Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Flyttebyrå i Oslo

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-10, 13:18   #1
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Flyttebyrå i Oslo

Hvem anbefaler du?

Hvor mye flyttet dere, og hva kostet det?

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 14:04   #2
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.982
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flyttebyrå i Oslo

Jeg hadde egentlig tenkt å avbefale ett, men jeg husker ikke hva det het, dessverre.

Grunnen er at vi brukte et, og avtalte pris. Da de var ferdige med jobben, hadde de plutselig lagt på mva. Siden vi var forbrukere, insisterte vi på at prisen vi hadde avtalt, naturlig nok var inklusive mva. Svaret fra gorillaen var først: "Jeg veit hvorr'u bor!!!"


No shit, Sherlock.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 14:11   #3
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Flyttebyrå i Oslo

henger meg på denne jeg, da vi også skal flytte etterhvert

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 14:18   #4
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.253
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flyttebyrå i Oslo

Grunerløkka Flyttebyrå. Tar timespris, ligger på nettsidene deres. Ryddige, flinke, meget god valuta for pengene. Har brukt de 3 ganger selv og har venner som også har brukt de med stort hell.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-10, 14:24   #5
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flyttebyrå i Oslo

Jeg tror det var Aktiv det het. Det er noen år siden! Uansett, det hadde blitt svinedyrt for oss med timespris, så om du har mye å flytte er nok fastpris mest lønnsomt. Bare greit å ha på det rene at ingenting kommer i tillegg!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no