Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-22, 13:02   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Jeg har time på Aker kl 8.30 fredag.
Kommer E6 fra nord og kjører Ring 3 til Sinsen.

Er det noen som kjører denne strekka for tiden og vet noe om trafikken, lurer på hvor mye ekstra tid jeg må beregne.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 13:30   #2
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Jeg vil tro det er betydelig stillere enn normalt nå som det er pålagt hjemmekontor.

Jeg vet ikke om google har en funksjon der du kan gå frem eller tilbake i tid og se forventet kjøretid. Sjekk kjøretiden på google en annen morgen omtrent på den tiden du skal reise.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 13:38   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Jeg klarer ikke finne ut at jeg kan endre tid for ruten.
Akkurat nå sier den at jeg skal bruke 16 minutter, men vil tro jeg må legge til litt på morgenen, spesielt siden jeg må gjennom Sinsenkrysset.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 14:08   #4
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Sinsenkrysset kan være litt kork. Sjekk reisetiden i morgne tidlig. Det bør gi et godt estimat. Fredager er også som regel en roligere dag, ekstra mange velger hjemmekontor/hyttekontor fredager har jeg inntrykk av.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 14:23   #5
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Når jeg åpner google maps i chrome på pcen så får jeg opp mulighet til å endre tid. Hvis jeg legger inn Skedsmokorset-Aker sykehus med ankomst 08:30 på fredag, så mener maps at det "vanligvis tar 16-22 minutter". Det er et gult stykke i lørentunellen og gult+rødt inn mot sinsenkrysset.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 14:38   #6
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg klarer ikke finne ut at jeg kan endre tid for ruten.
Akkurat nå sier den at jeg skal bruke 16 minutter, men vil tro jeg må legge til litt på morgenen, spesielt siden jeg må gjennom Sinsenkrysset.

Om du bruker Google-kartsøk, så stemmer dette overraskende bra. Jeg pendler nordfra til Hasle flere ganger i uken og har det foreløpig til gode å oppleve at Google kart ikke stemmer.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-22, 16:11   #7
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Porten inn til sykehuset i Sinsenveien er helt sikkert åpen fredag morgen, da unngår du Sinsenkrysset og tunnelen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-22, 16:06   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Fredag morgen er normalt lite trafikk,men jeg bruker alltid å legge inn slack uansett hvis jeg skal noe viktig. Det hender seg det er en liten kræsj, og da blir det fort lange køer.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 23:27   #9
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Jeg hadde nok tatt av til alnabru og kjørt over enten Brobekk eller Løren/Ulven. Da kommer du inn på baksiden av Aker. Mulig litt kø over Løren på den tiden

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 23:37   #10
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

OBS! Løren-tunnellen stenge i kveld og blir stengt en stund framover i retning vest: https://www.aftenposten.no/oslo/i/ja...den-neste-uken

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 23:38   #11
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Lørentunnelen stenges i kveld så det blir garantert køer i morgen. https://www.aftenposten.no/oslo/i/ja...den-neste-uken

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 23:39   #12
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Da hadde jeg kjørt over Brobekk, men beregna god tid mtp alle de som pmeier kjlre Lørentunellen på den tiden

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 11:13   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Skulle ønske jeg hadde tittet innom her før jeg kjørte. Fant ut etter å ha stått på Ulven en halvtime at tunnelen er stengt.
Heldigvis kunne Google Maps lose meg frem via småveier så det gikk ganske greit.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 11:26   #14
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Det var godt å høre det ikke ble fullstendig krise.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 11:28   #15
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Veldig glad for denne tråden! Jeg kjører vanligvis Løren-tunnellen, da blir det Rv4 på meg i neste uke.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 12:39   #16
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Godt du ikke ble stående helt i stampe. Jeg anbefalte over Brobekk, men når jeg tenker meg om så kan man kanskje ikke kjøre gjennom boligområdene derifra?
Jeg skal også den veien etterpå, men lengre utpå Ring 2 og vurderer kjøre gjennom sentrum og opp

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 12:56   #17
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.203
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Tror det bare er mulig å kjøre inn til Aker fra Trondheimsveien nordover rett etter Sinsenkrysset, og inn fra Sinsenveien på baksiden av sykehuset. Hvis du skal kjøre inn fra Sinsenveien så må du komme fra Lørensiden, det er ikke mulig å kjøre inn fra Bjerkesiden.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-22, 13:02   #18
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Morgentrafikken i Oslo nå for tiden

Nei, var det jeg kom på i sta. Tenkte man kunne kjøre gjennom ved Bjerkebanen

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no