Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Hvordan få tran i en ettåring!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-09, 21:59   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.539
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hvorfor kan han ikke sitte naken i høystolen? Og gjør det virkelig noe med litt klin? Gir man eskimo kids så slipper man den jævlige lukta også.

Klart han KAN sitte naken i høystolen, men hvorfor, når det er enklere for oss å gi ham tran på badet? Tror du han sitter stille i høystolen da? Vi har en MARK, som ikke sitter/ligger stille i det hele tatt, med mindre han sover. Og det er liskom ikke det ideelle tidspunktet å gi ham noe som helst... Og sitrontran lukter ikke ekkelt, sånn i ferk utgave, men erfaring tilsier at om det kommer på klær, og klærene vaskes, så lukter det likevel tran av dem, derfor anser vi det som enkler eå gi ham tran naken, og altså derfor heller på badet, hvor han likevel er naken, enn oppe i stua.

Så kunne vi sikkert gitt et annet alternativ enn tran, jeg aner ikke hvordan eskimo kids lukter eller smaker, men han har jo altså ikke noe mot tranen, så hvorfor skal jeg stresse med å lete etter noe annet? Vi HAR tran, og GIR tran.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

To mennesker for å få i en ettåring tran ... da er det ikke snakk om frivillig.

Vel, det må nok to mennesker til for å få i ham eskimo kids også, vil jeg tro. Eller, altså det ER selvsagt gjennomførbart med bare en, men det er enklere med to.

Nei, det er vel ikke frivillig. Det er ikke som om han ser på oss og sier "kan jeg få tran nå, takk?" I all hovedsak fordi han er 11 mnd gammel og ikke kan snakke da... Men det er da heller ikke snakk om TVANG. Vi er altså to rett og slett av praktiske årsaker, vi er uansett på badet med ham under kveldsstellet begge to. Det ER selvsagt gjennomførbart med en, men det er koseligere og enklere om vi er to.

Men to ting er sikkert. Den ene er at å gi ham tran, eller et eller annet annet flytende greie med omega-greier i, det vil vi gjøre. Det er av praktsike hensyn greit å unngå for mye gris synes jeg. Og vi velger derfor å gi det når han er avkledd, og vi velger derfor å gjøre det på badet, hvor han altså er naken, og vi har ei "tullestund" på badet hvor han får sparke sin far i magen, mens jeg gir tran. Rett og slett fordi da ligger han "frivillig" på rygg, og altså relativt stille.

Og den andre er at jeg gidder ikke sitte her og forsvare dette lenger. Jeg har hittil fått inntrykk av at dette var et forum hvor man kunne ha meninger, ja, men ikke bevisst såret andre. Bevisst eller ei, dere gjør det nå. Dere sier stygge ting som at jeg er OND, bare fordi jeg velger å gjøre ting på en litt annen måte enn dere, altså, velger tran i stedet for ett eller annet alternativ. Om dette er forumets standard-definsijon på OND, ja da er jeg nok det. Men det orker jeg virkelig ikke sitte her og "høre på", dere får ha meg frabedt, men dette er mitt siste innlegg i denne tråden.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 22:01   #22
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Vi måtte også være 2 for å gi S tran, og jeg forstår deg godt, Malama. Tran er også noe dritt når det blir klinete, vi hadde en som satt klar med papir, det er helt normalt tror jeg.
Jeg vil at han skal ta tran, jeg vil fremdeles at han skal ta tran og jeg er glad jeg ikke konverterte til en enklere løsning, ungen tok ingen skade av trantaingen.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 22:01   #23
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Malama: Kvifor ikkje berre ha d-vitamin dråper i drikke/maten ?

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 22:03   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har hittil fått inntrykk av at dette var et forum hvor man kunne ha meninger, ja, men ikke bevisst såret andre. Bevisst eller ei, dere gjør det nå. Dere sier stygge ting som at jeg er OND, bare fordi jeg velger å gjøre ting på en litt annen måte enn dere, altså, velger tran i stedet for ett eller annet alternativ. Om dette er forumets standard-definsijon på OND, ja da er jeg nok det.

Sitron er nok ikke den som definerer forumstandard på hva som er "ondt". Eller på så veldig mye annet, egentlig. (Bortsett fra muligens når det gjelder "takhøyde for å la folk uttrykke det de mener med sterkere ord enn man egentlig selv synes er OK". )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 22:06   #25
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Om barnet ikke vil ha tran hadde jeg droppet det en stund å prøvd igjen senere.
Lille mini her har elsket tran fra første gang han fikk det. Var likevel ikke lett å få det i han siden han var en gutt som aldri satt i ro.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 22:38   #26
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Man dropper tranen og nikker smilende når helsesøster spør om du gir tran.

