Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Da damene dro" på tv2

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-09, 21:29   #421
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kjenner jeg blir småirritert på hun som "går over" og sjekker all rydding og sånn.


Jeg ble ikke overrasket.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-09, 23:23   #422
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.101
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Ja, akkurat det der kjente jeg også på nå ...ble litt provosert nesten; det er da pokka ikke lekene på en hylle eller én "jumper" i feil skuff som betyr noe!!!

Det betyr vel ganske mye dersom du baserer selvbildet ditt på at "dette er vanskelige greier. Dette er det bare JEG som kan. Mannen min, stakkar, han finner ikke frem og tilbake på en vaskebøtte! Det er bra at har MEG!"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 09:00   #423
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Jeg gleder meg til kjekkasen Kjell(?) skal krangle med mor om bryllupsklær...

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 09:00   #424
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det betyr vel ganske mye dersom du baserer selvbildet ditt på at "dette er vanskelige greier. Dette er det bare JEG som kan. Mannen min, stakkar, han finner ikke frem og tilbake på en vaskebøtte! Det er bra at har MEG!"

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 09:02   #425
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Jeg syns det var helt forferdelig med han lille Sander.. stakkars stakkars liten. Hadde jeg hatt et barn som var så knyttet til meg så hadde jeg aldri dratt vekk så lenge og latt et kamerateam ta over hjemme.. tydelig at han ble sterkt preget av det..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 09:19   #426
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.856
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det betyr vel ganske mye dersom du baserer selvbildet ditt på at "dette er vanskelige greier. Dette er det bare JEG som kan. Mannen min, stakkar, han finner ikke frem og tilbake på en vaskebøtte! Det er bra at har MEG!"

Enig, lurer på om hun ser det selv nå i ettertid, hvor dominerende og selvgod hun fremstår.

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 09:21   #427
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.840
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Jeg er ikke uenig i det dere skriver, men alle har vel noen mindre sjarmerende sider, og jeg skal vedde på at TV2 vet å bruke det for alt det er verdt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 10:06   #428
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.701
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er ikke uenig i det dere skriver, men alle har vel noen mindre sjarmerende sider, og jeg skal vedde på at TV2 vet å bruke det for alt det er verdt.

Det er klart, men denne omtalte dama er ganske så over the top. Min mann ubrøt: "Gud, jeg er glad jeg ikke er gift med henne!" Det tok jeg som et kompliment.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 10:09   #429
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.701
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Jeg syns det var helt forferdelig med han lille Sander.. stakkars stakkars liten. Hadde jeg hatt et barn som var så knyttet til meg så hadde jeg aldri dratt vekk så lenge og latt et kamerateam ta over hjemme.. tydelig at han ble sterkt preget av det..

Men altså, han ble ikke overlatt til naboen. Det var faren han var sammen med og de ser da ut til å ha hatt det veldig så fint. Kommentaren til faren i etterkant, om at mødre automatisk har bedre bonding med barna gjorde meg bare lettere oppgitt. Det kommer jo selvsagt an på hvem som tilbringer mest tid med nevnte barn.

Dette Husøy-samfunnet er jo ganske så spesielt, der mange av fedrene er mye på sjøen, og dette vet selvsagt TV2 å spille på. Jeg er overbevist om at en lignende serie fra en storby ville hatt betydelig dårligere underholdningsverdi.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 10:56   #430
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Klart at TV2 har valgt ut de personene som det ble mest underholdning av. Så jo f.eks. i går da de kom tilbake, der var det mange folk vi ikke har sett noe til på TV. Noen har kanskje ikke ønsket det, men det er sikkert også en god del helt vanlige familier som det ikke ble nok underholdning av å vise på TV.

Når det gjelder lille Sander mener jeg at han utviste en helt normal reaksjon. Han var åpenbart svært nært knyttet både til mor og til far, og det ble rett og slett for store følelser for en liten gutt. Han ble glad for at hun kom, samtidig så ville han ikke slippe faren. Han var nok litt for liten til å skjønne hvor moren har vært, og at hun skulle komme tilbake akkurat da.

Har selv opplevd et av mine barn bli fullstendig satt ut da pappan hadde vært bortreist i nesten to uker. Jeg hadde forberedt henne på at nå kommer pappa snart - men da han kom ble hun både sint og glad og trist på en gang. Det var sterkt. Men det tok ikke mange minuttene før hun hang rundt halsen hans igjen.

Tror at såpass små barn har dårlig tidsbegrep, og dårlig forestillingsevne, og at det er årsaken til at det blir vanskelig å forholde seg til at en omsorgsperson man er nært knyttet til liksom bare forsvinner. Når den da dukker opp igjen blir ungen påmint at forelderen har vært borte.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 10:57   #431
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Men altså, han ble ikke overlatt til naboen. Det var faren han var sammen med og de ser da ut til å ha hatt det veldig så fint. Kommentaren til faren i etterkant, om at mødre automatisk har bedre bonding med barna gjorde meg bare lettere oppgitt. Det kommer jo selvsagt an på hvem som tilbringer mest tid med nevnte barn.

Dette Husøy-samfunnet er jo ganske så spesielt, der mange av fedrene er mye på sjøen, og dette vet selvsagt TV2 å spille på. Jeg er overbevist om at en lignende serie fra en storby ville hatt betydelig dårligere underholdningsverdi.

Jeg tror faren har rett i at det er lettere for mødre å få tilknytning til barna mens de er små. Nettopp fordi at det er mødre som har lengst permisjon, mødre som ammer, mødre som har vært gravide, og så videre.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 11:45   #432
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Spetakkelet, her.

