Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Barn i valglokalet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-11, 22:14   #41
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Jeg tenkte egentlig at jeg syntes det var synd at valgdeltakelsen var så lav, men hvis dette er alternativet så er det kanskje greit nok at ikke aller stemmer.

"Jeg er fullstendig upolitisk så det hadde vært greit hvis det ble Rødt" :koko:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:14   #42
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Jeg syns nå synd på den stakkars gutten. Tenk å få høre i all fremtid at man stemte FRP som 3 åring, Lite kult om 16 år når han får stemme selv og kanskje er "litt" mer opplyst en sin mor.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:15   #43
naima
nerdedame
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 545
naima er litt kulnaima er litt kulnaima er litt kul
Standard

Sv: Re: Barn i valglokalet

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Jeh ble stoppet når jeg hadde med barna, ville vise de stemmeseddlene. Og det fikk jeg vist ikke lov til.

Det står ikkje spesifikt om barn i vallova med tilhøyrande herlegheitar. Nokre meiner det ikkje er greitt fordi velgjar skal vere aleine og usett, andre meiner det er greitt fordi det er barn og det er den vaksne som røyster. Der eg var i stemmestyret sa vi ingenting korkje på at barn var med inn, eller på at barna fekk halde i setelen (-ane) når den (dei) vart slept ned i urna (så lenge den vaksne hadde full kontroll) (og eg ser mange måtar å tolke den setninga på ).

Eg er ikkje heilt sikker på om det er rett, men det er andre ting rundt valet eg heller vil krangle om og eg synes ikkje barn i avlukke eller ved urna er skadeleg slik vi praktiserte det.

Derimot er det ikkje greitt at far skal hjelpe dotter (18) med å røyste (sjølv om han seier han skal gå ut før ho faktisk vel) eller at Mann skal hjelpe Kone eller Son (70) skal hjelpe Mor (90). Uansett farge og språk og slikt. Heldigvis hadde vi kapasitet til å insistere på å vere med inn i avlukket i desse tilfella - sjølv om det diverre ikkje var alle vaktene som var like prinsippielle som meg ("det er jo en familie" - ja, men hadde det vore greitt viss familien vare brune i huden og ikkje snakka norsk?).

Eg synes også vi har ein del å gå på når det gjeld informasjon og standardisering i vallokalet - det er heilt opp til den lokale organiseringa, og det varierer veldig kor mykje plakatar og oppslag det er til dømes.

naima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:19   #44
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Det er jo ikke barn som bør nektes adgang her. Nek som ikke har skjønt hva et valg går ut på derimot...




Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er jo ikke lov å ha barnet med inn i båsen? Jeg har dem med inn i valglokalet, men ikke inn i avlukket. :Oppdratt av gammel valggjennomføringsekspert:

Begge ungene var med inn i valglokalet, men de fikk ikke være med inn i avlukket. Valget er hemmelig. Jeg synes jeg hører lille E; mamma hvem blir borgermester når du stemmer?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Demokrati i praksis er at også dumme mennesker har rett til å stemme. Det er trist, men alternativet ville trolig være verre likevel.

:har en soft spot for det opplyste eneveldet:

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:23   #45
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Hjelpes for et nek.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:27   #46
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Stakkar barn.


Og for ordens skyld, det var en spøk det med IQ-test altså.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:35   #47
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.461
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barn i valglokalet


Man skulle ikke tro at sånne folk var istand til å finne stemmelokalet engang. En treåring som skal bestemme hva mamma skal stemme,faktisk.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 22:37   #48
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Og en ting er at man gjør det, noe annet er det at man faktisk vil stå fram i Dagbladet med det. For å vise alle at man er fullstendig blåst?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 23:07   #49
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Hva gjør man ikke for sine fem minutter med berømmelse.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 23:14   #50
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men så står det noe i pressens etiske regler om å beskytte folk mot seg selv, og mulig den kunne vært anvendt i tilfellet med denne mora og barnet.

Amen!

Selv nek har stemmerett, men jeg skal tilstå jeg vurderer å endre min holdning til sofavelgere etter dette. Men, dette er ikke en nyhet, og dama burde faktisk her ha blitt beskytta mot seg selv. Hun kan tydeligvis ikke ha tenkt over at ved et slikt avisoppslag, vil hun, med ungen på arm, bli hengt ut og latterliggjort over en lav sko etterpå.

Mulig det er greit for henne at folk flirer, men jeg liker ikke at ungen blir dratt fram på dette viset, uansett hvor liten han er. Han reflekterer nok ikke over dette, takk og lov, og det er mulig mor ikke reflekterer over konsekvensene av hennes valg - men her bør altså pressens egne etiske kjøreregler ha kommet inn, og rett og slett ignorert hele saken.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-11, 23:24   #51
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

"Jeg har vært redd for at Arbeiderpartiet skulle få masse sympatistemmer, etter de grufulle terrorhandlingene 22. juli, derfor ble jeg glad da han stemte blått."

