Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Uleste innlegg

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 15:19   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.034
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Uleste innlegg

Jeg bruker Uleste innlegg. Hvis jeg svarer i en tråd, kommer den ikke opp neste gang jeg trykker Uleste. Må vente helt til noen andre har svart etter meg før den kommer opp igjen. Er det bevisst, eller en feil? Synes egentlig det er litt irriterende...

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:24   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Uleste innlegg

Når du har lest tråden, har du jo lest den. Derfor kommer den ikke opp.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 15:24   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.223
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uleste innlegg

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg bruker Uleste innlegg. Hvis jeg svarer i en tråd, kommer den ikke opp neste gang jeg trykker Uleste. Må vente helt til noen andre har svart etter meg før den kommer opp igjen. Er det bevisst, eller en feil? Synes egentlig det er litt irriterende...

Men hvis du har skrevet et svar, så er jo ikke svaret ditt ulest (av deg), så da ville det jo være rart om det skulle komme opp på listen over uleste. Eller misforstod jeg hva du spurte om?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 16:58   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.034
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Uleste innlegg

Nei, men jeg er vant til at funksjonen får opp alle tråder der det er skrevet nye innlegg siden sist jeg brukte den, og da bør jo en tråd jeg nettopp har skrevet i komme på lista. For meg er det derfor forferdelig uvant og upraktisk at trådene der jeg er siste innlegger ikke kommer opp. Sånn til vanlig trenger jeg dem jo forsåvidt ikke, men jeg er veldig "kjapp" når jeg skriver, og ofte føler jeg behov for å gå tilbake og redigere eller føye til noe. Og siden jeg ofte ikke legger merke til hvilket underforum jeg er inne i når jeg skriver, blir det litt styr å finne tilbake til dem...

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 17:00   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.807
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uleste innlegg

Hvis du bruker dagens innlegg i stedet for uleste, vil du finne også de su har svart på selv om ingen har svart etter deg.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 17:28   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.223
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Uleste innlegg

Det er nok en vanesak. Jeg ville synes det var irriterende dersom mine egne nyeste innlegg kom opp på "uleste innlegg", slik at det så ut som om jeg ikke hadde lest tråden, selv om jeg nettopp var innom den.

Hvis du vil tilbake til ting du har skrevet nylig, kan du jo bruke kontrollpanelet. Hvis du klikker på "Vis alle abonnerte tråder", får du også opp dem der det ikke er uleste poster.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no