Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-11, 21:02   #61
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Nei, nei, han prøver ikke å være offensiv MOT den fornærmede. Det har han tvert i mot lagt stor vekt på å ikke være. Han har f.eks. ikke sagt noe om hvilket forhold de hadde til hverandre og hva som kan være bakgrunn for denne saken. Hadde han gjort det, hadde saken sett helt annerledes ut. Han har prøvd å skjerme jenta og det står det etter min mening respekt av.

Han har prøvd å komme folkeprat, sladder og rykter i møte. Det har vært mye folkeprat om dette og det har vært snakket om mange ordførere som har passet inn i bildet. Det ble blant annet navngitt (på Facebook bl.a.) en helt annen ordfører først. Det var dette han ønsket å unngå ved å stå fram med navn. I tillegg ønsket han å gjøre situasjonen lettere for varaordfører og administrasjon i kommunen. Det er ikke lett å måtte bruke mye tid og krefter på å forsøke å bortforklare hvorfor ordføreren ikke er tilgjengelig i en situasjon som dette. Spør du meg, er dette veldig ryddig og redelig av Øygard. Han har ikke på noe vis sagt noe som har svertet den mindreårige jenta. For oss som er lokale og kjenner saken, står det stor respekt av måten han så langt har håndtert dette på.

Kommunen kunne nok gjort lurt i å varsle jentas bistandsadvokat før de slapp pressemeldingen sin. Men samtidig vet alle lokale at denne jenta ikke har holdt saken anonym heller. Hun har tvert i mot vært svært offentlig omkring dette. Det skal ikke mye detektivarbeid til på Facebook eller andre nettsteder for å finne navnet hennes heller, men jeg håper inderlig at media har vett til å skjerme henne selv om hun kanskje ikke har det selv.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:29   #62
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Ja, men ikke i forhold til hvor mye dumt de sier og gjør. Peppermengden står helt klart i samsvar med det i alle partier, synes jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 09:33   #63
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Siden jeg alltid leser Se&Hør-forsiden når jeg kjøper sjokoladebolle på Narvesen (der avslørte jeg to laster i ett smekk, gitt!), kan jeg nå informere om at Hoksrud m/kone står frem med den rørende historien "Jeg tilgir ham!"

INGEN kan bruke media som FrP gjør. Å syte over pepper er rett og slett for dumt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 10:02   #64
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Siden jeg alltid leser Se&Hør-forsiden når jeg kjøper sjokoladebolle på Narvesen (der avslørte jeg to laster i ett smekk, gitt!), kan jeg nå informere om at Hoksrud m/kone står frem med den rørende historien "Jeg tilgir ham!"

INGEN kan bruke media som FrP gjør. Å syte over pepper er rett og slett for dumt.

Og der minnet du meg på hvorfor jeg ikke kjøper S&H. (Jeg kjøper ikke sjokoladeboller heller forresten, men det er fordi jeg har slik ein framifrå vijlestyrke. )

Jeg hadde aldri, aldri, aldri, aldri stått frem i S&H med støtteerklæringer til min livsledsager, selv om jeg hadde bestemt meg for å tilgi. Eier ingen av de voksne i den familien minste grann av kritisk sans? Jeg har lest at de har barn i skolealder - dette må jo være en vanvittig belastning for de stakkars ungene.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 10:05   #65
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Som sagt, FrP KAN medier. De vet meget godt om korrelasjonen Se&Hør-leser/FrP-velger.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 13:31   #66
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Så oppsummert blir saken slik:
- Tjener tipser eller bare avisen på det er det angrep på FrP og massiv sutreputring fra Siv Jensen.
- Tjener de selv penger på det, enten ved penger eller høsting av sympati er det greit.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 13:54   #67
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.628
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Hm, min generelle oppfatning av omtalen i Søviknes- og Vågå-saken (som er ganske sammenlignbare nå etter at ordføreren sto fram), er at Søviknes oftere ble omtalt som "FrP-ordføreren", mens ordføreren i Vågå ikke nevnes med samme spesifikke partitilknytning. Derimot får hans forhold til Stoltenberg mye omtale, som jo definitivt innebærer partifokus.

Jeg tror kanskje det er lettere å slenge på en "FrP-" på sensasjonsnyheter i de tabloide mediene, enn det er å slenge på et annet partiprefiks. Men dette er i så fall et resultat av at det partiet har dominert skandalesakene de siste årene, og dermed har det en større nyhetsverdi i seg selv at politikeren tilhører FrP enn noe annet parti. Sammenhenger, mønstre og gjentagelser er interessant. Jeg synes jeg ser en tendens til at det fokuseres på andre attributter ved politikere som gjør noe kritikkverdig, enn akkurat partitilhørighet, når politikeren tilhører et annet parti enn FrP. Dette kan f.eks. være type verv, sammenheng mellom fagområde og forseelse, lokaltilknytning osv. Unntakene blir jo selvsagt når politikeren gjør noe som blir ekstra dumt, sett i lys av partiprogrammet han forfekter, som når Solhjell sniker på toget.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 14:09   #68
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Tja, KrF pleier også å bli nevnt ganske spesifikt. Det er litt ekstra deilig når de blir tatt for noe. Høyre blir nevnt dersom det handler om skatt og økonomi, i hvert fall.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 14:17   #69
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.628
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Tja, KrF pleier også å bli nevnt ganske spesifikt. Det er litt ekstra deilig når de blir tatt for noe. Høyre blir nevnt dersom det handler om skatt og økonomi, i hvert fall.

