Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 20:31   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg tror ikke du kommer til å like turist-Paris bedre med barn. Men det kan jo veldig godt hende at du liker å være turist sammen med Hiawatha, i Paris.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 20:34   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg er jo ikke i grunn glad i turistversjonen av noe. Men liker allikevel kjente museer og landemerker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 20:38   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

I hear ya, Tally. Det er jo liksom litt sånn det er å være generation X, er det ikke? Jeg vil ha alt, både main-stream og "off the beaten track", og jeg vil ha det på min måte og uten alle folkene og plastikken.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 20:40   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jepp! Men tar gjerne årgangsplæstik! Med en akkurat passe dose sv blandingsforholdet ironi/kjerlighet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 20:42   #25
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Å reise med barn er jo noe helt annet enn å reise bare voksne. Mannen og jeg har alltid reist godt sammen fordi vi liker det samme. Og det er i hovedsak å gå i fremmede gater og bare se hvor de fører oss. Å se hverdagsgater og hus i en fremmed by er like spennende som et museum, selv om vi får med oss noen av dem også. Dette har gjort at vi også reiser veldig godt med barn fordi fokuset blir på parker og lekeplasser og andre steder der barn kan ha det bra.

Vi har en god barneguide til London som blant annet lister opp alle de beste lekeplassene og parkene. I sommer fokuserte vi på å finne disse lekeplassene og det førte oss også til deler av London der vi ikke hadde vært og det var veldig fint. Om jeg skulle reist til Paris med et yngre barn enn 11åringen, så ville jeg nok gjort noe sånt. Fokusert på parker og lekeplasser og på alt det spennende man kan se og gjøre når man går til og fra dem.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 20:42   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg og mannen var i Paris i 2010, siste helgen i mars.
Det var helt greit, køen for å komme seg opp i Eiffeltårnet tok kun en time, og vi startet i køen kl.9.30 å en lørdag så gud hjelpe meg, hvor lang kø er det i juli lissom?
Og bortsett fra at hotellet vårt brant på lørdagen og vi måtte stå timesvis utenfor å vente på beskjed på hvor vi skulle bo, og fikk ikke kommet til klærne så vi rakk ikke den pakken vi hadde kjøpt; med middag i Eifeltårnet, båttur på Seinen og show på Moulin Rouge, så var turen grei nok.
Vi fikk sett det vi tenkte, tok sånn hopp-på-buss så vi slapp å gå oss ihjel og gikk og glante i dyre butikker.
Kunne godt tatt gutta med dit, men før det så skal vi til London med de.

Når vi landet og skulle ta bussen til sentrum så var det ingen som klarte å snakke såpass engelsk at de kunne forklare oss hvilken buss vi skulle med. Så det endte med at vi tok taxi. Sjåføren snakket kjempebra engelsk da.
Hotellpersonalet på det nye hotellet vi bodde på var utrolig hjelpsomme og fant busstider og forklarte i det minste veien til busstoppet når vi skulle hjem da.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 20:44   #27
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Vi trivdes veldig godt i Paris med barn, hadde trivdes enda bedre hadde det ikke vært for sure og lite hjelpsomme franskmenn.

Jeg hadde ikke reist til EuroDisney om dere har vært i Orlando, attraksjonene er ca identiske, de er bare enda dårligere på logistikk.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 20:46   #28
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Hvorfor vil du dra til Paris hvis du egentlig ikke trivdes?

Jeg var nettopp alene med snuppa i London, og det var helt magisk. Unger i den alderen er store nok til å kunne gjøre ordentlige ting, men små nok til at de ikke etterspør noen form for frihet og alenetid på slike turer.

Så jeg synes godt at du kan ta med deg Hiawatha på tur, men velg en by du liker.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 21:00   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg tenkte Paris fordi faren min er veldig glad i Paris og vi kunne gjøre en familieferie av det, samt slå det sammen med Disneyland Paris. Samt at jeg liker Pompidou og Hiawata liker Eiffeltårnet. London har vi gjort og kommer sikkert til å gjøre flere ganger, men nå tenkte jeg å prøve en ny by. Jeg liker veldig godt å oppleve byer med barn, mye av samme grunner som Blå. Vi bor aldri midt i turistdistriktet, men heller en bydel med "vanlige folk", spiser på den lokale kroa og henger i den lokale parken. Og det hadde jo vært kult å finne det i Paris også. Der man ikke blir screwed på cafe, ikke fnyser av fordi franskmenn er stivbeint eller man tråkker oppi turister. Jeg liker jo fransk film! Jeg vil finne det.

Men nå har fornuften i familien talt (aka Høvdingen), han vil ikke reise noe sted siden vi skal pusse opp og trenger nytt kjøleskap snart.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 21:13   #30
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Vi bodde i Versailles når vi var der med barn, Holiday Inn Versailles, med svømmebasseng, det er ganske "avsidesliggende", men går fint å ta RER inn til Paris-sentrum, ca 35 minutter, evt. inn til Versailles og videre der med RER.

