Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en god eyeliner

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-09, 12:09   #1
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Anbefal meg en god eyeliner

Leter etter den optimale eyelineren/kajal til å få de riktige sotede øynene......



Og evt en foundation til tørr hud med litt linjer

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-09, 12:32   #2
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.634
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en god eyeliner

Jeg bruker en sort fra Dior som jeg er veldig fornøyd med. Kajal, altså.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 12:45   #3
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en god eyeliner

Da har jeg shoppet. Ble en fra Dior og en fra Chanel + foundation fra LaPrairie. Etter en liten Kieltur der jeg hverken kunne kjøpe klær eller alkohyl, følte jeg for å flotte meg på annet hvis

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 13:30   #4
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.015
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en god eyeliner

Ja, jeg liker den fra Dior som er myk.

Har også en foundation fra La prairie (den nyeste av dem), men jeg er mye mer fornøyd med caption totale fra Dior der.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 13:50   #5
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en god eyeliner

Ser at du har kjøpt, men jeg svarer likevel jeg.

Jeg har nettopp investert i flere stykker fra i.d. Og for første gang kan jeg få til med eyeliner jeg også. Både sånt sotet blikk og daglig bruk.

  Svar med sitat
Gammel 23-04-09, 18:22   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en god eyeliner

Sotede øyne har jeg aldri skjønt eller fått til, enda jeg har lest "bruksanvisning" og alt.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-09, 20:16   #7
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en god eyeliner

Det ble det helt av seg selv på meg når jeg tok på dette puddergreiene med den lille kosten. Ble kjempefint. Jeg er i øyeblikket En Som Skifter Eyeliner Flere Ganger Daglig jeg. Bare fordi det blir så fiiiiint.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no