Ja, akkurat det der kjente jeg også på nå ...ble litt provosert nesten; det er da pokka ikke lekene på en hylle eller én "jumper" i feil skuff som betyr noe!!!

ja ikke sant.. arg.. kvinnfolk..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 11:47   #433
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Men altså, han ble ikke overlatt til naboen. Det var faren han var sammen med og de ser da ut til å ha hatt det veldig så fint. Kommentaren til faren i etterkant, om at mødre automatisk har bedre bonding med barna gjorde meg bare lettere oppgitt. Det kommer jo selvsagt an på hvem som tilbringer mest tid med nevnte barn.

Dette Husøy-samfunnet er jo ganske så spesielt, der mange av fedrene er mye på sjøen, og dette vet selvsagt TV2 å spille på. Jeg er overbevist om at en lignende serie fra en storby ville hatt betydelig dårligere underholdningsverdi.

absolutt ikke noe å si på det, for det er verdifull tid sammen med pappaen det der.. men du så jo hvordan gutten har slitt med dette. med tisse og bæsjeuhell, ikke ville sove alene, stress osv.. det er jo ikke godt for han..
Jeg sier bare at JEG ikke ville reist fra barnet mitt på den måten og overlatt han til et tvshow.. selv om han var med pappaen.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 13:00   #434
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

absolutt ikke noe å si på det, for det er verdifull tid sammen med pappaen det der.. men du så jo hvordan gutten har slitt med dette. med tisse og bæsjeuhell, ikke ville sove alene, stress osv.. det er jo ikke godt for han..
Jeg sier bare at JEG ikke ville reist fra barnet mitt på den måten og overlatt han til et tvshow.. selv om han var med pappaen.

Jeg ville ikke ha overlatt ungene mine til et reality show. Punktum.

Men jeg ville, uten å nøle, ha reist fra ungene en uke og overlatt dem til pappaen, selv om de var sterkt knyttet til meg og åpenbart ville hatt det bedre den uken om jeg hadde blitt hjemme. Det kaller jeg investering i familiens fremtid, og det ville vært verdt en ulykkelig unge i en uke. Ingen barn tar permanent skade av å bli overlatt til en kjærlig far i en uke, selv om de ellers er svært knyttet til og avhengig av mor.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 13:19   #435
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

absolutt ikke noe å si på det, for det er verdifull tid sammen med pappaen det der.. men du så jo hvordan gutten har slitt med dette. med tisse og bæsjeuhell, ikke ville sove alene, stress osv.. det er jo ikke godt for han..
Jeg sier bare at JEG ikke ville reist fra barnet mitt på den måten og overlatt han til et tvshow.. selv om han var med pappaen.

Jeg mener at lille Sander antagelig var den av ungene vi har sett i det programmet som hadde det best. Han var nært knyttet til faren, og faren har vist ekstrem tålmodighet med gutten. En del av de andre ungene virket som de knapt nok kjente fedrene sine, og DA syns jeg det er litt rått å reise i fra dem.

Forøvrig syns jeg ikke han var overlatt til et TV-show, han er overlatt til faren, og jeg tipper at de voksne er mer bevisst på kameraene enn det ungene er.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 18:07   #436
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

absolutt ikke noe å si på det, for det er verdifull tid sammen med pappaen det der.. men du så jo hvordan gutten har slitt med dette. med tisse og bæsjeuhell, ikke ville sove alene, stress osv.. det er jo ikke godt for han..
Jeg sier bare at JEG ikke ville reist fra barnet mitt på den måten og overlatt han til et tvshow.. selv om han var med pappaen.

Slike reaksjoner kan kommer etter et samlivsbrudd også. Jeg gråt veldig da sambo kom hjem fra 6 mnd i utlandet. Gravid og greier og da jeg så han igjen klarte jeg ikke ta meg sammen, jeg burgråt midt på flyplassen. Det ble for sterkt å se han igjen Tror det kan bli veldig sterkt for noen unger når den ene av forelderen er borte en stund, uansett hvem som har hatt mest kontakt med dem.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 20:45   #437
Hønemor!
Superaktiv
 
Hønemor! sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 430
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kjenner jeg blir småirritert på hun som "går over" og sjekker all rydding og sånn.



Og at bladene falt av planten var vel også megakrise.

__________________
EK 13.05.08
Hønemor! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 21:17   #438
Millivilli
Aktiv
 
Millivilli sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 217
Millivilli er litt kul
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Det var helt forferdelig å se på, sånn som hun gikk huset etter i sømmene.
Akkurat som hun ikke var helt fornøyd med at de hadde klart seg uten henne.

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 22:57   #439
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av Millivilli, her.

Det var helt forferdelig å se på, sånn som hun gikk huset etter i sømmene.
Akkurat som hun ikke var helt fornøyd med at de hadde klart seg uten henne.

Nå har jeg ikke sett på denne serien så jeg vet ikke om dette stemmer; Men hvis man har lagt opp familielivet etter at man er fullstendig uunnværlig og at familien bare vil falle sammen dersom man er borte en uke så er det nok ikke så kjekt å komme hjem igjen og se at det ikke stemmer.

Finner man da noe å slå ned på, jf blader som har falt av, så får man en bekreftelse på at de andre ikke har klart seg helt bra uten henne allikevel.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-09, 23:05   #440
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Jeg reagerte også først veldig negativt på henne som gikk gjennom alt i huset. Men programmet er tross alt lagd for underholdning - ikke bare for å vise et vanlig liv. Kan godt være hun faktisk er kontrollerende, men jeg tror det er minst like sannsynlig at hun er blitt oppfordret til å "gå gjennom huset" når hun kom hjem av tv-folkene for å understreke det de har valgt å vise fra denne familien.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no