Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Eg har rydda på Facebook

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-07, 20:20   #1
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har rydda på Facebook

Postit;
Eg har rydda litt og sletta FPkontaktene mine. Det er ikkje personlig meint overfor NOKON, berre for å holde ting litt ryddig. Eg er jo her.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 20:21   #2
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook.

Akkurat som jeg gjorde for ei uke siden. Jeg forstår deg.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 20:24   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook.

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Akkurat som jeg gjorde for ei uke siden. Jeg forstår deg.

Egentlig herme eg etter deg.

Kan jo godt forklare litt; Det handle om å ha folk der som en har møtt og kjenne. Eg har beholdt dei her inne som eg kjenne personlig og har møtt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 20:27   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook.

Jeg har bare de jeg kjenner IRL på facebook og det vil jeg fortsette med.

Liker ikke å ha mange fremmede som min venner der men alle er vi forskjellige.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 20:58   #5
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook.

Jeg ryddet så mye at jeg ryddet meg ut....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 21:00   #6
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook.

Jeg skal gjøre det samme.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 21:23   #7
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook.

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg ryddet så mye at jeg ryddet meg ut....

Samma her, gitt...

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 21:25   #8
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Jeg er glad for at jeg aldri rotet meg inn.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 22:18   #9
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg er glad for at jeg aldri rotet meg inn.

Jeg har rotet meg inne, men jeg må innrømme at jeg overhode ikke forstår poenget i det hele tatt. Det eneste jeg har brukt den til til nå er en lengre "samtale" i innboksen med ei venninne jeg ellers ville tatt det på sms eller mail...

Så har jeg søkt litt og funnet en fire-fem folk som jeg kjente en gang, men som jeg egentlig ikke har behov for å få kontakt med igjen. De syv jeg har som "venner" er folk som ligger på msn'en og mobilen min. Så poenget med facebook er?

Jeg forstår ikke helt hallelujastemingen. Er det fordi jeg begynner å bli gammel? Er enda under 35, men når jeg søker opp på skolene jeg har gått på, er de eneste som ligger inne folk jeg vet er 10-15 år yngre enn meg. Skal jeg sende dem en melding og si "hei, husker du meg, jeg var trillepiken din!"?

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 22:40   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Så har jeg søkt litt og funnet en fire-fem folk som jeg kjente en gang, men som jeg egentlig ikke har behov for å få kontakt med igjen. De syv jeg har som "venner" er folk som ligger på msn'en og mobilen min. Så poenget med facebook er?

Jeg forstår ikke helt hallelujastemingen. Er det fordi jeg begynner å bli gammel?

Enten synes man det er moro å finne gamle kjente - eller så synes man det ikke. Det er jo ingen tvang? Jeg forstår ikke helt problemet. Folk er forskjellige, rett og slett.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 22:42   #11
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jeg er glad for at jeg aldri rotet meg inn.

Jeg også. Ikke fordi jeg ikke har sans for konseptet, men jeg er for lat.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 23:01   #12
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Eg likar konseptet godt! Har kontakt med mange som eg ikkje har sett på åresvis. Og det er gøy syns eg!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 23:07   #13
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Jeg har også ryddet. Gøy å treffe gamle kjente, men dere har jeg jo her.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 23:08   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Jeg har sletta meg på Facebook, men vurderer å opprette ny profil, og gjøre som dere - kun ha folk jeg har møtt og kjenner RL.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 08:33   #15
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Enten synes man det er moro å finne gamle kjente - eller så synes man det ikke. Det er jo ingen tvang? Jeg forstår ikke helt problemet. Folk er forskjellige, rett og slett.

Problem og problem . Det er vel ikke akkurat noe problem, men jeg forstår ikke poenget med facebook for egen del. Selvfølgelig kan man synes det er kjekt å treffe igjen folk man av en eller annen grunn har mistet kontakten med, men for egen del så ser jeg ikke helt det store med det. Det er som regel en grunn til at man mistet kontakten...

Forøvrig er vel det største "problemet" mitt når det gjelder facebook at det er ekstremt få som jeg kjenner (eller noen gang har kjent) som er aktive på facebook. Tror jeg har søkt gjennom klasselister og gamle venner på hukommelsen, og funnet maks to stk .

De som er aktive (eller "aktive") er de samme folkene som allerede ligger på mobil, mail og msn. Så da blir facebook bare enda et sted vi kan kommunisere. Og som sagt, da ser jeg ikke poenget med det.

Så vi kan nok konkludere med at folk er forskjellige, ja

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 08:44   #16
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Jeg syntes det er litt rart at dere her som er såpass nettvante ikke tenkte på at det er å "krysse en grense" å la "ukjente" få tilgang til deres identitet?

Ikke ment som kritikk altså. Jeg er bare litt overrasket.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 08:52   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Enten synes man det er moro å finne gamle kjente - eller så synes man det ikke. Det er jo ingen tvang? Jeg forstår ikke helt problemet. Folk er forskjellige, rett og slett.

Enig. Noen skjønner ikke "halleluja-oppstyret", jeg skjønner ikke sytinga.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 08:54   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Det er som regel en grunn til at man mistet kontakten...

Ja, feks. at man sluttet på skolen. Det er jo ikke alle som holder kontakten med sine 30 klassekamerater, barndomsvenner og lignende. Men det er allikevel veldig gøy for noen av oss når vi finner dem igjen, mimre litt. Noen mener man heller bare kan ta opp telefonrøret og ringe, men herregud, jeg sitter da ikke og ringer hele den gamle klassen min for å si "hei husker du meg?". Facebook er genialt, synes jeg.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 08:54   #19
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enig. Noen skjønner ikke "halleluja-oppstyret", jeg skjønner ikke sytinga.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 09:03   #20
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eg har rydda på Facebook

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg syntes det er litt rart at dere her som er såpass nettvante ikke tenkte på at det er å "krysse en grense" å la "ukjente" få tilgang til deres identitet?

Ikke ment som kritikk altså. Jeg er bare litt overrasket.

Eg har ikkje latt ukjente få vite om min identitet. Eller nokre få har vel funne det ut no. Forøvrig bekymre ikkje akkurat det meg.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no