Mini var da 6 år og syntes det var storveis med Invalidedomen, der gikk vi i mange timer!
Vi hadde lest endel om Napoleon før besøket. Versaillespalasset ble også godt mottatt av ungene, samme med Notre Dame. Disse stedene hadde høyere WOW-faktor en EuroDisney. Mini snakker om Invalidedomen og Versaillespalasset enda, 4 år etter.
Litt basiskunnskap kan være greit å ha innabords, det gjør besøket veldig mye mer spennende.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 14-10-12 kl 21:25.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 12:46   #31
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

To timer med Eurostar en vei hvor økonomiklasse ligger på ca. 3000 t/r.
https://www.eurostar.com/dynamic/_Sv...&_AGENCY=ESTAR

Takk for info, det der er jo helt hinsides! Ikke et alternativ, blir konklusjonen da ja.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 12:51   #32
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Nytt kjøleskap hørtes ut som en skrekkelig dårlig erstatning for tapt storbyferie.

Jeg tenker Eiffeltårn, Pompidou-senteret og Ste. Chappelle, jeg også, hvis man drar med barn. Båttur, kanskje. Og så ellers det du er inne på selv - hyggelige parker og nabolagskafeer og slikt. Vi snakket nettopp her om dagen om en vag plan om å kombinere London og Paris og ta toget mellom dem. (Poden var så fascinert over at én av aktivitetene som var nevnt i guideboken hans for London var "reise til Paris". )

Og da jeg var der med BM i 1993 gikk vi på Musee D'Orsay for å se originalen av et Van Gogh-bilde jeg hadde sett på menyen på en kafe, eller noe sånt - det stod på baksiden hvor originalen hang, og blåfargen blir virkelig aldri ytt rettferdighet på reproduksjoner.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 13:00   #33
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Vi hadde en fin opplevelse da. Etter å ha trasket og trasket og trasket så fant vi et strøk med masse vintagesjapper, cafeer hvor de som jobbet var unge studenter som hvertfall var villig til å prøve seg på engelsk (og hvor jeg fikk bestilt nydelig mat ved hjelp av ordene poisson, poulet og fromage. I motsetning på den snobbete restauranten hvor fasanen smakte fjøs og de himlet med øynene da jeg ba dem velge en vin som passet til) og vi fant en liten plateforretning hvor han ene var mer enn villig til å snakke engelsk, og vi tilbrakte tre timer nede i lytterommet og Høvdingen la igjen en helt uanstendig mengde penger på fransk klubbmusikk.

Vi var også hjemme hos en plateselskapsfyr også, som lagde caipirinhas til oss lenge før norske bartendere hadde hørt om det, på billig brasiliansk romaktig sprit (som det skal være) og som knuste is ved å pakke det inn i et kjøkkenhåndkle og banke på det med en hammer. Så drakk vi, skravlet og hørte på musikk nesten hele natten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 13:20   #34
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

To ganger i Paris (som voksen) har ikke overbevist meg.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 13:24   #35
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Vi hadde et veldig hyggelig møte med Pompidou-senteret. Det var vel egentlig det jeg likte best med Paris. Vi var der bare i to dager, og den andre dagen tilbragte vi i Versailles, som jeg på ingen måte kan anbefale, verken med eller uten barn. Med unntak for Versailles-hagene, som var fantastiske, og som både jeg og ungene likte veldig godt.

Disneyland kan jeg gjerne anbefale, hvis dere vurderer det.

Vi spiste middag på brasserie Bofinger, som var helt fantastisk både arkitektonisk og kulinarisk. Ungene var også begeistret.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 13:25   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jo, og tiåringen elsket Eiffel-tårnet. Jeg holdt meg på bakken med femåringen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 13:26   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Åh, det var et nydelig spisested, Teofelia!

Det er egentlig litt godt å høre at det ikke bare er meg som ikke har kommet innunder huden på den byen. Den skal jo liksom være så fantastisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 13:28   #38
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Caipirinha skal være på cachaca, så klart, ja. Er det på rom, så er det caipirissimo. Og er det på vodka, er det en caipiroska.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 13:29   #39
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Åh, det var et nydelig spisested, Teofelia!

Det var Toffen som anbefalte det.

Du kan ellers kikke på denne siden. Jeg hadde veldig lyst til å dra til Park de la Villette, som jeg har hørt veldig mye bra om, men tiden vår strakk dessverre ikke til.
http://www.davidlebovitz.com/2009/04...-do-with-kids/

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-12, 14:07   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du kan ellers kikke på denne siden. Jeg hadde veldig lyst til å dra til Park de la Villette, som jeg har hørt veldig mye bra om, men tiden vår strakk dessverre ikke til.
http://www.davidlebovitz.com/2009/04...-do-with-kids/

Der var det jo mye flott!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no