Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-07, 22:13   #21
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Skal du ikkje venne deg med meg, Canisa?

Takk, Ryli, no fann eg det ut.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 22:14   #22
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Skal du ikkje venne deg med meg, Canisa?

Om jeg klarer å snuse deg opp så!tilbake

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 22:15   #23
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Om jeg klarer å snuse deg opp så!tilbake

Eg trudde det var meg du hadde funne, men det var jo Guniss. :navlebeskuande:

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 22:16   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har funnet deg!

Blir jo helt forvirret over at folk har NAVN og ikke NICK

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 22:19   #25
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Eg trudde det var meg du hadde funne, men det var jo Guniss. :navlebeskuande:

Nå har jeg funnet deg!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 23:07   #26
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Noen som finner meg? Og hva kan dere se?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 23:14   #27
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Noen som finner meg? Og hva kan dere se?

Sendt prikk med hvor du kan finne meg!

(Desperat vennesanking)

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 23:21   #28
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Sender deg en prikk så kan du se hva som dukker opp på meg. Jeg tror jeg skal ha stilt inn at man skal se minst mulig før man er venner. Jeg kan forresten se alt hos deg, Canisa.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 23:55   #29
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Jeg har fått en venneforespørsel av en jeg ikke ANER hvem er. 15 år yngre. Hverken navn, profil eller googling sier meg en dritt. Må være en feil.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 23:56   #30
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har fått en venneforespørsel av en jeg ikke ANER hvem er. 15 år yngre. Hverken navn, profil eller googling sier meg en dritt. Må være en feil.

En beundrer, selvsagt.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 23:59   #31
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Jeg har ikke registert meg med fullt navn engang!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 00:05   #32
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Man kan ikke se at man ikke vil være venn. Men de ser jo at de ikke står i vennelista. Men de får ingen beskjed om det.
Gå inn på privacy og les litt. Står der. På "settings".

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 00:08   #33
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

De får ikke engang beskjed når man fjerner noen man har lagt til tidligere. Så nå har jeg begynt å fjerne venner, jeg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 00:09   #34
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Man kan ikke se at man ikke vil være venn. Men de ser jo at de ikke står i vennelista. Men de får ingen beskjed om det.
Gå inn på privacy og les litt. Står der. På "settings".

Det betyr at man kan avvise uten at de finner ut av det? Sånn bortsett fra at de ikke står på vennelista?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 00:10   #35
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

De får ikke engang beskjed når man fjerner noen man har lagt til tidligere. Så nå har jeg begynt å fjerne venner, jeg.

Men de merker vel at du ikke lengere står på vennelista?

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 00:25   #36
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Det betyr at man kan avvise uten at de finner ut av det? Sånn bortsett fra at de ikke står på vennelista?

Ja.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 00:31   #37
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Men de merker vel at du ikke lengere står på vennelista?

Ja, det gjør de sikkert etter hvert. Men siden jeg har slettet de som venner, betyr de i utgangspunktet ikke veldig mye for meg, så om de blir såret og lei seg pga. det, så gjør det ikke meg så mye.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 21:25   #38
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Eg lure på en ting; er det slik som andre plassar at en kan sjekke kven som har sjekka ut profilen sin, og omvendt? At andre ser om eg har sett deira.

Kjenne at dette er litt too much.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-07, 21:44   #39
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veit det er mykje facebook-mas no, men eg treng hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Sender deg en prikk så kan du se hva som dukker opp på meg. Jeg tror jeg skal ha stilt inn at man skal se minst mulig før man er venner. Jeg kan forresten se alt hos deg, Canisa.

Jeg har også stilt inn at det kun er venner som kan se hele profilen min, men jeg kan velge ut venner jeg vil gi begrenset adgang til profilen også.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no