Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hellas-tips anyone?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-22, 11:12   #1
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hellas-tips anyone?

Vi myser på turer til varmen til sommeren. Kriteriene er pr. nå gresk øy, direktefly, nærme/på strand, gjerne all inclusive, men ikke livsviktig. Noen som har egenopplevde anbefalinger, gjerne fra ikke for langt tilbake? Det er kun snakk om en uke, så vi vil ikke ta ferger etc. denne gangen. Kypros, Kroatia, Albania kan også være innafor.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-22, 11:34   #2
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hellas-tips anyone?

Vi har vært her to ganger;
https://www.tui.no/no/bestill-reise?...bb=AI&price=pp

Første gangen var vi på nabohotellet, andre gangen på dette, sist gang i 2019. Og vi er veldig glad i plassen. God og variert mat, deilig å ha eget swimout basseng, ulike aktiviteter på hotellet om man ønsker det. (Vi spilte volleyball, gutta hadde prøvedykk i bassenget, jeg testet yoga en dag)

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-22, 12:20   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hellas-tips anyone?

Vi er veldig glade i Karpathos

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-22, 14:57   #4
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellas-tips anyone?

Jeg var på Kreta i fjor, i Kato Stalos (mellom Chania og Platanias). Det er sikkert sytalaust og greit om du liker charter.

(Jeg gjør ikke det. Jeg var på full fart innom for å legge ut om øyriket. )

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-22, 21:03   #5
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.558
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hellas-tips anyone?

Jeg syns Kypros er for varmt om sommeren, og jeg pleier å feriere i Tyrkia hele sommeren. Det sier litt.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 09:45   #6
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hellas-tips anyone?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg var på Kreta i fjor, i Kato Stalos (mellom Chania og Platanias). Det er sikkert sytalaust og greit om du liker charter.

(Jeg gjør ikke det. Jeg var på full fart innom for å legge ut om øyriket. )

Vi elsker øyhopping, men med kun en uke til rådighet, og litt usikkerhet ang. covid, er det praktisk å kun forholde seg til en part mtp evt avbestillinger og sånt.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-22, 10:27   #7
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hellas-tips anyone?

Vi var på rhodos i fjor, bodde veldig sentralt (Grabbarne grus var en gate bortenfor. ) 15 minutter å gå til havna. Hotellet anbefales ikke så veldig hvis dere liker best basseng og ikke er glad i å stå opp tidlig. På stranda var det null stress å finne plass. Store bølger, vi liker det, men det er det jo ikke alle som gjør. Hotellet het mitsis grand hotel beach hotell. Helt ok. All inclusive, men det var mange fine restauranter i nærheten så vi spiste ikke middag der så ofte.

Fine museer i rhodos by, fine båtturer til steder i nærheten. Leide bil en dag og kjørte rundt øya - fint, men litt stress - hadde vært bedre med to dager.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no