Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gardiner helt fra taket?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-10, 14:15   #21
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gardiner helt fra taket?

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Takk, kokosbolle!!! Det var jo fint!
Jeg tenkte at det kanskje ble rart å bare ha en gardin ned på hver side, at det kanskje skulle/burde være kappe over slik at veggen over vinduet ikke syntes. I såfall så ville det blitt for prangende for meg. Men nå ser jeg jo at det blir fint slik jeg hadde tenkt meg det.


Ah, nå skjønner jeg ihvertfall litt bedre. Tenkte på sånn kjøkkengardinkappe som delte opp vinduet jeg.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 14:17   #22
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Gardiner helt fra taket?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Ah, nå skjønner jeg ihvertfall litt bedre. Tenkte på sånn kjøkkengardinkappe som delte opp vinduet jeg.

Det hadde nok blitt litt rart ja.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 14:24   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gardiner helt fra taket?

Bare hyggelig!

Jeg synes man bør ha gardiner som festes helt oppe for at det skal blir fint, ser ikke like bra ut med hempegardiner synes jeg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 17:25   #24
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gardiner helt fra taket?

Gardiner fra taket ser bare rart ut synes jeg.
Og kappe er bare såååå 80-tallet Så om du ikke er 70 år, - ikke velg kappe!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-10, 19:10   #25
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gardiner helt fra taket?

Googlet lounge, da kom det mange fine bilder.











cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no