Jeg klarer ikke forstå dette.
... og er ikke det i så fall en antisympatistemme? "Jeg var så redd for at de skulle få masse sympatistemmer så derfor stemte jeg på det motsatte?". Det er vel like ille, det?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

"Jeg er fullstendig upolitisk så det hadde vært greit hvis det ble Rødt" :koko:

Disse to sitatene sammen, kolliderer liksom ikke i det hele tatt.

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg syns nå synd på den stakkars gutten. Tenk å få høre i all fremtid at man stemte FRP som 3 åring, Lite kult om 16 år når han får stemme selv og kanskje er "litt" mer opplyst en sin mor.

Neida, når han blir 16 år og leser om sin totalt upolitiske mor som lot ham spille bingolotto med stemmesedlene, så kommer han også til å skjønne at han har vært med på noe stort. Som moren sier. Treåringen selv skjønte at han hadde vært med på noe stort. Det er kanskje håp for ham, after all.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 08:13   #52
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Og en ting er at man gjør det, noe annet er det at man faktisk vil stå fram i Dagbladet med det. For å vise alle at man er fullstendig blåst?

Dette kunne National Geo lagd en "Seconds from disaster" om. Hvis de spoler tilbake vil de se at det var ikke bare én utløsende faktor, men en hel chain of events.

5 minutter før disaster. Mor møter opp i valglokalet med sin tre år gamle sønn.

3 minutter før disaster. Mor tenker å velge stemmeseddel i blinde.

1 minutt før disaster. Mor lar sønnen ta valget.

Uykken er et faktum:Mor begår valgfusk.

Det vi vet etterpå: Mor lar Dagbladet klistre trynet sitt på forsiden.

Dette er uten tvil menneskelig svikt, og hadde mor vært ved sine fulle fem, hadde utfallet blitt et helt annet, og katastrofen avverget. Hadde hun visst at hun vak nek hadde hun holdt seg hjemme. Hadde hun vært lur, ville ikke de 4 siste punktene vært på lista.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 08:22   #53
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Hos oss var det greit å ha med barna inn i avlukket. Vesla valgte kommune og lillesøster valgte fylke.



Og, Dagbladet altså. De trykker jo hva som helst.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 08:26   #54
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Barn i valglokalet

*oppgitt*

Vet ikke om jeg er mest oppgitt over dagbladet eller om hun tette moren..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 09:00   #55
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Mora er tett i pappen, tragisk men sant.
Dagbladet burde hatt vett til å beskytte et nepeskrell som henne og droppet å trykke saken.
Vet man ikke hva man vil stemme så velger man å stemme blankt, å la barnet velge er ikke et alternativ.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 09:14   #56
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Jeg syns det er så rart at hun tok seg bryet, jeg! Jeg syns det alltid er litt styrete å finne tida til denne stemmingen, kjøre dit, parkere, plassere ungene et sted eller håndtere hordene innendørs, etc. Hvorfor i alle dager gjør man det om man ikke bryr seg en døyt om det??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 09:25   #57
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Nja, jeg tror Dagbladet (og nepeskrellet selv også) overdriver dette. Hun hadde jo tenkt til å stemme Høyre, men var ikke helt sikker. Hun kunne ha kastet mynt og kron mellom H og FrP, det ville jo blitt det samme som at sønnen valgte tilfeldig. Om sønnen hadde plukket en liste fra et helt "feil" parti hadde hun neppe latt ham bestemme, og hun hadde neppe stått fram i avisa med det da. Tror nok hun bare syntes det var litt stas at sønnen hadde stemt, lzm.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 09:32   #58
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Jeg hadde med datteren min i valglokalet og lot henne få hente ned min stemmeseddel, men jeg fortalte hvilken hun skulle ta. Vi hadde også en prat om at det er viktig å være med å bestemme og at mange kvinner før oss har kjempet hardt for at vi "jenter" skal få lov til å stemme. Det er viktig å få det inn viktigheten tidlig tenker jeg.

..men jeg hadde aldri latt henne bare velge et parti for meg. Damen i artikkelen er passe nedrullet! Hun sier jo også at om gutten hadde valgt Rødt så hadde det vært greit også siden politikken er skakkjørt fra før.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 09:43   #59
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Jeg lurer veldig på hva denne moren brenner for. Siden hun sier hun ikke finner et parti som brenner for det hun gjør.

Det var det første som slo meg også.

For et nek! Også gå til pressen med det, understreker liksom at man ikke er den skarpeste kniven i skuffen.

Men hey, alt for litt oppmerksomhet og bilde i avisa altså!

Jeg hadde forresten med meg dattera mi, på 7 1/2 år, inn i båsen. Men hun fikk beskjed av en mann om å gå ut igjen, gitt.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 10:04   #60
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barn i valglokalet

Journalister har etiske rettningslinjer å forholde seg til. Eller gjelder det kanskje ikke for ansatte i Dagbladet? Stakkars barn som blir vist fram slik.

Hvis hun absolutt vil komme i media kunne hun ikke deltatt i Paradise hotelle eller Big Brother?

Og Fet har en lokalavis. Sønnen kunne heller ha blitt avbildet der i artikkel av typen "Funnet første hestehov".

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no