Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan legge en link under tekst?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-12, 14:10   #1
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.745
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan legge en link under tekst?

Jeg skal publisere en vinner på en nettside, og vil ha en link til anmeldelsen, under en vanlig tekst.

Hvordan får jeg til det?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 14:31   #2
Prøvende
Ingen skravlebøtte
 
Prøvende sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 306
Prøvende er litt kulPrøvende er litt kul
Standard

Sv: Hvordan legge en link under tekst?

Når du skriver innlegg på nettsiden er det antagelig en "knapp" med en liten jordklode og en liggende 8 tall, slik som på siden her?

Da trykker du på den knappen, kopierer inn web adressen og så burde det gå greit. Om du vil at en forklarende tekst skal være linken kan du markere teksten før du trykker på linke-knappen.

Her linker jeg fks til vg med tekst og uten:

Link til VG

http://www.vg.no

__________________
Hilsen Prøvende
2005, 2008, 2010
Prøvende er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 14:50   #3
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.745
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan legge en link under tekst?



Jeg klarte det!! Vi bruker et annet system da, så denne forklaringen funket ikke. Jeg googlet det også, og det kom opp en hel masse greier. Feks <a href= og greier. Funka heller ikke.

Det var så vanskelig som å markere teksten, høyreklikke og velge å legge inn en lenke. Makan!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 22:12   #4
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.326
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan legge en link under tekst?

Tsk tsk! <a href=""></a> funka ikke, du liksom! Tsk!

Da jeg var ung :knirk:, var <a href=""></a> det eneste som funka. :knirk nok en gang:

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 22:22   #5
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.326
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan legge en link under tekst?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.



Jeg klarte det!! Vi bruker et annet system da, så denne forklaringen funket ikke. Jeg googlet det også, og det kom opp en hel masse greier. Feks &lt;a href= og greier. Funka heller ikke.

Det var så vanskelig som å markere teksten, høyreklikke og velge å legge inn en lenke. Makan!

Jeg følte forøvrig for å gjengi Bloppys innlegg med en liten tvist. Hmmm! Merkelig at jeg første gangen fikk se det riktig, og så ble det etterhvert trikset slik at jeg ikke så det med href-en. Jaja.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no