Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mange som skal jobbe i julen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-06, 21:00   #41
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Skal jobbe torsdag, fredag og lørdag i neste uke.
Nå er det noen deilige dager med fri

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 21:08   #42
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Må nok pent jobbe alle dagene. Har jo akkurat begynt i jobben. Men i romjula har vi litt kortere dager da. Fra 9-15 istedet for fra 8-16 så det hjelper jo litt. Mannen skal også jobbe alle dagene i år.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-06, 21:18   #43
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Det var min tur til å jobbe julaften i år (hadde sikkert vært skikkelig lucky og fått seinvakt kjenner jeg meg rett), men siden jeg er i mammapermisjon slipper jeg det, og det er tre år til neste gang jeg skal jobbe jul.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 22:29   #44
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Vi har fri og lillegutt har fri til 2. januar fra barnehagen. Han er så stolt nå, han går rundt og sier han har juleferie. Sambo skal jobbe i romjulen.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-06, 23:30   #45
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Jeg har faktisk en del fri denne julen. Men jobber 2. juledag og nyttårshelgen.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 09:33   #46
Gina
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 50
Gina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Jobber julaften, 1-2-3-4 og 5 juledag.Og 1 nyttårsdag..Enda godt det er litt ekstra betalt i jula

Gina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 10:52   #47
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Jeg har fri i år fordi jeg har fødselspermisjon, men ellers har jeg jobbet noen juler og nyttår. Det er deilig å slippe det i år.

__________________
Robina.

Sist redigert av Robina : 24-12-06 kl 19:45.
Robina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 12:46   #48
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Som hjemmearbeidende har jeg aldri fri Mannen skal jobbe hjemme en dag, og på kontoret en dag i romjulen.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-06, 13:42   #49
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mange som skal jobbe i julen?

Nå har jeg hatt fri siden torsdag, og skal ha fri til og med neste torsdag. Skal jobbe fre 29des.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no