Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Hva vil dere ha her?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-06, 12:10   #21
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Enig. Enten noe kozelig, som "Kjøkkenkroken" eller noe helt nøytralt, som "Mat og drikke". Nøytralt er vel forresten kanskje best, siden dette er i den offentlige delen av FP.

Enig i nøytralt.
Det perfekte hadde vært om vi fikk høre Fjernsynskjøkkenets kjenningsmelodi, i det vi trykket på linken

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 12:13   #22
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Enig i nøytralt.
Det perfekte hadde vært om vi fikk høre Fjernsynskjøkkenets kjenningsmelodi, i det vi trykket på linken

Ikke sant? Ledsaget av dette bildet:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 12:15   #23
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ikke sant? Ledsaget av dette bildet:

Bedre kan det vel ikke bli, om ikke Mim vurderer å legge ut et bilde?

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 12:37   #24
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Bedre kan det vel ikke bli, om ikke Mim vurderer å legge ut et bilde?

Det ER Mim.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 12:41   #25
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Det ER Mim.

Aha.. Der falt alle brikkene på plass.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 20:44   #26
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg vil ha kjærestemiddagkategori

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 20:45   #27
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

En undergruppe som heter "Haster", der man kan rope på Mim når man for eksempel står med klumpete saus, svidd kjøtt, svetten siler og gjestene kommer om 10 minutter.

Et fantastisk forslag! Jeg har ringt Mim mang en gang jeg

Ellers trenger jeg et sted hvor jeg ikke trenger være flau fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg bruker skonrokk...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 20:46   #28
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Et fantastisk forslag! Jeg har ringt Mim mang en gang jeg

Ellers trenger jeg et sted hvor jeg ikke trenger være flau fordi jeg ikke helt vet hvordan jeg bruker skonrokk...

Og ikkje vere flau over å ikkje vite kva skonrokk er

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 22:49   #29
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Og ikkje vere flau over å ikkje vite kva skonrokk er

Eller være flau over at en trodde det var en grønnsak når det viser seg å være et annet ord for kavring...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 23:09   #30
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Lure ukesmenyer med med handlelister.
-men jeg ser jo nå at det finnes allerede, så jeg trekker forslaget mitt.

Ferdigmat, levert på døra laget av Mim - noen gang tenkt på å starte catering??


Sist redigert av Pamina : 14-09-06 kl 23:13. Årsak: Ble mer opplyst...
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 23:12   #31
Alexa
Nå da?
 
Alexa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 952
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Lure ukesmenyer med med handlelister.


Skal prøve å følge en av de hun la ut i dag, men jeg tror ikke jeg våger meg på basismatlager enda (klok av skade). Etterhvert - det er drømmen.

Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 01:12   #32
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noterer du så blekket spruter nå Mim?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 09:38   #33
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mim:

Kan du legge ut tapasoppskriftene dine også?

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 10:01   #34
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg vil ha kjærestemiddagkategori

Ja, takk. Ikke nødvendigvis østers og champagne, men gjerne litt pirrende mat for to.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 10:35   #35
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ja, takk. Ikke nødvendigvis østers og champagne, men gjerne litt pirrende mat for to.

Eg tenkte ikkje pirrande akkurat, men litt sånn deilig mat for to seint på kvelden Litt lei av nachos

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 10:45   #36
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Eg tenkte ikkje pirrande akkurat, men litt sånn deilig mat for to seint på kvelden Litt lei av nachos

Hvorfor ikke pirrende?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 10:50   #37
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hvorfor ikke pirrende?

Joda, for all del! Men det er ikkje et hovedkriterie.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 11:36   #38
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg noterer! Dette er ting jeg skal jobbe med utover. Tapasoppskriftene mine hadde jeg heldigvis på fil :luring:

1) Kyllingspyd.

Legg spydene i vann i ca 20-30 minutter.

1 pose peanøtter, 2 dl soyasaus, 2 ts brunt sukker og 1 finhakket chili kjøres i stavmikser til mos.
Del hver kyllingfilet i fire på langs. Tre dem på spiddene og smør dem inn med peanøtt-soya- chili- blandingen. 10 kyllingfileter gir 40 spyd. Stekes på stekeplate 200 Cº i ca 7-10 minutter.

