Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Du vet du har en avansert fjernkontroll når ...

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 10:27   #1
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Du vet du har en avansert fjernkontroll når ...

...babyen ikke bare skifter kanal mens han gnager på den, men holder på å skifte ut kanaler.

...det tar lenger tid å instruere barnevaktene i bruk av fjernkontrollen, enn å gi intruksjoner om flasker og leggeritualer.

...den har to knapper med rød prikk på, hvor den ene betyr "opptak" og den andre betyr "slett".

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 12:58   #2
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Du vet du har en avansert fjernkontroll når..

Løsningen er å ikke ha 1, men 6 fjernkontroller, Kanina. 6 stk!

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 12:59   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Du vet du har en avansert fjernkontroll når..

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-08, 08:46   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Du vet du har en avansert fjernkontroll når..



En historie i familien, som visstnok er hysterisk morsom, er når jeg passet nevøen, og satt og så på samme kanal hele kvelden, fordi jeg ikke fant riktig fjernkontroll til tv'n av den haugen som lå på bordet. Jeg er litt usikker, jeg synes kanskje det er svogeren min vi skal le av, med alle fjernkontrollene, og ikke meg!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no