Ja, men eksempelet ditt med Høyre blir da partiprogramrelevant igjen. KrF er litt mer gråsone. Tilhørighet til et parti med kristne verdier som sin hovedplattform blir vel relevant når det er moralske feil som begås, selv om det ikke er like spesifikt som skatt og Høyre eller kollektivtrafikk og SV. (Det blir uklart når man blander religion og politikk. )

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 14:27   #70
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Var det ikke en KRF-er som ble dømt for drap?

Jeg tror at saker som er av en så stor alvorlighetsgrad som drap, overgrep mot mindreårige, og grov vold i mindre grad knyttes til partitilhørighet fordi det er så ekstremt at man ikke kan tro at det er noe som er beskrivende for resten av partimedlemmene. Men små-snuskete ting som sexkjøp, skatteunndragelser, gaver som ikke rapporteres etc, særlig hvis de passer inn med andre fordommer mot partiet, blir brukt som grunnlag for generaliseringer. Evt som tegn på dobbeltmoral.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 14:58   #71
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Men både Senterpartiet og AP har jo fått kjørt seg så det holder på korrupsjon, da. Selv om AP fortjener langt, langt mer enn det de har fått. Men det er fordi journalister er dumme, ikke fordi de er AP-snille.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 16:30   #72
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Hm, min generelle oppfatning av omtalen i Søviknes- og Vågå-saken (som er ganske sammenlignbare nå etter at ordføreren sto fram), er at Søviknes oftere ble omtalt som "FrP-ordføreren", mens ordføreren i Vågå ikke nevnes med samme spesifikke partitilknytning. Derimot får hans forhold til Stoltenberg mye omtale, som jo definitivt innebærer partifokus.

.

Søviknes ble vel ikke omtalt som frp-ordfører, han ble vel ikke ordfører før senere.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 16:39   #73
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.628
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Søviknes ble vel ikke omtalt som frp-ordfører, han ble vel ikke ordfører før senere.

Wiki sier han ble ordfører i -99, saken var i -01.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 16:40   #74
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Wiki sier han ble ordfører i -99, saken var i -01.


Hmm, jeg mener bestemt at han ble ordfører etterpå, når han liksom var tilgitt av partiet. Men mye mulig jeg tar feil altså.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 16:43   #75
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.628
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hmm, jeg mener bestemt at han ble ordfører etterpå, når han liksom var tilgitt av partiet. Men mye mulig jeg tar feil altså.

SNL og Stortingets hjemmesider sier ordfører fra -99, så da husker du nok feil.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 16:52   #76
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Når det gjelder Søviknes var det vel ikke bare saken i seg selv, men også håndteringen av den i Frp, som fikk enormt mye oppmerksomhet. Hvem husker vel ikke Siv og tårene?
Min opplevelse er at Frp ikke nødvendigvis får mer pepper i media i utgangspunktet, men at de er så utrolig klønete i mediehåndteringen at det derfor blir ekstra store saker av alt. Og jeg er ikke så sikker på om det skader partiet altså, det virker som om Frp sanker mange velgere når de sutrer om urettferdighet og påtar seg rollen som medieofre. Folk vil bedras.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 20:04   #77
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.509
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

SNL og Stortingets hjemmesider sier ordfører fra -99, så da husker du nok feil.

Jepp, det kan nok også skyldes at jeg husker han mer omtalt som frpnestleder i akkurat den saken.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 20:19   #78
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

FrP håndterer ikke media klønete. De håndterer den akkurat slik at de appellerer til sine velgergrupper. Som går på både "pressen er sosialister alle sammen" (akkurat det stemmer ganske godt, også, i og for seg) "og er ute etter å ta oss!!" (journalister er generelt ute etter å ta ALLE ), og "ærlig talt, er det så nøye, da? Det er de ORDENTLIGE kriminelle man bør konsentrere seg om!" (de ANDRE, altså.)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 20:26   #79
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.312
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får Frp mer "pepper" i media enn andre partier?

Greia er også at media i stor grad er nettbasert, og teller antall treff. Hva tror dere får flest treff? "FrP-BORDELLSEX!" eller "Overgrepssiktet AP-ordfører i norsk bygdekommune"?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no