2) Scampi i hvitløk og chili

Husk coctailpinner. Beregn 1 pose rå skrelte scampi. Skjær 5-6 hvitløksfedd i tynne skiver og en rød chili i ringer med frø. Ha i 2 -3 dl olivenolje i en wok, stek hvitløk og chili et minutts tid på middels varme, ha scampiene og stek til de er akkurat perfekt ferdige, dvs rosa. Det tar ca 1 minutt. Finhakket koriander strøs over scampiene, og scampiene tres på coctailpinner, en og en.

3) Dadler med mandel og bacon

1 kilo dadler, 3 pakker bacon og 100 g mandler. Skåld mandlene ved å koke dem i 3 minutter, avkjøl og smutt dem ut av skallet. Fjern evt. steiner i dadlene ved å bruke den butte enden på en tykk grillpinne, putt en skåldet mandel inn i hver daddel. Del baconstripene i to, og surr baconet rundt dadlen. Legg dadlene på en stekeplate og stek i ovnen på 200 C° til baconet er blitt stekt. Ca 10 minutter skulle være passe, men følg med. Settes på coctailpinne.

4) Guacamole og kaviar på bruschetta

1 pakke ferdig bruschetta, 1 boks rød kaviar og 1 boks svart kaviar (av den billige sorten). Du finner dem der de selger sild og sånt i butikken.

2 modne avocado, ½ finhakket rødløk, 1 most hvitløksfedd, 1 ss sitronsaft, ½ ts salt, 1 ts honning, litt kvernet pepper. Del avocadoene i to og ta ut steinen, skrap kjøttet ut av skallet og mos alt med stavmikser. Smak til og ha i en sprøytepose eller plastpose med et lite hull.

Legg utover bruschettaene på et stort fat, rett før servering sprøytes guacamole på hver bruschetta, og toppes med en liten teskje kaviar. Kaviar kan byttes ut med en eller to reker.

5) Stekte sjampinjonger med gorgonzolakrem
En stor pose sjampinjonger renses for evt jord. Ta av stilkene og stek sjampinjongene i smør og rapsolje (ganske mye, sopp suger fett) og legg dem med toppen ned på fat.
Bland 1 pk romtemperert gorgonzola med ½ dl fløte og kjør med mikser til krem. Ha i en sprøytepose og ha en dæsj i hver sjampinjong.

6) Fiken med skinke og honning

10-12 fikener deles i 4, og dryppes med flytende honning (For eksempel av merket Meli) og surres i en bit tynt skåret spekeskinke. Coctailpinne gjennom hver.

7) Minipizza

Til 40 minipizzaer:
Deig: 4 kg hvetemel, 2 pakker gjær, 2ts salt, 4 ss olivenolje og 4 ts sukker. Bland alt det tørre og ha i 2,4-2,5 l. 37 Cº vann. Kna til fast deig som slipper bollen. Hev i 40 minutter.

Tomatsaus: 4 bokser hermetiske tomater, 4 fedd knust hvitløk, 2 ss sukker, 1 ss salt, 1 ss basilikum. Kok inn og smak til

Del deigen i 100 g emner, og kjevle ut til ørsmå pizzabunner, smør på litt tomatsaus, ha på for eksempel:

  • Mozzarellaost (fersk, deles i to og så i skiver med eggedeler) 4 ferske mozzarellaer er nok.
  • Oliven
  • Spekeskinke
  • Cherrytomater
  • Peperoni

Stekes i ovnen på 225 °C i 10 min.

8) Kjøttboller
1 kilo karbonadedeig
1 ss chilipulver
2 ss sennepspulver
3 ss karri
2 dl griljermel/kavring/knust knekkebrød
3 dl farris
Bland alt godt sammen og form små boller som stekes i panne. Lag tomatsaus som til pizzaen, men ikke la den koke inn. Ha bollene oppi etter hvert som de har fått litt brunfarge. Ha på coctailpinne.


__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-06, 11:37   #39
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hønni, du tenker på SKORSONERROT, ja?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-06, 01:10   #40
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Har ikke lest gjennom alle ønskene her. Selv synes jeg det hadde vært moro med en seksjon med tradisjonsmat. Av den typen som farmorer og mormorer og kanskje til og med noen morer er gode på, men som jeg absolutt ikke har oversikt over. Mammaen min er en racer på gammeldags lapskaus, frikaseer, betasupper og bankebiff i saus, mens farmor alltid serverte skikkelige puddingdesserter som polenta, mandelkjernepudding og brødpudding. Ikke at alt var/er like godt, men jeg synes slikt nesten forsvinner i vårt kjøkken i hvert fall.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no