Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Da kan julen starte!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-06, 09:58   #1
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Da kan julen starte!

Da er alt klart for julen, hjemme hos oss.

I morgen skal huset julepyntes med alle duppedingser og treet skal også pyntes.

Fredag har vi invitert til tradisjonell Grøtfest hjemme hos oss, da kommer det 15 voksne og 20 barn og det blir servert julegrøt og gløgg.

Lørdag skal vi ha "mini" julaften med de to eldste gutta, som skal være sammen med mammaen sin på julaften.

Julaften reiser vi til svigers.

1. og 2. juledag skal vi ha selskap hos oss!

Vi er klare - alle lister er oppdaterte, og det er kun et par punkter igjen, som jeg handler på lørdag. Så nå er vi klare!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 10:29   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da kan julen starte!



Jøye meg.

Hvor tidlig jeg enn begynner, så kommer jeg alltid til et sånnt punkt som nå der jeg er helt sjokket over at det faktisk ER jule hvert øyeblikk, og jeg har mye igjen. Men det har vel endel med at en av oss alltid har hatt eksamen tett oppunder jul å gjøre. Jammen meg, der fant jeg årsaken også.

Jeg er unnskyldt.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 10:37   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da kan julen starte!

Imponert.
Jeg er egentlig ferdig med julegavene, men har ikke begynt julebaksten enda. Baker i dag.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 11:11   #4
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da kan julen starte!

Himmel og hav, er det mulig

Jeg ligger så langt etter til denne jula som jeg aldri har gjort før. Er ferdig med pakkene, har bakt et par kaker og ryddet litt på kjøkkenet og i stua. Ellers ingenting. Å være nygravid, influensasyk og i full jobb er tydeligvis ingen god kombinasjon med juleforberedelser for meg.

Håper dere får ei fin jul og en hyggelig grøtfest

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 11:13   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Da kan julen starte!

Kos dere!


Har igjen bare småtterier selv, slikt som melk ,frukt og grønt

Og noen smågaver til min eldste datter

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 11:31   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Da kan julen starte!

Kos dere.

Her skal jeg bare vaske gulvene og pynte treet alt det andre er klart.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 11:35   #7
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da kan julen starte!

Nei!Neiiii!
Det er ikke jul enda!

I år blir jeg den berømte kjerringa tror jeg ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 12:45   #8
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Da kan julen starte!

Imponerende - og helt sikkert kjempeherlig!!!!!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 13:42   #9
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: Da kan julen starte!

Kos dere!

__________________
Robina.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no