Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Okei, hva mangler dette kakebordet?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-19, 20:25   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Okei, hva mangler dette kakebordet?

40 gjester.

  • Sjokoladekake rund
  • Sjokoladekake firkantet
  • Eplekake
  • Gulrotkake
  • Tropisk ostekake
  • Pavlova
  • Rullekake
  • Sukkerbrød med vaniljekrem og toastet kokos
  • Iskrem
  • Twist

Jada, er halvt sunnmøring.

(festen er over, bare oppdatering i innlegg 153)

__________________


Sist redigert av Tallulah : 02-08-19 kl 23:20.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 20:26   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: okei, hva mangler dette kakebordet?

Nada.

Hilsen hel vestlending.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 20:27   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: okei, hva mangler dette kakebordet?

HVIS det hadde vært vår familie, hadde den manglet verdens beste og oreokake. Men ikke på grunn av mengde eller behov.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 20:28   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: okei, hva mangler dette kakebordet?

Det er absolutt nok, men jeg ville gjerne hatt en moussekake, bringebær eller pasjonsfrukt for eksempel.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 20:28   #5
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: okei, hva mangler dette kakebordet?

Mangler og mangler ... Det ser rikholdig ut. Jeg ser alltid etter suksesskake eller Kvæfjord, men det er bare fordi jeg forbinder det med kakebord. Det er jo noe for enhver smak der.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 20:29   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: okei, hva mangler dette kakebordet?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nada.

Hilsen hel vestlending.

Godt å vite!

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det er absolutt nok, men jeg ville gjerne hatt en moussekake, bringebær eller pasjonsfrukt for eksempel.

Jeg har en tropisk ostekake? Den er veldig moussete.

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Mangler og mangler ... Det ser rikholdig ut. Jeg ser alltid etter suksesskake eller Kvæfjord, men det er bare fordi jeg forbinder det med kakebord. Det er jo noe for enhver smak der.

Jeg har vurdert suksessterte. Kvæfjord syns jeg er verdens grusomste kake.

Men burde jeg ha noe mer konfektaktig? Gjærbakst? Alt er liksom veldig "kakete", bortsett fra Pavlovaen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 20:38   #7
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: okei, hva mangler dette kakebordet?

Jeg elsker jo alt med sitrus i, så jeg ville hatt en sitronpai eller key lime pai. Og kanskje en nøttekake om ikke konfirmanten er allergisk.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 20:39   #8
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: okei, hva mangler dette kakebordet?

En kringle kanskje, og suksessterte.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 20:44   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Ja, har vurdert noe sitronaktig. Og kringle. Herregud, jeg er helt dusteredd for å ha for lite kake.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 20:45   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Tror en av gjestene dine skal videre til oss og spise mer kake etterpå, om det er noen trøst (hvis det er på lørdag)?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 20:47   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Tror en av gjestene dine skal videre til oss og spise mer kake etterpå, om det er noen trøst (hvis det er på lørdag)?

Haha, ja. Men den gjesten får "minst" da, på grunn av allergier. Vedkommende kan "bare" spise sjokoladekaka og ostekaka, tror jeg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 21:00   #12
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Hvis noen av gjestene har cøliaki eller tilsvarende har du "litt lite" utvalg der. (og twist har gluten)
Men det er jo litt særinteresse igjen

Som ikke-kakeperson og en som ikke liker sjokolade, ville jeg tenkt noe moussegreier (som du jo har) eller dronning maud pudding (som har sjokolade men dog) elns, og noe med krem.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 21:02   #13
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Det mangler saltstenger, hilsen hun som alltid har behov for noe salt.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 21:03   #14
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Fruktsalat i en stor bolle, med pisket krem i en skål ved siden av. Og evt hakket sjokolade til å strø over. Friskt og godt.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 21:07   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hvis noen av gjestene har cøliaki eller tilsvarende har du "litt lite" utvalg der. (og twist har gluten)

Gulrotkaka og pavlovaen er tilpasset dem som ikke tåler gluten, melk, sjokolade eller soya. Sjokoladekaka og ostekaka er tilpasset dem som ikke tåler egg. Ingen har nøtter. Om jeg baker en sitronkake er den også gluten- melk- og soyafri, og jeg vurderer å kjøpe inn is i varianter alle kan spise.

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Som ikke-kakeperson og en som ikke liker sjokolade, ville jeg tenkt noe moussegreier (som du jo har) eller dronning maud pudding (som har sjokolade men dog) elns, og noe med krem.

Ja, jeg har tenkt litt på at det ikke er noe for dem som vil ha bløtkake eller marsipankake. :grubler: Jeg kan ikke fordra noen av dem selv, så jeg tenker dessverre ikke alltid på det. Den med kokos har sukkerbrød og vaniljekrem da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 21:08   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det mangler saltstenger, hilsen hun som alltid har behov for noe salt.

Det blir chips, samt oster og salt kjeks (og annen kjeks)!

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Fruktsalat i en stor bolle, med pisket krem i en skål ved siden av. Og evt hakket sjokolade til å strø over. Friskt og godt.

Ja! Det hadde jeg egentlig tenkt på, og glemt litt igjen. Det må jeg ha. Takk for påminnelsen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 21:08   #17
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Gulrotkaka og pavlovaen er tilpasset dem som ikke tåler gluten, melk eller soya. Sjokoladekaka og ostekaka er tilpasset dem som ikke tåler egg. Ingen har nøtter. Om jeg baker en sitronkake er den også gluten- melk- og soyafri, og jeg vurderer å kjøpe inn is i varianter alle kan spise.


Ja, jeg har tenkt litt på at det ikke er noe for dem som vil ha bløtkake eller marsipankake. :grubler: Jeg kan ikke fordra noen av dem selv, så jeg tenker dessverre ikke alltid på det. Den med kokos har sukkerbrød og vaniljekrem da.

Og du har pavlova! Det dekker jo både bløtkake/marsipankake og verdensbeste-sjangeren tenker jeg

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 21:09   #18
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, har vurdert noe sitronaktig. Og kringle. Herregud, jeg er helt dusteredd for å ha for lite kake.

Lemon curd smaker godt på pavlova hvis det kan fylle sitronkvota

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 21:15   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Og du har pavlova! Det dekker jo både bløtkake/marsipankake og verdensbeste-sjangeren tenker jeg

Tar for øvrig gjerne i mot tips til kake uten gluten, melk soya og kanskje også egg, for gulrotkaka ble ikke helt vellykket.

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Lemon curd smaker godt på pavlova hvis det kan fylle sitronkvota

Men da kan ikke melkeallergikerne spise den lenger. Ellers er det en god idé.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-19, 21:27   #20
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Okei, hva mangler dette kakebordet?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tar for øvrig gjerne i mot tips til kake uten gluten, melk soya og kanskje også egg, for gulrotkaka ble ikke helt vellykket.


Men da kan ikke melkeallergikerne spise den lenger. Ellers er det en god idé.

Det går nok an å lage lemon curd uten melkeprotein.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no