Så velger man alternativer om man synes det er så viktig.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 22:44   #27
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Man tvinger ikke i ungene tran. Man tvinger ikke i unger annet en høyst nødvendig medisin. Og tran går ikke innunder det.
Gi ungen brødskive med makrell i tomat, så får de det de trenger.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 22:46   #28
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Jentungen har fått tran på skje i forbindelse med kveldstellet siden hun var bitteliten. Nå spør hun etter mer og om det har blitt flekker på klærne så er det fordi jeg/sambo har sølt, ikke at hun har gulpet.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 09:54   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Malama: Kvifor ikkje berre ha d-vitamin dråper i drikke/maten ?

Det blir jo ikke akkurat det samme.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 10:25   #30
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det blir jo ikke akkurat det samme.

Det samme nei, men det må uansett vera eit betre alternativ enn å holda ein unge fast, søling og grising.

Skjønner meg ærlig talt ikkje på "tranhysteriet" Det finnest andre alternativer og det finnes gylne middelveier. Å tvinge i ungane noko som ikkje er godt ser eg virkelig ikkje poenget med. ( sett bort i frå dei som liker tran )

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 11:47   #31
Ami
kamelkonsument
 
Ami sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Innlegg: 2.775
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Jeg har helt glemt både trangreia og D-dråpene. Kanskje jeg skal sjekke ut denne Eskimo-saken? Kan jo være greit med litt ekstra rustning nå som høsten og barnehagestarten står for døren.

__________________
Amidatter '06, Amisønn '08
"Life is what passes you by while you're busy making other plans." John Lennon

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 12:07   #32
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Jeg gir omega 3 piller fra Fri Flyt. Det står fra 3 år, men det er pga at det er en rosinlignende pille de KAN sette i halsen, hvis de ikke klarer å spise rosiner eller andre ting på den str heller.
Det er solbærsmak og begge ungene elsker den. Har gitt det fra de var ca 12 mnd.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 18:07   #33
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja. Det står fra 1 år på esken, men på bookleten inne i esken står det fra 4 eller 6 uker. Dessuten har jeg sjekket det med leverandøren, og har selv gitt denne til begge mine fra de var 4 uker gamle. De har elsket den. Fatter ikke vitsen med å gi noe så jævlig som tran når det finnes så mange velsmakende alternativer.

Puh, takk!

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 18:12   #34
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Jeg gir også gutta boys eskimo kids (eller, storebror har gått over til kapsler) - De liker det godt.

Selv er jeg oppvokst med tran og har trantraumer - Ergo: Orker ikke å gi ungene det. Forøvrig husker jeg at endel av vennene mine fikk biola og tran blandet i skjei: Da smakte det ikke tran. (men Tranrapen var like tilstede altså)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 19:32   #35
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Jeg skal helt klart se nærmerer på den Eskimo 3 kids. Takk for tipset.

Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 14:39   #36
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Man dropper tranen og nikker smilende når helsesøster spør om du gir tran.

Så velger man alternativer om man synes det er så viktig.

Man kan også droppe tran og bare si at man ikke gir tran, og så gi d-vitamindråper. Opplevde trangiving halvveis som overgrep da vi forsøkte det på nr.1. Nei fysja meg.
Noen ganger er bra nok bra nok !

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 19:59   #37
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Man kan også droppe tran og bare si at man ikke gir tran, og så gi d-vitamindråper. Opplevde trangiving halvveis som overgrep da vi forsøkte det på nr.1. Nei fysja meg.
Noen ganger er bra nok bra nok !

Klart man kan droppe å gi tran og si at man ikke gir tran, men av erfaring fra 1. mann, så smiler man pent og nikker osv. Jeg gidder ikke å gå inn i lange diskusjoner i det vide og det brede med en helsesøster.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 20:10   #38
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Jeg har overlatt hele tranprosjektet til mannen og begge ungene syns det er greit. Kanskje vi skal prøve ut denne eskimosaken.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 21:49   #39
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg ga ikke vanlig tran, den smaker høgg og setter flekker og blir gulpet opp igjen og greier. Dessuten er jeg skeptisk til kvaliteten av den. Det har gått i Eskimo 3 kids her.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-09, 21:53   #40
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få tran i en ettåring!

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg gir omega 3 piller fra Fri Flyt. Det står fra 3 år, men det er pga at det er en rosinlignende pille de KAN sette i halsen, hvis de ikke klarer å spise rosiner eller andre ting på den str heller.
Det er solbærsmak og begge ungene elsker den. Har gitt det fra de var ca 12 mnd.

4-åringen ELSKER denne! NB - sjekk ut nettsiden: www.friflytjunior.no
Morsomme figurer med rare kroppslyder! Da kapslene siden kom i posten var det superstas, og det er det fortsatt, 1 år etter.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no