Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-10, 18:28   #21
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Jeg kjøpte en Kenwood major for å ha å bake brød i, men har aldri blitt så skuffet før i mitt liv. Deigen gikk inn i maskineriet, og det ble bare klin.
Jeg leverte den tilbake og fikk pengene igjen, kjøpte KA for annen bakst enn brød, og beholdt min gamle Siemens universal som glatt tar 6 brød i slengen, men ikke er fin.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 18:44   #22
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Er veldig fornøyd med min KA, men jeg baker ikke store mengder. Og skal det være mer en maskina tar kjører jeg det bare i to omganger. Jeg bruker den helt klart så mye fordi den står fremme, har hatt en ganske dyr stygg sak fra Philipps før, den ble aldri brukt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:03   #23
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Da kjøper du Kenwood Patissier.


What's not to like!

Tror du at jeg har RÅSA kjøkken?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:19   #24
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Er ingen stor-baker. Blir mest forskjellige boller, kaker og litt brød osv.
Så jeg tror at KA holder for oss. (Er hvertfall det jeg overbeviser mannen om)
Skal bestille på mpx.no, er visst "ingen" som kan matche de prisene. Pappa jobber i bransjen som gir han innkjøpspris (+ moms selvfølgelig), men det blir en tusenlapp dyrere i butikk.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:29   #25
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Er ingen stor-baker. Blir mest forskjellige boller, kaker og litt brød osv.
Så jeg tror at KA holder for oss. (Er hvertfall det jeg overbeviser mannen om)

Den holder absolutt til det bruket! Og det er sååå mye mer fristende å slenge sammen en bolledeig eller en pizzabunn når maskinen står der på benken, klar til bruk (skinnende og fin ). Vi har hatt vår i fem år, tenker jeg, og det har aldri vært noe trøbbel med den.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:42   #26
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Så bra, Filippa.
Skal ha den til enkelt bruk og den skal stå framme for å friste meg til å bake. På vinteren er det tiltak uten kjøkkenmaskin fordi jeg har så mye eksem, så faktisk er dette en helseinvestering.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 19:50   #27
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Nå er den bestilt!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 20:10   #28
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Grattis! Håper du blir fornøyd.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 20:19   #29
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Da kjøper du Kenwood Patissier.


What's not to like!

Oi! Se på den!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 23:00   #30
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Når man ser borifra det estetiske...

Hvilken gjør en best jobb til brød- og bolledeiger?

( og ja, jeg ønsker å ha den på benken)

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-10, 23:08   #31
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Skal du ha større deiger så er nok en av kraftige Kenwoodene å foretrekke. Men for 1 kg med omtrent går det fint med KA-en i hvertfall. Jeg bruker nå Schakendaoppskrifter, de har veldig mye elting, og jeg kjenner maskinen blir litt varm (Jeg har altså KA)

Jeg har ikke brukt den så mye og ikke til brød, men til pizzadeiger, boller, rundstykker og sånt er den helt suveren, og lettvint da den alltid står framme.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 09:49   #32
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Bakebollen og alt går i oppvaskmaskina, eller?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:09   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Jepp, bortsett fra vispen. Den kan vri seg, og det er ikke bra siden den skal passe til bollen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:14   #34
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Gratulerer med kjøpet - du blir sikkert fornøgd

Må berre få sagt at Kenwood står også framme på benken (fordi den er fin), så derfor er det lett å bake i Kenwood-huset også

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 10:21   #35
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som kjøpte Kitchen Aid-kjøkkenmaskinen

Min Ken står på en hylle inni et skap, hyllen kan dras ut og opp på et blunk, så det er lett å bake her også. Det er ikke Ken det står på her hvertfall.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no