Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er greia med Nespresso?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-11, 00:21   #1
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Hva er greia med Nespresso?

Jeg er treg av meg og oppdaga først nylig, til mitt store sjokk, at dette multinasjonale selskapet har etablert seg i øvre luksussjikt i trendy kaffe-pushing på Eger i Oslo

Hva var det som skjedde på veien? Hvordan ble bedriten industrikaffe high end med lange køer? Er det Clooney alene?

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 06:33   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

De pusher her inne også. :hvisker: Det har drept alle de ellers så ivrige og samstemte diskusjonene om boikott av Nestlé.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 07:32   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.003
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Ja, vi finnes her inne også.

Kaffen er alldeles ikke bedriten. Jeg kjenner en av landets fremste barristaer, og han sier at for amatører så lager nespresso bedre kaffe enn man selv klarer på en manuell kaffemaskin. Det går veldig fort å lage bare en kopp kaffe, og kaffedrikker som latte/cappuccino går som en drøm.

Men det overrasker meg at det har drept alle boikott-Nestlé forkjemperene som en stund var her inne. Jeg var heldigvis aldri av dem, så jeg trenger ikke svelge den kamelen før jeg nyter kaffen min.

Og du har virkelig rett i at det er absurd lange køer i butikken på Eger. Men jeg tror at det er en av 10 butikker på verdensbasis.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 07:37   #4
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.753
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

I'm alive.

Kjærlig hilsen boikott-Retz

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 07:46   #5
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Jeg synes kaffeen er veldig god, og maskinene rålekre.

Det som fikk meg til å ombestemme meg til slutt er hvor mye søppel kapselmaskiner genererer, i hvert fall hvis man er kaffoholiker.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 07:53   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men det overrasker meg at det har drept alle boikott-Nestlé forkjemperene som en stund var her inne.

Har de byttet side da? Jeg tror ikke nødvendigvis det var de samme som boikottet Nestlé som har kastet seg på Nespresso-bølgen. Det er vel heller bare lenge siden det har vært noen boikott-diskusjon, etter å ha hatt et utall slike på NM og i starten av FP, hvis jeg husker riktig. Og så mener jeg å huske at det var et tema som kom oftere opp på NM da mange hadde baby, og det var snakk om MME og babymat og sånt?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:28   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Alt det Tjorven sa. Eg har aldri hverken boikotta eller forherliga. Kaffien derimot forherliga eg. Spesielt klokka 06.45.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:33   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.003
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Har de byttet side da? Jeg tror ikke nødvendigvis det var de samme som boikottet Nestlé som har kastet seg på Nespresso-bølgen. Det er vel heller bare lenge siden det har vært noen boikott-diskusjon, etter å ha hatt et utall slike på NM og i starten av FP, hvis jeg husker riktig. Og så mener jeg å huske at det var et tema som kom oftere opp på NM da mange hadde baby, og det var snakk om MME og babymat og sånt?

Jepp. Du har nok rett i det. Det er nok få konvertitter.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:44   #9
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Nespresso er en helt genial markedsidé. Det er en gedigen gullgruve å få tusener av kaffedrikkere til å abonnere på en bestemt type kaffe i uoverskuelig fremtid. I tillegg betales det for maskinene. Lukrativt for Nestle dette.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:46   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.003
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nespresso er en helt genial markedsidé. Det er en gedigen gullgruve å få tusener av kaffedrikkere til å abonnere på en bestemt type kaffe i uoverskuelig fremtid. I tillegg betales det for maskinene. Lukrativt for Nestle dette.

Uten tvil.

Men siden jeg er så fornøyd med produktet, så er det greit for meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:47   #11
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Har aldri boikottet og nyter Nespressokaffen min. Som eneste kaffedrikker i huset, en til to kopper pr dag, hvorav en latte, så er den perfekt for meg. Industrikaffe er noe helt annet altså.

Bedrifter kan forresten få en gratis maskin, så det er ingen tvil om hvor Nespresso tjener pengene sine.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:49   #12
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Jeg kjenner et par eks-boikottere som rett og slett ikke visste at Nespresso var et Nestlé-produkt. Og når de først var hekta så var det ingen vei tilbake.
Det eneste det førte til var halvdumme diskusjoner av typen "men atte boikotten gjelder jo barnemat og sånt da, ikke andre ting lissom "

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:50   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Uten tvil.

Men siden jeg er så fornøyd med produktet, så er det greit for meg.

Ja, med den syke kiloprisen på kaffe, så regner jeg med at den drikkes med stjerner i øynene.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:55   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.003
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja, med den syke kiloprisen på kaffe, så regner jeg med at den drikkes med stjerner i øynene.

Vi bruker faktisk ikke så himla mye mer på kaffe nå enn vi gjorde før vi fikk maskin. Men vi kjøpte IKKE kaffe på dagligvarebutikken tidligere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 09:57   #15
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ja, med den syke kiloprisen på kaffe, så regner jeg med at den drikkes med stjerner i øynene.

Det blir jo ei avveing som det meste anna. Prisen er høg men kaffien er god, den er lett å tilberede, den er alltid tilgjengelig, kaffien er fersk. For meg er dette på lik linje med at eg spise indrefilèt, ikkje mørbrad, torrito-tomat, ikkje vanlige tomatar, maldonsalt, ikkje vanlig salt.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 10:22   #16
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Vi hadde Nespressomaskin på gamlejobben. Utrolig god kaffe - perfekt hver gang -og man bli ikke lei siden det er lett å variere mellom typene.

Men; jeg lurer på om Nespressokaffe er en skikkelig versting når det kommer til misfarging av tenner? Kanskje cremaen som gjør det? Jeg hadde skikkelig problemer med misfarging av fortennene i høst, og fikk de pusset ihvertfall to ganger da jeg var til tannlegen likevel. Det tok likevel bare et par uker før det var like ille.

Nå drikker jeg like mye kaffe, men presskannekaffe med kaffeblandinger fra butikken. Ikke like godt, men tennene blir ihvertfall ikke misfarget.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 10:23   #17
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Altså, alle får jo unne seg hva de vil og drikke hva slags kaffe de vil, men det må da være lov å stille seg kritisk til at et multinasjonalt selskap skaper et enormt marked ved å selge kaffe til 700 kr. pr kilo. Litt refleksjon om forbruksvaner bør man tåle selv om man nå har kjøpt Nestles abonnementsordning og syns at det er helt fantastisk.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 10:25   #18
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Jeg boikotter Nestle og en Nespressomaskin kommer aldri i mitt hus. Jeg har heller ikke sansen for kapslene da det er unødvendig forsøpling, og så vidt jeg har forstått låser man seg også til en produsent.

Jeg har stusset over at Nestleboikotten har vært nesten fraværende når disse maskinene har blitt diskutert.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 10:26   #19
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

Jeg lever sammen med Retz. :boikotter: Det blir ingen Nestlé-maskin her i huset. Den mengden unødvendig søppel som man får er også et godt argument. Jeg skal kjøpe kompostbinge til sommeren og kaffe kan komposteres, kapsler kan ikke komposteres.

Jeg har smakt nespresso-kaffe og det er greit nok, men jeg foretrekker min egen ferskmalte presskannekaffe any day. Jeg har en singelkanne, maler (ikke nødvendigvi snobbebønner heller, kanskje de mørkbrente fra IKEA, Friele frokost eller Kjelsberg mørkbrent) og lager perfekt kaffe til meg selv på kun kort tid.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 10:29   #20
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er greia med Nespresso?

700 kroner pr kilo?

Man får jo mange kilo! av den vidunderligste Cup Of Excellence-kaffe for 700 spenn.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no