Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 12:35   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg har bare vært i Paris en gang som voksen, og hatet det i grunn. Men jeg tror Hiawata hadde elsket eiffeltårnet, pompidou, filmmuseet, kanskje Disneyland Paris, og generelt stemningen.

Har noen av dere gode tips til hoteller, ting vi bør gjøre og liknende?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 12:42   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Nei. :hjelpsom:



Jeg liker å sitte på trappen til Sacre-Coeur og se utover byen. Jeg liker å vandre en sen nattetime langs Seinen og høre på rare mennesker som spiller jazz under broene. Det er vel omtrent det eneste jeg liker med Paris.

Men jeg kommer sikkert til å ta med meg barna en gang og se på Eiffeltårnet, jeg også.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 12:44   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Hva var det Paris gjorde mot deg, Tally? Når det er sagt, har jeg også litt blandet erfaring med Paris – jeg er ikke hodestups og ubetinget forelsket, sånn som jeg f.eks. er i Roma – men jeg har jo ingen problemer med å se sjarmen.

Jeg tror Paris er praktfullt med barn som er på alder med våre, de er jo nettopp i riktig alder til å synes det er stas med spektakulære, berømte landemerker i berømte storbyer, og så er de kanskje de eneste som virkelig liker smågrelt turistsirkus. Mine to drømmer om Paris begge to. Berlin, Tokyo og London har blitt nytt i fulle drag av mine. De har en greie for tårn begge to, særlig Secunda. Det er liksom ikke noe stas med en by om den ikke har et berømt tårn.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 12:48   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Vi var i Paris med åtteåring og sekstenåring, og hadde det veldig fint. Koste oss på kafeer, så Eiffeltårnet, var på toppen av Triumfbuen og så på utsikten i en for oss mer overkommelig høyde enn tidligere nevnte tårn, var i Louvre og så Mona Lisa og mange andre bilder, gikk langs Seinen og så på broer og bygninger, og mye mer. Vi var også på et fint teknisk museum som hadde en flott utstilling om lys og skygge. Cite de Science het det hvis jeg ikke husker feil.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 13:36   #5
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg skal til Paris med storesøster og tror at det blir veldig bra. Jeg kan jo rapportere tilbake.

Vi planlegger Eiffeltårnet, Montmartre/Sacre Coeur, Musée d'Orsay og kanskje Louvre. Og så mye gatevandring og noen butikker.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 14:17   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Hva var det Paris gjorde mot deg, Tally?

Jeg måtte dra til Paris på veldig kort varsel, og jeg hadde ikke vært Dr siden jeg var der på familieferie som barn. Ikke snakker jeg noe særlig fransk, og satte som krav at jeg ble plassert på et hotell i et ok strøk, og hvor de snakket engelsk. Vel, jeg havnet i horestrøket, hotelldamen snakket slett ikke engelsk og glemte å gi meg fakser med info om møter jeg skulle i. Det var hundebæsj overalt, alle ble sure fordi jeg ikke snakket noe særlig fransk, og kartene anga ikke avstand særlig godt. På flytoget tilbake til flyplassen ga de alle beskjed kun på fransk, som at toget plutselig ikke skulle videre til neste terminal alikevel, men tilbake til Gare du Nord, uten stopp. Jeg rakk heldigvis akkurat å hoppe av. I tillegg streiket de som lager mat til flyet så vi fikk en pakke saltkjeks.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 14:25   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Vi var i Paris i sommer. Etter å ha kommet over det innledende køsjokket (køer over alt, sørg for all del å dra i lavsesongen, hvis det noensinne er lavsesong i Paris) så var det mange høydepunkter. Cite de Science og hang-out-parken rundt (på andre siden av kanalen, husker ikke hva parken heter), Luxemburgparken (leie lekeseilbåter for å seile over vannspeilet ) - mange flotte opplevelser.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 14:31   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg tenker påsken.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 14:31   #9
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Tja, det jeg elsker ved Paris er sånn ting som man ikke kan gjøre med barn. Jeg har derfor ingen planer om å ta med barna dit før de er store nok til å nyte trengslen rundt Sacre Coeur, dpise på små, mørke bistoer og vandre langs Seinen om kvelden. Men det er helt klart en by som innbyr til et veldig elsk/hat forhold. Ikke minst på grunn av alle franskmennene som bor der.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 14:35   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg tar med meg Gaia i stedet for barna.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 14:46   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg kan jo ikke fordra paris på tross av/fordi jeg har bodd der i 2 år og er der hyppig på jobb...

Men hete tips:
Fly inn til Orly, mye enklere og roligere.
Teknisk museum skal være bra for barn (cite de la science/cite des enfants)
ste Chapelle (kirke) er fantastisk flott og selv om det er kø der er det mye mindre man skulle ...trodd. Ikke så mye folk, ikke så digre forhold lsm
Musee d' orsay. Masse å se på, mindre kø enn Louvre
Operaen! Masse glæm både inne og ute, impressive å se på
Det er et voksdukkeuseum rett rundt hjørnet for der jeg bodde men jeg vet ikke helt hvor interessant det er. Var der aldri
Naturhistoriemuseet. Jeg syntes hvertfall det var fint.
Rare butikker og matgreier i 3 og 4-arrondissement
Kanskje Pompidou-senteret? Der er det mye rare greier!

Ehm, barnevennligish... Ta taxibåt på Seinen. Da kan man hoppe av når man er lei. Det kan man ikke på disse større turene
Eller et av de store markedene/loppemarkedene de har, der er det utrolig mye rart å se på
Tja... Disney?
Ellers er det en restaurant oppe i eiffeltårnet som ikke er den schjempedyre hvor man kan kjøpe mat til en grei penge. Kult å sitte der og spise

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 15:22   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg elsker Pompidou. Det er omtrent det eneste jeg liker i Paris. Men som prinsesse/motegal 11/14-åring elsket jeg Paris.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 15:28   #13
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Hm. Hvordan er togforbindelsen London-Paris egentlig? Jeg mener, jeg har jo hørt om det, at det går fort, men funker det i praksis? Hvor fort er fort? Kan man ha "base" i London og ta en dagstur til Paris, liksom?

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 15:37   #14
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

To timer med Eurostar en vei hvor økonomiklasse ligger på ca. 3000 t/r.
https://www.eurostar.com/dynamic/_Sv...&_AGENCY=ESTAR

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 16:28   #15
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg fant heller aldri ut av Paris, vi var der en iskald novemberhelg og metroen streiket. Det var vanskelig og kaotisk å bevege seg, det var kaos med biler pga. metroen og vi bodde også i horestrøket uten at vi visste det på forhånd.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 16:43   #16
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Nei. :Også hjelpsom: Jeg synes Paris var møkkete og på alle måter uappetittelig og maten var elendig. Og jeg var der til alt overmål på bryllupsreise! Jeg skal aldri tilbake.

Jeg håper dog noen andre har mer konstruktivt og positivt å bidra med enn meg. Ellers blir det ingen tur.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 18:08   #17
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tar med meg Gaia i stedet for barna.

Det syns jeg var en god idé!

Vi likte visst de samme tingene, ja. Men det er jo det som er sjarmerende med Paris.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 19:24   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Så når jeg ikke likte det uten barn er det egentlig ikke noe håp?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 20:13   #19
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Jeg tror ikke det er så mye håp. Jeg kan for øvrig anbefale å oppleve Paris sammen med en kjekk Parisisk mann. Men det er muligens ikke noe mannen din hadde satt like stor pris på.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 20:29   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg prøve meg på Paris igjen? Kanskje det er bedre med barn?

Nei, det spørs.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no