Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Hvor ofte drar dere på kjærestetur?
Flere ganger i året 15 10,27%
En gang i året 42 28,77%
Annethvert år 12 8,22%
Hvert 3-5 år 27 18,49%
Hvert 5-10 år 15 10,27%
Sjeldnere enn hvert 10 år 29 19,86%
Har ikke kjæreste/partner 6 4,11%
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-11, 10:23   #21
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.522
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Jeg har ikke kjæreste for tiden, men når jeg var i et forhold så skjedde det aldri.

Jeg håper at dersom jeg får en kjæreste så vil vi gjøre det innimellom. Jeg syns det er viktig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:25   #22
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Jeg tror vi har hatt to slike reiser etter at vi fikk barn.
En femdagerstur da Lillemor var 4 år og en todagerstur da barna var 2 og 6 år.
Det har vært utrolig godt å få en slik tur sammen, men flere forhold begrenser oss. Vi har få fridager, og det sitter ganske langt inne å ta ut dager uten å bruke dem sammen med barna. Økonomi er et annet forhold. Skal vi bruke en del penger på ferie, så burde vi kanskje gjøre noe med barna istedet, liksom.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:26   #23
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

En gang på ti år.

  Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:27   #24
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.236
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Vi har gjort det en gang, mini er snart 5. Har hatt barnevakt om natten 2-3 ganger i tillegg, men ikke for å dra på tur. Burde gjøre det mer!!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:28   #25
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Nå som barna er blitt større har vi ofte barnevakt tre-fire dager i strekk, men vi reiser ikke bort. Det er da vi koser oss big-time hjemme bare vi to. Vi ønsker å reise med barna, vise dem mange nye steder og dele opplevelsene med dem, så når vi først reiser utenlands blir det alltid med barna.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:30   #26
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Vi skal på tur sammen i april, og da er det seks og et halvt år siden forrige gang.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:33   #27
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Vi har prøvd å få til en tur i året. Det har alikevel blitt litt sporadisk etter at unga kom men etter at lillesnupp passerte året har vi vært mer eller mindre en gang i året.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:34   #28
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.587
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Nå som barna er blitt større har vi ofte barnevakt tre-fire dager i strekk, men vi reiser ikke bort. Det er da vi koser oss big-time hjemme bare vi to. Vi ønsker å reise med barna, vise dem mange nye steder og dele opplevelsene med dem, så når vi først reiser utenlands blir det alltid med barna.

Sånn tenker vi også. Føler ikke noe behov for å dra noe sted uten ungen, men gleder meg til han kan sendes til tante en helg så vi kan tilbringe den i sengen slik vi gjorde mens vi ennå var unge og barnløse.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:39   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Forøvrig trenger jeg ikke reise langt. Jeg kan godt reise til Åre og stå på ski jeg altså. ( I år planlegger vi fjelltur)

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:40   #30
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.648
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Vi har vært 1 gang i løpet av 6 år.
Nå skal det sies at vi har hatt 2 netter, tror jeg, hjemme uten barn. det er ok det også.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:49   #31
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Vi har snart hatt barn i 10 år og har reist bort en gang sammen uten barn. Så jeg svarte hvert 5-10 år.

Etterhvert som jentene er blitt større har vi hatt noe barnevakt slik at vi har vært alene hjemme, og jeg savner egentlig ikke mer reising sammen. I hvert fall ikke nå når vi begynner å se at de blir store og det ikke er så fryktelig mange år til de begynner å vokse litt "fra oss". Nå vil jeg være så mye sammen med familien min som mulig. Reise alene kan vi gjøre når jentene er store.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:51   #32
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.135
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Var på en vennehelg i London for to år siden. Så kom et nytt barn som straks et ett år og nå skal vi snart to netter til Amsterdam.
Svarte annet hvert år, men synes vi burde ha en helg i året. Det er viktig, og noe vi gjorde ofte før vi fikk barn. Savner det.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 10:57   #33
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

No er jo eg skilt og har dermed barnefri annakvar helg. Det gir jo heilt anna rom. Så eg og kjæresten min er vel kanskje på turar av ulik størrelse og kaliber 10 gongar i året. Da eg var gift var vi kanskje to gongar i året, men om vi hadde vore lykkeligare sammen hadde vi nok prioritert oftare. Så eg kan vel muligens ikkje stemme?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:16   #34
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Å, dere sprer dere jo over hele linja og jeg kan liksom ikke argumentere med at "alle andre får prioriterer å dra på kjærestetur en gang i året!"

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:17   #35
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Nei, kjærestetur. Hm. Det var mange før vi fikk småbarn igjen for snart fem år siden, men etter det har det ikke vært noen.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:18   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.162
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

To turer totalt siden vi fikk barn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:20   #37
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Sist vi var på tur en helg(nesten en uke ) alene var desember 2006 da jeg gikk gravid med snoopy.

Da var vi for tredje gang alene på tur(til akurat samme plassen), til en veeldig romantisk plass. Horten
Hadde håpet på å komme oss av gåre i år og, skulle begynnelsen av mai tenkte vi for da han kompisen vår langfri, og flyttet til Sandefjord men pappa kjøpte en tur til mamma akurat da og svigermor gidder ikke ha begge 2
Men er nå ikke bare bare å reise av gåre her fra dyrt :/

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 27-02-11 kl 11:59.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:24   #38
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.801
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Vi reiser bort en langhelg hvert år i forbindelse med bryllupsdagen.Veldig hyggelig!

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:33   #39
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Flere ganger i året.

Når minsten var liten reiste vi på ukesturer til syden uten barn også. (Han var en propell som aldri sov, så vi trengte vel i og for seg de avbrekkene for å ikke tørne fullstendig.)

Vi er heldige og har svigers som mer enn gjerne vil ha han, så ofte har vi barnefri fordi de vil låne og ikke fordi vi trenger barnevakt.

Vi reiser aldri til syden uten barn lengre, men storbyweekender er det fortsatt liten vits i å ta med minsten på. Utålmodig liten sjel som får noia bare han hører ordet butikk.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 11:33   #40
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.914
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte drar dere på kjærestetur uten barn?

Vi reiser ihvertfall en gang i året uten barn. Ellers liker Lillevenn veldig godt å reise, så vi liker veldig godt å reise bort alle tre Må egentlig være flinkere til å prioritere kjæresteturer og.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no