Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-10, 10:26   #21
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Godt valg! De har god mat også. Litt mer "bondekost" enn Arne Brimi serverer, men absolutt veldig godt. De er kjent for god fjellfisk bl.a.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:27   #22
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Ah, Brimi Fjellstugu høres kjempebra ut! Kos dere masse! Og jeg tror det der bakeriet til Schakenda er vel verdt et besøk også!

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:27   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Men altså, det er vel fort 2.5 timer kjøring til Brimis sted fra Lillehammer...? Tanken må vel i så fall være å overnatte der?

Ja, det var det jeg mente når jeg foreslo det.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Og da er dobbeltrom og middag på Brimi Fjellstugu bestilt!

Så bra! Håper det blir en flott opplevelse. Du må fortelle etterpå hvordan det var der!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:31   #24
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Jeg fikk nettopp en prikk med et spørsmål. Kan jo svare her i tilfelle andre lurer på det samme.

Nei, Brimi fjellstugu er ikke drevet av Arne Brimi. Det er Vegar Brimi som har fjellstua. Arne Brimi driver Vianvang. De er vel søskenbarn så vidt jeg husker. Se på www.brimiland.no. Der er alle stedene i "Brimiland" beskrevet. Brimi seter er også verdt et besøk. Ligger i gangavstand fra Brimi fjellstue.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:32   #25
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Det høres ut som en kjempefin feiring. Det fineste jeg og mannen min har gjort var da jeg inviterte ham på hemmelig tur. Jeg hadde leid kano og ordnet med engangsgrill og kjøtt, fløtegratinerte poteter osv. Vi padlet fra grensen til Sverige og over til Sverige gjennom et flott vassdrag med koselige bruer. Det var så nydelig. Vi overnattet et sted på veien. Sov forferdelig dårlig på steinhard skogsbunn, og jeg hadde så vondt i armene dagen etter at mannen måtte padle mye selv he he.... men den kvelden da vi satt og så på solnedgangen var helt nydelig. Et godt minne.

Vi har 20-års bryllupsdag i slutten av måneden.

Ønsker dere en riktig koselig feiring av 10 års bryllupsdag.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:33   #26
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Det skal jeg, glitter, jeg tror dette blir bra! Så kan vi gå litt tur og kjøre bil uten at noen er bilsyke i baksetet og spise noe annet enn fiskepinner...

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:34   #27
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Og: 10 år!!?! Som tiden flyr. :knirk:

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:35   #28
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Hva kommer det på for en overnatting på Brimi?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:36   #29
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

1100,- for to personer i dobbeltrom. Det er inkl. frokost. Middagen avhenger av antall retter osv.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:37   #30
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Det der tror jeg blir en fin tur!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:44   #31
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

men hvis jeg leste riktig er Brimi - vianvang stengt i juli...?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:48   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Det er så mange ting jeg synes det er dårlig gjort eller meningsløst å gjøre uten ungene!

Synes du virkelig det? Jeg hadde glatt gjort akkurat det jeg hadde hatt lyst til å gjøre. Ungene kan få sjansen ved en annen anledning.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 10:49   #33
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Jamen det er jo så hyggelig å oppleve ting sammen med dem!

(Ok, minn meg på dette innlegget neste vår, når jeg har hjemmeskolet og dratt rundt på dem i en måned eller to i Santa Cruz...)

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 11:19   #34
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er det vits i å gjøre uten ungene?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

men hvis jeg leste riktig er Brimi - vianvang stengt i juli...?


Vianvang er nok stengt, ja. De har åpent bare i helgene og som regel bare for grupper også. Brimi fjellstue er et helt annet sted og der er det åpent hele sommersesongen.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no