Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Trenger hjelp til å lage en Thomastoget-kake

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-09, 11:58   #21
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger hjelp til å lage en Thomas toget-kake

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Men det skal innrømmes at jeg har et snev av pittelitt dårlig samvittighet for at Snupp ikke fikk Den Kule Kaken på toårsdagen. Hva kommer det til å gjøre med psyken hans? Når han ser bilder av Alle Andre som har Den Kule Kaken i alle sine bursdager. Jeg kommer til å bli stemplet som Dårlig Mor til evig tid. Hulk.



Jeg får litt samme følelsen nå... Skal lage togkake til 5-årsdagen som jeg har pleid å gjøre de siste 4 årene, også får jeg de se flotte Thomas-togkakene i denne tråden (pjokken elsker jo Thomastoget) - jeg må ikke vise ham disse bildene!

Vanlig togkake (av banankake-røre kanskje?) med pynt og vogner får duge.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no