Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

HYL! Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-10, 13:41   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HYL Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Ja, kan du det? Jeg tviler sterkt på at de ikke hadde fått solgt de kulene altså, de fleste jeg kjenner er ville etter dem og er skikkelig leie seg over dette her.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 13:57   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HYL Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Det var fryktelig synd, de hadde en veldig fin nettbutikk. Vi kjøpte alltid noe derifra hvert år. Men det er jo ikke noe vits i om det var ulønnsomt. Mesteparten av greiene ble forresten innkjøpt av en importør jeg ikke husker navnet på, men hun har fått endel kritikk for at produsentene i Afrika ikke fikk en særlig høy andel av cutten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 15:47   #23
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HYL Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, kan du det? Jeg tviler sterkt på at de ikke hadde fått solgt de kulene altså, de fleste jeg kjenner er ville etter dem og er skikkelig leie seg over dette her.

Og de ble da visserligen alltid utsolgt for kulene også? Jeg var i allefall tidlige ute de siste årene for å være sikker på å få tak i kuler. Så også i år, men nettbutikken var jo borte.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 15:57   #24
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: HYL Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, om ikke de hadde helårsdrift av butikken (som altså ikke lønte seg), hadde det kanskje vært mulig med en sesonghandel for julekuler, om ikke annet. Jeg kan formidle det videre.

DU kan jo også videreformidle innspill herfra: kanskje lønnsomheten hadde gått opp hvis de rett og slett økte prisene noe? Mange av varene der var jo fryktelig udnerpriset, syntes jeg Og litt av poenget med å kjøpe var jo også å gi!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 16:15   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HYL Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Og de ble da visserligen alltid utsolgt for kulene også? Jeg var i allefall tidlige ute de siste årene for å være sikker på å få tak i kuler. Så også i år, men nettbutikken var jo borte.

Ja, de ble uhyre fort utsolgt. 1. desember var det som regel ikke flere igjen, så jeg skulle inn og kjøpe den datoen jeg la ut innlegget her, for å være sikker på å få tak i kuler tidsnok.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 16:25   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HYL! Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Jeg begynner å lure på om det er den importøren som har lagt inn årene jeg, siden gavermedmening.no også har mye mindre utvalg enn tidligere. Irriterer meg at jeg ikke husker hva den het. Asanti? Asani? Noe i den duren.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 15:47   #27
HegeK
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 3
HegeK har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: HYL! Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Jeg har også pleid å kjøpe julekulene til UNICEF.
Har tittet rundt på en del UNICEF sider i en rekke land og kommet frem til at "alle" fortsatt har fungerende butikk og ny julekule.
Danmark har oppgitt at de ikke sender varer utenfor landegrensene. Etter som jeg kunne se så har Sverige ikke oppført noe ang dette, så mulig vi har løsningen der.
Har sendt dem en mail om eksisterende interesse i Norge, og en link til dette forumet, så da er det bare å vente og se om vi får et positivt svar

HegeK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 15:52   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HYL! Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Så bra, HegeK - håper dere får klaff i Sverige! Min venninne i Unicef bekrefter dessverre at kulene ikke lenger er å få i Norge.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 15:54   #29
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: HYL! Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg begynner å lure på om det er den importøren som har lagt inn årene jeg, siden gavermedmening.no også har mye mindre utvalg enn tidligere. Irriterer meg at jeg ikke husker hva den het. Asanti? Asani? Noe i den duren.

http://www.isandi.no/ ?

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:40   #30
HegeK
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 3
HegeK har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: HYL! Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Hei igjen
Da fikk jeg beskjed fra Sverige om at det bare var å bestille derfra.
I bestillingsskjemaet deres er det ingen rubrikk for "land" så mulig det ikke registreres ordentlig om man kjøper via deres nettside.
Jeg sendte imidlertid en mail om hvor mange kule jeg ønsket og min adresse, så da håper jeg årets julegaver er på vei snart

HegeK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:43   #31
HegeK
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 3
HegeK har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: HYL! Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Unicef sin side i Sverige:
http://www.unicef.se/butik

Mailadresse til Unicef (hvor jeg henvendte meg):
unicef@strd.se

Lykke til

HegeK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 17:06   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HYL! Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

TUSEN takk!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 17:45   #33
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: HYL! Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Hmmmm... Prøver å bestille derfra jeg, men det går ikke ann å gjennomføre betalingen.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 18:21   #34
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: HYL! Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Jeg sleit med betalingen på de svense sidene, men jeg sendte en mail og fikk til svar at bare jeg sendte de navn og adresse så skulle de sende meg kula. Det gikk kjempefort og kula er så fin.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 15:23   #35
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HYL! Unicef sin nettbutikk er nedlagt, hva med julekulene jeg må ha?

Og jeg som ikke har visst om dette før etter at de har lagt ned.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no