Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Forlovergave

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-12, 12:28   #1
Fleur€
Snart Fru
 
Fleur€ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: I et hus med utsikt
Innlegg: 17
Fleur€ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Forlovergave

Jeg skal snart gifte meg, og tenkte det hadde vært koselig å gi forloveren min en gave.
Tenkte jeg kunne betale for oppsett av hår, men så vil jeg gi en liten gave utenom som et minne om dagen.
Tenkte noe àla disse, med samme charms som på det nederste:





Harry? Eller et koselig minne? Hvilket likte du best?

Andre forslag til forlovergave?

__________________
Sjarmøren & Frøken Fryd
~ 2011 ~
Fleur€ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 12:34   #2
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forlovergave

Oppsett av hår ville jeg blitt veldig glad for å få betalt, altså!
Jeg synes du har tenkt ut en fin forlovergave, jeg. Harry? Nesj, jeg ville blitt rørt og glad. Personlig likte jeg best det midterste armbånet, men du kjenner nok din forlovers smak best selv.

Velkommen til FP!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 14:30   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forlovergave

Jeg hadde blitt kjempeglad ihvertfall!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 21:50   #4
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forlovergave

Det ville jeg satt stor pris på !

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 21:54   #5
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Forlovergave

Jeg fikk et par flotte sko til kjolen min, samt et tre til hagen min da jeg var toastmaster i bryllupet til venninna mi, men var litt co-forlover i tillegg..

Kjempefine gaver begge to, da jeg hadde lett lenge etter sko, og jeg hadde nettopp kjøpt meg hus!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 21:58   #6
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forlovergave

FLEUR!

Det nederste var nydelig. Ha gjerne charms med 'maid of honour' men sørg for at hun kan ta det av så hun kan bruke det andre ganger også. Da blir det mer anvendelig for henne.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 21:58   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forlovergave

Jeg likte også best armbåndet i midten, men der er det selvfølgelig du som kjenner brudens smak. Jeg er ikke så glad i tekst på smykker. Kjempefine gaver uansett - og at du betaler for frisøren er vel i og for seg gave nok, for det er dyrt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:04   #8
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Forlovergave

Jeg fikk (i ettertid) et innrammet fotografbilde av oss to, og det satte jeg utrolig pris på!

Armbånd var også en fin idè


Sist redigert av Frk_Fryd : 11-06-12 kl 22:09.
Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 22:07   #9
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forlovergave

Nå tenkte jeg feil, det var du som var bruden ja. Jeg trodde du skulle være forlover og betale for brudens håroppsett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 23:10   #10
Fleur€
Snart Fru
 
Fleur€ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: I et hus med utsikt
Innlegg: 17
Fleur€ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forlovergave

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

FLEUR!

Det nederste var nydelig. Ha gjerne charms med 'maid of honour' men sørg for at hun kan ta det av så hun kan bruke det andre ganger også. Da blir det mer anvendelig for henne.

Taitai!!

Det er det som er så snertent med det i midten, for der er det charm som man klipser av og på.
Må tenke på det til i morgen og se hva jeg bestemmer meg for, synes alle tre er fine på sitt vis.

__________________
Sjarmøren & Frøken Fryd
~ 2011 ~
Fleur€ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-12, 23:11   #11
Fleur€
Snart Fru
 
Fleur€ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: I et hus med utsikt
Innlegg: 17
Fleur€ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forlovergave

Så bra at dere synes det er en koselig gave!

Det er jeg som er bruden ja, dette skal bli gave til forloveren min.

__________________
Sjarmøren & Frøken Fryd
~ 2011 ~

Sist redigert av Fleur€ : 11-06-12 kl 23:17.
Fleur€ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 11:30   #12
Fleur€
Snart Fru
 
Fleur€ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: I et hus med utsikt
Innlegg: 17
Fleur€ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forlovergave

Hm, så kom jeg over dette, var jo fint dette også.


__________________
Sjarmøren & Frøken Fryd
~ 2011 ~
Fleur€ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 11:38   #13
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Forlovergave

Det siste der var nydelig! Det likte jeg.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no