Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfaringer med hotwire?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-12, 15:16   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaringer med hotwire?

Har nen erfaringer med Hotwire? De skal tilby to stjerners-priser på fire stjerners hoteller, men funker det slik i virkeligheten?

Jeg vurderer å gjøre det på flyplasshotell i Miami, nemlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 15:20   #2
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med hotwire?

Funker fint. Vi har brukt den et par ganger i USA. Venner av oss brukte Hotwire temmelig konsekvent på en tomånederstur der og var storfornøyde.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 15:26   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med hotwire?

Så det er virkelig gode hoteller?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 15:30   #4
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med hotwire?

Vi var fornøyde. De to som gjorde det mye sa den holdt det den lovet for det aller meste, og et par ganger hadde de blitt veldig positivt overrasket.

Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å bruke den med mindre beliggenhet er veldig viktig, og for et flyplasshotell har gjerne ikke det all verdens betydning.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 15:35   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med hotwire?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Vi var fornøyde. De to som gjorde det mye sa den holdt det den lovet for det aller meste, og et par ganger hadde de blitt veldig positivt overrasket.

Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å bruke den med mindre beliggenhet er veldig viktig, og for et flyplasshotell har gjerne ikke det all verdens betydning.

Nei, så lenge det er en shuttle er vi fornøyd. Vi trenger egentlig bare et sted å kræsje når vi ankommer, også hener vi bilen og kjører videre dagen etter.

Jeg er vant til å bruke tripadvisor aktivt når jeg reiser, og har lært meg hvilke reviews det er verdt å stole på og hvilke som kan overses, men i Miami var det kjempevanskelig! Enten er hotellene der generelt mer søplete enn andre steder, eller så har kundene enorme forventninger.

Nå ser jeg at ene dealen mest sannsynlig er Sheraton, så nå skal jeg bare dobbelsjekke prisene på deres hjemmeside, så bestiller vi tror jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 16:10   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Erfaringer med hotwire?

Vi brukte det i New York og var veldig fornøyde.

Jeg har inntrykk av at howire fungerer veldig bra i USA, men dårlig i resten av verden.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 16:14   #7
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med hotwire?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Jeg er vant til å bruke tripadvisor aktivt når jeg reiser, og har lært meg hvilke reviews det er verdt å stole på og hvilke som kan overses

Interessant. Hvordan ser man om en anmeldelse er verdt å stole på? Jeg blir alltid forvirret av Tripadviser, så jeg trenger noen tips.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 16:15   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med hotwire?

Nå bestilte jeg, og ble vel ikke akkurat superfornøyd. Endte opp med å betale 9 kroner mer enn standardprisen de hadde på hotellrom, men siden den siste hundrelappen var taxes, så gjelder ikke garantien deres.

Menmen, det er ikke en ille pris altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 16:18   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med hotwire?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Interessant. Hvordan ser man om en anmeldelse er verdt å stole på? Jeg blir alltid forvirret av Tripadviser, så jeg trenger noen tips.

Tonen det er skrevet i, f.eks. Når folk er rasende over unfriendly staff, dårlig frokost osv. så gidder jeg ikke høre på dem. Det eneste jeg hører på er kommentarer om bråk og skitt. jeg hører også mer på business travelers enn folk som er på ferie, for de er ofte mer bereist og vet hva man får. De bæljer ikke om dårlig frokost på billighoteller, liksom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-12, 16:21   #10
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med hotwire?

Ja, og så kan man sjelden forholde seg til briter som skriver kritiske anmeldelser av sydenhoteller. De klager i 99 % av tilfellene over at det er for mange tyskere på hotellet.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no