Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva lurer du på i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-21, 21:43   #501
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

For høyt? På min seng er det bare hodeenden som kan justeres.

Nå skjønner jeg ikke noe. De sykehussengene jeg har vært borti siden 2013 har gått an å justere slik at ryggen kan reises fra lite til nesten 90° på sengebunnen. I tillegg har det vært mulig å knekke bendelen slik at den kan heves under knærne. Senga har ikke vært for kort for meg og jeg er like høy som deg.

Strå er aktiv nå  
Gammel 30-12-21, 21:51   #502
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Åh. Vel, det går ikke med min. Kan heve og senke hele senga, og så kan jeg justere ryggen slik du skriver. Jeg liker å ha hevede bein, men har heldigvis fått mange puter, så jeg har puter under knærne. Madrassen er forøvrig den hardeste jeg har vært borti. Bare sånn for å klage litt videre.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 01:22   #503
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Åh. Vel, det går ikke med min. Kan heve og senke hele senga, og så kan jeg justere ryggen slik du skriver. Jeg liker å ha hevede bein, men har heldigvis fått mange puter, så jeg har puter under knærne. Madrassen er forøvrig den hardeste jeg har vært borti. Bare sånn for å klage litt videre.

Du må spørre om å få seng fra hjerteavdelingen!

Jeg kommer ikke på det før jeg plutselig befinner meg på en annen avdeling, men hjerte-sengene er ofte mye mer regulerbare enn vanlige. Jeg ble trillet til en annen avdeling en gang, og sykepleierne der reagerte med "OOooOOOOoo, du har hjerteseng..!" når de kom inn på rommet. Om man spør, så henter de kanskje en til deg. De har også tempur-madrasser, men de kan være vanskelige å få fatt på, og kanskje særlig nå som det gjerne er fullt belegg på intensiven. Jeg må ha barnevariant av tempur-madrassene, og det må vel gjerne du også, og de er det ekstra vanskelig å få tak i.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 31-12-21, 13:39   #504
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.790
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

For høyt? På min seng er det bare hodeenden som kan justeres.

What? er du helt sikker? De fleste sykehussenger er tredelte - hvis bare hodegjerdet kan løftes, slike man jo ned og ligger vondt, uansett.

Kan du be om å få bytte til en tredelt seng? Det er viktig at man ligger godt når man tilbringer mange timer som syk i sengen.

EDit - der ser jeg at Niobe har vært på banen også. Med mye mer detaljer enn meg.

Men be om å få bytte - du må jo ligge/sitte godt!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 03-02-22, 21:26   #505
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Hva gjør man med gamle briller? Innfatning og/eller styrke passer ikke lengre. Kan de doneres eller er det like greit å kaste dem?

Strå er aktiv nå  
Gammel 03-02-22, 21:27   #506
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

De kan innleveres hos enkelte optikere, bl. A specsavers og noen til mener jeg. Som sender dem til utviklingsland eller noe sånn

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 03-02-22, 21:40   #507
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Takk for svar Malama, da hører jeg med de nærmeste optikerne her jeg bor. Jeg har blitt fortalt det før tror jeg, det lyder så kjent når du skriver det.

Strå er aktiv nå  
Gammel 03-02-22, 21:55   #508
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Takk for svar Malama, da hører jeg med de nærmeste optikerne her jeg bor. Jeg har blitt fortalt det før tror jeg, det lyder så kjent når du skriver det.

De pleier ha bokser stående.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 03-02-22, 21:55   #509
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Lurer på hvem som blir ny sentralbanksjef.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 03-02-22, 22:48   #510
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Leverte selv gamle briller idag hos Specsavers.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 04-02-22, 10:39   #511
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Hvilken vin skal jeg kjøpe til å drikke i kveld? Forslag? Rød, tror jeg, en jeg ikke får vondt i hodet av (innser jeg snart er 50; hva har skjedd.)

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 04-02-22, 10:51   #512
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Lurer på hvem som blir ny sentralbanksjef.

Stoltenberg. Vedder en hundrings.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 04-02-22, 10:58   #513
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvilken vin skal jeg kjøpe til å drikke i kveld? Forslag? Rød, tror jeg, en jeg ikke får vondt i hodet av (innser jeg snart er 50; hva har skjedd.)

Husker ikke hvor du bor, men hvis du bor nærheten av et pol som har denne på lager så anbefaler jeg den varmt. Den er utgående, så begynner å bli vanskelig å få tak i.
https://www.vinmonopolet.no/Land/USA...oir/p/12321201

Evt denne: https://www.vinmonopolet.no/Land/New...020/p/13228801

Eller denne: https://www.vinmonopolet.no/Land/USA...oir/p/11018401

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv  
Gammel 04-02-22, 12:00   #514
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Stoltenberg. Vedder en hundrings.

Jeg tror også det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 04-02-22, 12:02   #515
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Husker ikke hvor du bor, men hvis du bor nærheten av et pol som har denne på lager så anbefaler jeg den varmt. Den er utgående, så begynner å bli vanskelig å få tak i.
https://www.vinmonopolet.no/Land/USA...oir/p/12321201

Evt denne: https://www.vinmonopolet.no/Land/New...020/p/13228801

Eller denne: https://www.vinmonopolet.no/Land/USA...oir/p/11018401

Takk for gode tips! Mitt pol har den midterste; da blir det den.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 04-02-22, 23:55   #516
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg lurer litt på hvorfor det skal være så uendelig mange underforum på Foreldreportalen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 05-02-22, 10:23   #517
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Husker ikke hvor du bor, men hvis du bor nærheten av et pol som har denne på lager så anbefaler jeg den varmt. Den er utgående, så begynner å bli vanskelig å få tak i.
https://www.vinmonopolet.no/Land/USA...oir/p/12321201

Takk for tips! Prøvde denne til biffen i går, nydelig.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 05-02-22, 10:50   #518
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg lurer på hvorfor Kronprinsen er programleder for Mesternes Mester?
Der lurer jeg på hver fredag.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 05-02-22, 11:04   #519
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg lurer på hvorfor Kronprinsen er programleder for Mesternes Mester?
Der lurer jeg på hver fredag.



Mye fritid i den familien der..

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 18-02-22, 20:50   #520
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva lurer du på i dag?

Jeg lurer på om dere kaster det lille plastlokkket som er under lokket på krukker med ansiktskrem?

Isprinsessen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no