Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Bursdagskaker (bilder)

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-09, 18:06   #201
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Kjempefin kake, Fibi!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 18-01-09, 20:46   #202
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.312
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

For noen kakebakere dere er!

Da vesla ble 2 i sommer, hadde jeg gode forsetter om sukkerfri barnehagefeiring med smoothies og fruktpinnsvin. Da jegleverte henne om morgenen, ble jeg imidlertid omringet av unger som gratulerte vesla med dagen på utpust og så henvendt til meg forsikret seg om at de kom til å få kake på innpust.

Så jeg gikk innom Meny, rasket med meg en pakke rosa melisglasur med "jordbærsmak" (av typen tilsett vann, rør og klin på), masse pynt og en gjeng drinkparasoller.

Less is more? Ikke særlig

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_0192 copy.jpg (191,4 KB, 197 visninger)
__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv  
Gammel 18-01-09, 20:51   #203
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

For noen kakebakere dere er!

Da vesla ble 2 i sommer, hadde jeg gode forsetter om sukkerfri barnehagefeiring med smoothies og fruktpinnsvin. Da jegleverte henne om morgenen, ble jeg imidlertid omringet av unger som gratulerte vesla med dagen på utpust og så henvendt til meg forsikret seg om at de kom til å få kake på innpust.

Så jeg gikk innom Meny, rasket med meg en pakke rosa melisglasur med "jordbærsmak" (av typen tilsett vann, rør og klin på), masse pynt og en gjeng drinkparasoller.


Less is more? Ikke særlig


Takk skal du f... meg ha. Fikk ikke noe særlig lyst på muffins nå.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 18-01-09, 20:52   #204
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.312
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Takk skal du f... meg ha. Fikk ikke noe særlig lyst på muffins nå.

You're welcome!


...hjelper det om jeg sier at de var skikkelig kvalme, av den typen kun barnehagebarn kan elske?

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv  
Gammel 18-01-09, 21:15   #205
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.

You're welcome!


...hjelper det om jeg sier at de var skikkelig kvalme, av den typen kun barnehagebarn kan elske?

Barnehagebarn og Benzo.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 18-01-09, 21:20   #206
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Dåpskake:

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv  
Gammel 18-01-09, 21:23   #207
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.312
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Barnehagebarn og Benzo.

Ynnsjyll!

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv  
Gammel 18-01-09, 21:27   #208
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Barnehagebarn og Benzo.

Og tøytigere.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv  
Gammel 20-01-09, 20:30   #209
Camilla82
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 148
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Niobe: Det var en fiin kake ja

__________________
Gullgutta 05 og 08
Camilla82 er ikke aktiv  
Gammel 20-01-09, 20:34   #210
Camilla82
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 148
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Mine første cacas kaker til Elias sin 3 års dag:


__________________
Gullgutta 05 og 08
Camilla82 er ikke aktiv  
Gammel 20-01-09, 21:15   #211
Cathrine78
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 8
Cathrine78 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jøss, så kreativ og flinke dere er!!!!!

Cathrine78 er ikke aktiv  
Gammel 20-01-09, 21:16   #212
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.836
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Malins bursdagskake. Sjokoladekake med sjokoladesmørkrem, og MMF.



Utrolig flink du er............dødsimponert.

Tilde er ikke aktiv  
Gammel 20-01-09, 22:03   #213
Camilla82
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 148
Camilla82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Fibi: Det var en nydelig kake da!

__________________
Gullgutta 05 og 08
Camilla82 er ikke aktiv  
Gammel 21-01-09, 07:07   #214
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Jeg har fått veldig mye skryt for den Marie-kaken, så jeg synes at jeg må presisere at jeg faktisk fikk hjelp av svigerinnen min. Hun og jeg satt langt uti de små timer (ok, til klokken ett om natten i hvertfall) og rullet tynne pølser av svart MMF til strekene. Det var hun som rullet de tynne til øynene og øyenvippene bl.a.

Men det er ikke spesielt vanskelig å lage slike tegninger heller. Jeg brukte en av papptallerknene til bursdagen, og skar med papirkniv rundt hele omrisset av katten, og brukte det så som sjablong til den hvite MMFen. Så skar jeg ut øyne, ører, sløyfer osv. i rosa/blå MMF og la oppå den hvite, før jeg brukte pølsene til å lage svarte streker med.

Vurderer å lage Hello Kitty gulrotkake til søndag.

Og om et par måneder er det jo ettårsdag. Må nesten lage ettellerannet til Leo da.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 23-01-09, 21:46   #215
Jackie
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 6
Jackie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Så mye fint

Jackie er ikke aktiv  
Gammel 27-01-09, 11:55   #216
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Et par bursdagskaker til:

*poff*


Sist redigert av Muskat : 17-10-10 kl 20:57.
Muskat er ikke aktiv  
Gammel 27-01-09, 13:32   #217
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Et par bursdagskaker til:

Til min bestemors bursdag:


Til min bursdag (og nei, det er ikke en hanske, det er selvsagt en prinsessekrone ):


Til snuppa sin bursdag:

Kjempefine kaker! Så flink du er til å pynte kakene.
Så forresten med en gang at det var ei prinsessekrone Først når jeg så etter så jeg det ligna litt på en hanske

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv  
Gammel 27-01-09, 17:25   #218
Rose
Bør lage seg en tittel selv
 
Rose sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.456
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Må bare si at jeg er meget imponert over kakene dere lager

Denne lagde jeg til snuppa mi sitt barnebesøk. Aldri gjort det før så er ganske fornøyd

Rose er ikke aktiv  
Gammel 27-01-09, 20:33   #219
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.688
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Wow, så fine kaker det har kommet her i det siste!

Fibi: du bør kjøpe deg en sugargun om du lager mye slike kaker. Den sprøyter ut tråder, hår osv. Fin-fin ting.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 01-02-09, 13:55   #220
Mille82
Nybegynner
 
Mille82 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 15
Mille82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bursdagskaker (bilder)

Hei
Jeg Hadde begrenset tid til Min sønns bursdag så ble noe enkelt - men ente opp med at flere av foreldrene ønsket jeg skulle bake for deres barn når de hadde bursdag så derfor kom jeg over denne siden i ettertid for å finne innspirasjon til mere bursdagsbaking... lagde noen muffins og jeg legger ut bilde av de oxo.

Mille

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00238.jpg (204,1 KB, 156 visninger)
Filtype: jpg 22012009(003).jpg (56,9 KB, 137 visninger)
Mille82 er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no