Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva leser du nå? Tråd tre

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-23, 13:08   #381
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Antar det er hele serien, da, og ikke bare den første boka, for den husker jeg som ganske kort. Jeg leste dem da jeg var ganske liten og det fremdeles bare var en trilogi; nå er det vel 5 eller 6 bøker?

Ja, det er alle samlet i én bok. Den fenget ikke nok, så jeg leverte tilbake til biblioteket før jeg var ferdig med alle.

Jeg holder på med Palliasjon av Kjersti Bergersen. Det skal sies at jeg er inhabil, siden vi er i slekt, men jeg synes den er god. Og hun fikk Aschehougs debutantpris for den, så jeg er ikke den eneste.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-23, 15:52   #382
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Jøss.

Jeg likte Shantaram, jeg. Ikke at den satt så dype spor, men det var god underholdning der og da.

Palliasjon står på lista mi!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-23, 16:08   #383
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Jeg fikk plutselig beskjed fra Deichman om at jeg etter å ha stått i lånekø en evighet plutselig hadde tilgang til 'Kniven i ilden' av Ingeborg Arvola i Allbok-appen.

Så da leste jeg halve boka i går, mens jeg tok en pause fra gjenlesingen av 'Nervous conditions' av Tsitsi Dangarembga.
Der har jeg hele trilogien på papir, så de går nok unna i sommer.

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-23, 17:35   #384
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg leser noe lett og forgjengelig av Liane Moriarty. Bøker jeg ga i påskegave til min gamle farmor, og som jeg fikk i retur fordi hun trodde hun hadde lånt dem.

Fniser over at Shantaram nesten tas som en personlig fornærmelse og hates i mange år etter lesing. Så ille kan jeg ikke huske at den gikk inn på meg. Jeg tror til og med jeg likte deler av den ganske godt. :dukker:

Ingen personlig fornærmels syns jeg, men jeg likte virkelig ikke boka, jeg syntes den var fylt av pretensiøst bs og selvskryt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-23, 20:15   #385
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Hanne Ørstavik, bli hos meg.

Lettlest. Hun beskriver tilknytning mellom kjærester veldig litterært. På hvilken måte par knytter seg til og kommuniserer både verbalt og ikke-verbalt med hverandre. Leste 1/4 av boka i ett.

Det er jo en roman, men virker som hun har opplevd alt det hun skriver.

Første bok jeg leser av Ørstavik, nysgjerrig på de andre.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-23, 20:48   #386
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Ørstavik minner meg litt om det lille jeg har lest av Carl Frode T(h)iller. Men jeg ble aldri bitt av T(h)iller-basillen. For repetitiv.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-23, 15:31   #387
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Kondolerer.


Det er den verste boka jeg har lest i hele mitt liv, tror jeg. Snakk om pretensiøst makkverk. Leste den i 2010, og jeg kjenner fortsatt at jeg blir hissig bare av å tenke på den.



Nei, hva skal jeg si da ... skildring av ulike miljø og kulturer er jo interessant, og til tider ganske velskrevet, til og med. Handlingen, og ikke minst hovedpersonen selv, er ... eh ... Henri Charrière på speed (eller skal man si hasj i stedet kanskje). Men til forfatterens forsvar, så har han vel aldri, i motstetning til den gode Charrière, påstått at handlingen er selvopplevd, og det er vel presisert flere ganger at det er en roman. Jeg mistenker at det er slik han ønsket at ting skjedde. Veldig pretensiøst og selvskrytende ja (underlig hvor immun han er mot tortur f.eks), og skrekkelig endimensjonale personkarakteristikker, for å si det mildt (særlig når det gjelder de kvinnelige karakterene). Men om man ikke tar det alt for alvorlig så synes jeg den stort sett er ganske underholdende lesning, hvis man ser bort fra diverse lengre filosofieringer. Og som sagt en fengende beskrivelse av kulturen og miljøet. Så foreløpig leser jeg videre og ligger an til å fullføre boka. Ikke det beste jeg har lest, men heller ikke det verste.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-07-23 kl 21:42.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-23, 15:33   #388
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hanne Ørstavik, bli hos meg.

Lettlest. Hun beskriver tilknytning mellom kjærester veldig litterært. På hvilken måte par knytter seg til og kommuniserer både verbalt og ikke-verbalt med hverandre. Leste 1/4 av boka i ett.

Det er jo en roman, men virker som hun har opplevd alt det hun skriver.

Første bok jeg leser av Ørstavik, nysgjerrig på de andre.

