Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Forbanna debattanter

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-11, 12:41   #241
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Forbanna debattanter

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Kommentar fra Vg som går på nettopp Hoksrud og den mistenkte ordføreren.

http://www.vg.no/nyheter/meninger/ar...artid=10038955

Den forklaringen var igrunnen ganske grei spørru meg?

  Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 13:06   #242
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbanna debattanter

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Altså, det er bare en uke eller så siden en SV-er (var det ikke Lysbakken, da? Jeg blander den gjengen med unge vestlandske lederkandidater) ble hengt ut i ALLE nyhetssendinger en hel dag fordi han snek på trikken.

Rett skal være rett. Det var Bård Vegar Solhjell. Men ellers så er det et poeng. Jeg synes snikingen er en fillesak, jeg kan godt se for meg at jeg kunne gjort det samme ved en feiltagelse. Man er vant til å bruke kortet, det er noe galt med dingsebomsen man putter kortet inn i på vei til perrongen, man glemmer seg og går inn i den samme vante vogna. Det er mulig jeg reagerer litt sånn som FrPere ifht. sexkjøp på akkurat denne forbrytelsen, det var da ikke akkurat en mord for å si det på Carl I. Hagensk. Forskjellen er at jeg ikke sutrer over at saken til en meningsfelle kommer i media, eller at den som bryter loven får sin straff som fortjent.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-11, 22:10   #243
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forbanna debattanter

Kan ikke dy meg. En liten vridning av Carl I. Hagens ordspill om muslimer og terrorister:

Alle FrP'ere er ikke horekunder, men de aller fleste horekunder er FrP'ere

Ho ho ho ho.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 17:49   #244
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbanna debattanter

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mener du at det finnes lignende eksempler fra andre partier? :intrisert:


Og "noen å hate?" Tja, jeg hater ikke Frp-ere, men ordet forakt er faktisk nærliggende å bruke.

Her en sak som kan være relevant, men Jeg kan ikke si at jeg husker at den har skapt liknende hurlumhei...




http://www.vg.no/nyheter/innenriks/n...artid=10092073

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 17:50   #245
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbanna debattanter

Joa Billa, bortsett fra at dette:

Sitat:

- Riktig avgjørelse

Partisekretær i Sosialistisk Venstreparti, Silje Schei Tveitdal, har følgende kommentar:

- Vi tar avstand fra den type virksomhet, og støtter vedkommendes avgjørelse om å trekke seg fra alle partiverv, sier Schei Tveitdal til VG.

... var kommentaren fra SV. Ikke "det er vi som er ofrene! Alle er domme!".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 17:57   #246
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbanna debattanter

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Joa Billa, bortsett fra at dette:



... var kommentaren fra SV. Ikke "det er vi som er ofrene! Alle er domme!".

Nå lurte vel Rine på om det fantes eksempler fra andre partier? Og jeg har ikke noe sted sett at ikke ledelsen i FrP synes det var helt naturlig at Det å trekke seg fra alle verv er en helt naturlig konsekvens av slike tillitsbrudd. Så kan man jo lure på at siden denne saken nærmest har gått alle hus forbi, og det er en sak i et parti som har et klart standpunkt mot nettopp det denne SV-politikeren er dømt for, kanskje det ikke ER like fristende å kjøre forsider med alle slike saker.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:27   #247
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbanna debattanter

Billa: Jeg sa jeg ikke trodde det var like mange slike saker i andre partier, og en sak er vel heller ikke nok til å bevise at det er det. Måten de to partiene reagerer på er jo også ganske forskjellig. Joda, han trekker seg fra verv, men ikke uten en masse "bu-hu, alle er ute etter oss" og "er det så nøye, da" og "vi snakker ikke akkurat om mord" fra diverse sentrale personer i partiet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 00:29   #248
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forbanna debattanter

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Billa: Jeg sa jeg ikke trodde det var like mange slike saker i andre partier, og en sak er vel heller ikke nok til å bevise at det er det. Måten de to partiene reagerer på er jo også ganske forskjellig. Joda, han trekker seg fra verv, men ikke uten en masse "bu-hu, alle er ute etter oss" og "er det så nøye, da" og "vi snakker ikke akkurat om mord" fra diverse sentrale personer i partiet.

Du spurte om det fantes liknende saker fra andre partier.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-11, 17:40   #249
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Sv: Forbanna debattanter

observert på twitter:

"Hvis en mann kan kjøpe så mye kjærlighet, tenk hvor mye hat pressen kan skape tilsammen"

"Hoksrud legger seg flat. Akkurat det skal vel litt til"

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no