Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-22, 12:15   #61
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Jeg har fått ny leder på jobb!

Det er så deilig med en leder som har tillit til meg og hva jeg kan, og som utfordrer meg sånn at jeg utvikler meg. Og som har samme syke humoren som meg. :-D

Jeg ønsker meg også ny leder på jobb. Jeg har ingen. Det vil si lederen over der fungerer for tiden som avdelingsleder, men det blir ikke det samme siden hen egentlig ikke har kapasitet, og fagkunnskapen mangler.

Stillingen har vært lyst ut, uten at det var noen relevante søkere. Skal lyses ut på nytt nå, men jeg har ikke store forhåpninger.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 13:34   #62
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Jeg hadde en utrolig fin vår og forsommer 2021, med mange gode fjell- og skogsturer. Og jeg fikk inn mange overnattinger utendørs i hengekøye. Å våkne til fuglekvitter i hengekøye, med kald nesetipp, er noe av det beste jeg kan tenke meg og det beste med 2021 var at jeg fikk gjort det ganske mange ganger.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 15:10   #63
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

- At mannen min ble så frisk at han kunne begynne å jobbe 100 % igjen
- At jeg responderte så bra på kreftbehandlingen jeg mottok at jeg er "pise god" (som man sier på trøndersk) igjen
- At jeg lærte meg å løse kodekryssord. Trodde jeg var iddjot som aldri ville knekke koden, men noen søvnløse netter pga. steroidbruk og vips - der satt det.

OK, det siste er kanskje ingen stor ting, men det var faktisk det første jeg tenkte på da jeg leste denne tråden.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 15:32   #64
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Ganske lite å bidra med her egentlig, men jeg tror det beste som skjedde var da det åpnet opp igjen på forsommeren og det var mulig å drikke vin i hagen til venninner og drikke utepils i Oslo sentrum med gode venner. Det var lykkelige øyeblikk (som dessverre nå er veldig langt borte).

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 17:36   #65
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Etter årevis med stadig tilbakevendende slimposebetennelse og noe slikt som kronisk senebetennelse i skulderen ble jeg operert på Aleris Frogner i slutten av mai. Det var en laaaang prosess tilbake i jobb, men alt tyder på et vellykket resultat. Det er godt å ikke ha konstante smerter der.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 17:46   #66
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Jeg syns 2021 var et tungt år på det jevne, men da ting åpnet litt igjen greide jeg å gi jernet på jobb igjen, og det resulterte i at drømmeprosjektet mitt blir realisert fra 2022 av og at jeg skal få være prosjektleder.

Det er fjorårets, om ikke nærmest tiårets høydepunkt for meg.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 03:00   #67
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Jeg glemte helt en annen fantastisk ting som skjedde; og det var at jeg lot to venninner lese en bok jeg har skrevet og de var virkelig over seg av begeistring og vi har hatt masse samtaler rundt handling, karakterer etc Så får vi se om jeg får rotet meg til å sende den (eller evt de når nr 2 er ferdig) til noen forlag

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 08:22   #68
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg glemte helt en annen fantastisk ting som skjedde; og det var at jeg lot to venninner lese en bok jeg har skrevet og de var virkelig over seg av begeistring og vi har hatt masse samtaler rundt handling, karakterer etc Så får vi se om jeg får rotet meg til å sende den (eller evt de når nr 2 er ferdig) til noen forlag

Så spennende.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 09:41   #69
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Jeg glemte helt en annen fantastisk ting som skjedde; og det var at jeg lot to venninner lese en bok jeg har skrevet og de var virkelig over seg av begeistring og vi har hatt masse samtaler rundt handling, karakterer etc Så får vi se om jeg får rotet meg til å sende den (eller evt de når nr 2 er ferdig) til noen forlag

Så kult! Vil veldig gjerne høre hvordan det går!

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 11:25   #70
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Så kult! Vil veldig gjerne høre hvordan det går!

Hvordan går det med din egentlig?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 11:28   #71
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

2021 var småkjipt av ulike årsakar. Oppturane var mykje fint vær i sommarhalvåret. Og at eg oppdaga gleden med kajakk. Definitivt ein opptur med ny jobb, men klarer ikkje heilt å glede meg fullt ut, sidan det berre er eit vikariat.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 14:05   #72
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Det ble veldig mye mere rolig her hjemme når mellomste flyttet ut i februar i fjor. Det var bra for oss alle.
I august feiret jeg 50 års dagen min 3 mnd på etterskudd. Da var det lov å samles og det var koselig med en fest igjen. Var noen som ikke turte å komme da (selv om de var vaksinert med 2 doser)
I september hadde jeg nesten 2 uker i Kroatia/Makarska. Det var også veldig deilig, og gjorde at jeg fikk ladet opp batteriene.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 14:07   #73
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvordan går det med din egentlig?

Den har gått for lut og kaldt vann mens vi har styra med oppussing og flytting. Jeg bestemte meg for å skrive om hele greia, men mista hele manus da automatisk lagring var avslått. Og nå er det så tungt å kjøre på igjen... Men, det blir. Skal skrive et kapittel i uka, og lese det for klassen på fredag. Tipper de har ting å komme med.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 14:21   #74
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.204
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Det beste som skjedde for meg i 2021 var at jeg fikk meg kjæreste

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 23:34   #75
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Det beste som skjedde for meg i 2021 var at jeg fikk meg kjæreste

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 02:02   #76
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Det beste som skjedde for meg i 2021 var at jeg fikk meg kjæreste



Det beste for meg var jeg endelig fikk fullført årsstudium mitt med 60 studiepoeng. Det var ikke bare bare

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 15:09   #77
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva var det beste som skjedde med deg i 2021?

At den ene ungen min, tross alt, ser ut til å ha det vesentlig bedre.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no