jeg den eneste i verden som ikke greier å ha musikk eller telefonheadset med plugger inni ørene?

Headset utenpå går greit, men får jeg noe inni ørene er det intenst ubehagelig, både i seg selv og særlig med lyden. Uansett hvor lav lyd jeg har så er det veldig ubehagelig, det er akkurat som ørene er overfølsomme og at lyden kommer for nært.
Jeg har ingen andre problemer med hørsel eller ører, men føler jo at dette er litt merkelig. Det har alltid vært sånn, helt siden walkmanens dager, og jeg har prøvd flere ganger.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 21:16   #2
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Greier ikke lyd inni ørene!

Hmmm, kan ikke si jeg har det sånn hvert fall.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 21:34   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greier ikke lyd inni ørene!

Jeg har også problemer med sånne plugger, ikke pga lyden, men fordi de ikke sitter ordentlig. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har prøvd. De vil ikke henge. Å jogge med slike er dødfødt, de ramler ut etter to meter. Jeg må nok ha en merkelig fasong på ørene eller noe sånt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 21:37   #4
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greier ikke lyd inni ørene!

Jeg liker ikke å ha plugge inne i ørene, men jeg greier det, hvis du skjønner forskjellen.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 22:07   #5
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Greier ikke lyd inni ørene!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har også problemer med sånne plugger, ikke pga lyden, men fordi de ikke sitter ordentlig. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har prøvd. De vil ikke henge. Å jogge med slike er dødfødt, de ramler ut etter to meter. Jeg må nok ha en merkelig fasong på ørene eller noe sånt.

Da er vi ihvertfall 2 stk med "rare" ører.

Bortsett fra det, så synes jeg det er greit med lyd i ørene, men den må være lav.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 00:44   #6
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Greier ikke lyd inni ørene!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har også problemer med sånne plugger, ikke pga lyden, men fordi de ikke sitter ordentlig. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har prøvd. De vil ikke henge. Å jogge med slike er dødfødt, de ramler ut etter to meter. Jeg må nok ha en merkelig fasong på ørene eller noe sånt.

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Da er vi ihvertfall 2 stk med "rare" ører.

Bortsett fra det, så synes jeg det er greit med lyd i ørene, men den må være lav.

Nope- vi er 3 stk med rare ører!!

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 00:56   #7
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greier ikke lyd inni ørene!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har også problemer med sånne plugger, ikke pga lyden, men fordi de ikke sitter ordentlig. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har prøvd. De vil ikke henge. Å jogge med slike er dødfødt, de ramler ut etter to meter. Jeg må nok ha en merkelig fasong på ørene eller noe sånt.

Jeg også, så kanskje det er pluggene som er rare.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 01:42   #8
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greier ikke lyd inni ørene!

Mine plugger falt og alltid ut, helt til jeg kjøpte slike med gummi "mothaker" , i mangle på et bedre ord. De kommer i 3 størrelser og er geniale.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 02:17   #9
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Greier ikke lyd inni ørene!

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har også problemer med sånne plugger, ikke pga lyden, men fordi de ikke sitter ordentlig. Jeg har ikke tall på hvor mange jeg har prøvd. De vil ikke henge. Å jogge med slike er dødfødt, de ramler ut etter to meter. Jeg må nok ha en merkelig fasong på ørene eller noe sånt.

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Da er vi ihvertfall 2 stk med "rare" ører.

Bortsett fra det, så synes jeg det er greit med lyd i ørene, men den må være lav.

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Nope- vi er 3 stk med rare ører!!

Vi er 4 med rare ører eller 5 med HI

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 19:29   #10
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Greier ikke lyd inni ørene!

Vet ikke. Har aldri prøvd. :gammel:

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-08, 22:00   #11
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Greier ikke lyd inni ørene!

Jeg liker ikke plugger med lyd og heller ikke de som skal holde lyd ute aka sov-i-ro.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no