Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Nyttårsforsetter 2024?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-23, 13:31   #41
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2024?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Om det er et nyttårsforsett eller ikke… jeg vet ikke. Men det jeg trenger mer av i livet mitt nå er fysisk aktivitet, dagslys og frisk luft. Gjerne kombinert og helst også kombinert med sosial kontakt. Det siste kan bli vanskelig. Dagslys kan også bli vanskelig i noen måneder, det er minst tre måneder til jeg har lys utenom arbeidstid. Men jeg kan sette meg som mål å gå til jobb når det ikke er sidelengs nedbør.

Så du tenker på å få mer dagslys på fridager de månedene det ikke er mulighet for dagslys når du er på jobb?=

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 13:58   #42
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2024?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Om det er et nyttårsforsett eller ikke… jeg vet ikke. Men det jeg trenger mer av i livet mitt nå er fysisk aktivitet, dagslys og frisk luft. Gjerne kombinert og helst også kombinert med sosial kontakt. Det siste kan bli vanskelig. Dagslys kan også bli vanskelig i noen måneder, det er minst tre måneder til jeg har lys utenom arbeidstid. Men jeg kan sette meg som mål å gå til jobb når det ikke er sidelengs nedbør.


Her er jeg også!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 17:00   #43
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2024?

Jeg har som mål å jåle meg litt mer. Av en eller annen grunn føles det mer uoverkommelig enn både trening og slanking.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 17:03   #44
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2024?

Skal bli bedre på å kvitte meg med enda flere ting og tang.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 22:32   #45
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2024?

Kjøpe mer brukt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-23, 23:04   #46
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.735
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2024?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kjøpe mer brukt.

Noe du trenger?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 00:01   #47
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2024?

Jeg skal begynne å sette mer grenser for meg selv. Ikke strekke meg lenger enn jeg tåler eller vil.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 11:04   #48
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2024?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Noe du trenger?

Neppe. Men dersom vi trenger noe bør det kjøpes brukt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-23, 13:22   #49
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Nyttårsforsetter 2024?

Jeg og min svigerinne har som nyttårsforsett at vi skal bli flinkere til å si nei til ting vi egentlig ikke har lyst til, men samvittigheten vil at vi skal si ja. Så vi skal sjekke inn hos hverandre før vi sier ja til noe!

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no