Den eneste boka jeg har lest av Hanne Ørstavik er Presten, og den var så drepende kjedelig (altså i min oppfatning) at det aldri fristet å lese noe mer av henne.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-23, 16:17   #389
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Den eneste boka jeg har lest av Hanne Ørstavik er Presten, og den var så drepende kjedelig (altså i min oppfatning) at det aldri fristet å lese noe mer av henne.

Ok. Hva slags bøker og forfattere liker du?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-23, 17:19   #390
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Ok. Hva slags bøker og forfattere liker du?

Oi, utrolig mye forskjellig. Ikke så mye hardbarka krim og action, ikke typen med motiv av kvinne i lang kjole, som ser ut over hav eller eng, men stort sett alt i mellom. Historisk, nåtid eller framtid. Fra det svært realistiske til det helt absurde, fra hysterisk morsomt til mørkt og dystert, og fra alle kanter av verden. Er ikke avhengig av mye handling (bøker som er skrevet mer eller mindre som en oppramsing av hendelser, der alle personenes utseende beskrives ned til minste detalj, og ingenting overlates til fantasien, kjeder meg noe vanvittig, en del krimbøker er sånn), selv om det selvsagt er gøy når det er skikkelig spennende og man blir revet med. Jeg er heller ikke avhengig av at handlingen skal være helt troverdig. Det betyr mer at det er godt språk, og karakterer jeg på en eller annen måte blir glad i eller sjarmert av. Som ikke er glatte eller feilfrie, men heller ikke helt ufordragelige. Settingen kan være alt mellom himmel og jord, men jeg liker bøker med gode kultur- og/eller miljøskildringer. Sånn sett er Presten av Ørstavik noe jeg i teorien burde like, men det gjorde jeg ikke. En annen bok som ga meg samme følelse, som jeg forventet å like bedre enn jeg gjorde, var Linn Ullmans "Jente 1983".

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-07-23 kl 17:25.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-23, 20:10   #391
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Den eneste boka jeg har lest av Hanne Ørstavik er Presten, og den var så drepende kjedelig (altså i min oppfatning) at det aldri fristet å lese noe mer av henne.

Nå er jeg halvveis i hennes siste, og det er vel ikke ytre handling som utpeker seg nei.

Spent på om siste halvdel går oppover eller nedover..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-23, 20:34   #392
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Nei, jeg er vanligvis ikke avhengig av mye handling for å like en bok, så det var nok mer måten den var skrevet på som ikke passet meg. Men det kan jo hende jeg ville likt noen av de andre bøkene hennes, det er som sagt den eneste jeg har lest.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-23, 23:15   #393
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Ti amo likte jeg godt, nettopp fordi den er litt annerledes. Tenkte å teste den som vel heter Uke 53 som neste.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-23, 12:44   #394
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Har prøvd meg på Søsterklokkene, men litt for mye stavkirke for min del.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-23, 12:47   #395
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Har prøvd meg på Søsterklokkene, men litt for mye stavkirke for min del.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-23, 12:50   #396
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Barbara Kingsolver: Demon Copperhead.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-23, 13:42   #397
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

I Ørstaviks siste er det en type setninger hun bruker veldig ofte, av typen som begynner med "som var det", altså skriver en setning, og begynner neste setning med "som var det..." og sammenligner det hun har beskrevet i forrige setning med noe annet.

Ser en anmelder påpekte dette også.

Jeg synes dette var irriterende, jeg synes det bryter med hennes ellers muntlige stil, og litt irriterende når hun bruker det hver 5. eller 10. side.

Noen som vet om jeg kan forvente dette ikke bare i hennes siste bok?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-23, 14:35   #398
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Jobber meg tålmodig gjennom Irving og «Den siste stolheisen», som er både underholdende og absurd morsom, men som jeg allikevel ikke ler av.

Thomas Seltzer og «Amerikansk karmageddon» på lydbok.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-23, 15:08   #399
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Thomas Seltzer og «Amerikansk karmageddon» på lydbok.

Hvordan fungerer det med alle fotnotene? Jeg lurte litt på det da jeg leste den nylig, på papir. Særlig siden fotnotene inneholder en blanding av referanser og bemerkninger/forklaringer.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-23, 15:32   #400
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du nå? Tråd tre

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Hvordan fungerer det med alle fotnotene? Jeg lurte litt på det da jeg leste den nylig, på papir. Særlig siden fotnotene inneholder en blanding av referanser og bemerkninger/forklaringer.

Han leser de som de står i boken. Elsker fortellerstilen hans, så syns det fungerer utmerket.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no