Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-19, 11:21   #41
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Jeg har bunad, men den er egentlig for trang, og jeg er redd altfor varmt og ganske trang gjør at jeg ikke koser meg som jeg burde. Så jeg leter etter en kjole. Er også litt usikker på hva slags kjole jeg skal ha.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 11:33   #42
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Når jeg først har bunad, synes jeg det er veldig synd å ikke bruke den. Moren min skrev ned alle anledningene hun brukte bunaden sin og regnet ut at den kostet i underkant av 1000 kr/gangen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 11:56   #43
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Kan du ha denimkjolen med et belte i samme farge som skoene?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 12:07   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Kan du ha denimkjolen med et belte i samme farge som skoene?

De snorene er sydd fast, så det går ikke. Jeg har tatt dem flere ganger rundt livet i stedet for å knyte dem til sånn stor slufse, og det ser litt mer formelt ut, men sikkert ikke nok. Skal teste litt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 12:38   #45
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har tatt dem flere ganger rundt livet i stedet for å knyte dem til sånn stor slufse, og det ser litt mer formelt ut, men sikkert ikke nok. Skal teste litt.

Det tror jeg gjør stor forskjell. Jeg tror det hadde vært flott om du tok opp fargen i skoene i noe annet som gjør det mer festlig, for kjolen er flott, spesielt med de skoene. En stoffblomst som festets med sikkerhetsnål, et skjerf, øredobber, smykke osv. Og kanskje en kort jakke å ha over i samme farge som skoene om det er litt kjølig ute.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 12:41   #46
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Men jeg har hørt at oransje og rosa går fint sammen, ref. kjolen du nevner i første innlegg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 13:17   #47
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Jeg tror jeg skal gå naken.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 19:40   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Unicorn, her.

Endelig har mamma innsett at hun aldri vil komme inn i bunaden sin igjen, og jeg har fått overta den Sist jeg brukte den var i min egen konfirmasjon, så da syns jeg det er ekstra stas å bruke den nå, 21 år senere, i min sønn sin konfirmasjon!

Så kult! Det skjønner jeg at du syns er stas.

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Det var ingen voksne i bunad hos oss i fjor, bare konfirmanten. Det var alt for varmt. Jeg hadde en enkel sort kjole, hadde en knallgul rød en, men jeg er ganske stor og ønsket ikke å vandre rundt som et syrlig drops i hennes konfirmasjon. (Tenker ikke silk om andre, bare om meg selv)

Jeg skjønner følelsen. Jeg føler meg igrunn som en ananas i den gule kjolen.

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg veit ikkje om eg skal gå i bunad, og eg og er i bunadstunge kretser. Eg har store planer om å kose meg glugg ihjel den dagen, og har lyst å ha fin kjole, evt bunad til over kirka og fotografering.

Gult og rosa høres heilt fantastisk ut!!

Takk! God idé å bytte også, egentlig.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Når jeg først har bunad, synes jeg det er veldig synd å ikke bruke den. Moren min skrev ned alle anledningene hun brukte bunaden sin og regnet ut at den kostet i underkant av 1000 kr/gangen.

Haha, fantastisk! Min er nok tjent inn for lenge siden. Min farmor lagde den under krigen. Men nå er skjorta nesten helt morken, og jeg har ikke blitt ferdig med den nye.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det tror jeg gjør stor forskjell. Jeg tror det hadde vært flott om du tok opp fargen i skoene i noe annet som gjør det mer festlig, for kjolen er flott, spesielt med de skoene. En stoffblomst som festets med sikkerhetsnål, et skjerf, øredobber, smykke osv. Og kanskje en kort jakke å ha over i samme farge som skoene om det er litt kjølig ute.

Ja, det er sant. Jeg skal prøve meg litt fram.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Men jeg har hørt at oransje og rosa går fint sammen, ref. kjolen du nevner i første innlegg.

Ja, det kan være veldig fint, men akkurat her tror jeg ikke det funker. Hadde den vært heloransje, eller mer colorblocks enn blomster på hvit bakgrunn så hadde det blitt veldig lekkert.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 20:29   #49
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Jeg tror jeg ender opp med bukse faktisk. Den denimkjolen kan sikkert pyntes opp tenker jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 21:43   #50
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Bunad. Hvis jeg får den på. Men det er ikke før neste år da.
Det kommer dog en 17.mai ganske kjapt. Da skal den jo helst på. Og marsjeres med. Vi får nå se på det.

Skoene Kjolen er lekker, men synes den er for enkel for konfirmantene mor.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 21:53   #51
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Skoene må du ihvertfall ha, de var kjempefine!
Jeg hadde en helt enkel, mørkeblå kjole med hvite prikker i min datters konfirmasjon. Flaks at jeg hadde den i skapet, det er det ellers lite mørkeblått. Men det er en del år siden.

Sånn for øvrig var jeg på navnefest i Rådhuset nylig og det var mye bunader, hvis det skulle ha noe å si. Jeg hadde billig kjole fra Bik Bok. Hvis man er heldig har billigkjedene fine ting, konfirmasjonskjolen jeg nevnte var fra Indiska, tror jeg.

Konklusjon: gå gjennom klesskapet, men behold skoene!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 21:55   #52
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Ja, og sånn ellers var denimkjolen veldig fin, men for min del hadde den nok ikke føltes pyntet nok.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 22:23   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Nå har jeg tittet gjennom skapet, og jeg har nok å ta av, altså. (himler av meg selv, og innholdet i skapet)

Så om jeg går ned ett kilo er den grønne kjolen Filifjonka nevner perfekt. Eneste som er litt dumt er at jeg brukte den i min nieses navnefest for fire år siden. Med rosa sko. Riktignok babyrosa.

Om jeg ikke går ned har jeg en pepitarutete silkekjole som er veldig kul i sort og hvitt.

Også har jeg faktisk min mormors brudekjole jeg aldri har brukt. Det er en dueblå førtitallskjole med plisseskjørt, store skulderputer og en LANG rekke tekstiltrukne knapper i ryggen. Men den passer ikke helt perfekt, hun var et par cm høyere enn meg, og den er litt sånn førtitalls-baggy, så jeg føler jeg ikke helt superstilig i den.

Jeg har også en hvit drakt etter min svigermormor, med enkel sekstitallskjole og kort bolerojakke til. Den er også veldig kul. Litt dumt om jeg splæsjer tomatsaus på den da.

Den gule ananaskjolen er også litt vel uformell.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 16-04-19 kl 00:36.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 22:27   #54
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Jeg regner med at jeg skal låne bort bunaden min, og så skal jeg endelig unne meg knytekjolen til Whitestory som jeg har ønsket meg lenge. Vel og merke om den sitter pent på meg. Usikker på farge. Antakelig gul eller rosa.

Jeg er en som er veldig glad i å pynte meg for slike anledninger, så denimkjolen synes jeg er litt for lite pyntet for anledningen. På en annen side så er jeg veldig, veldig for at man bruker det man har og at man kler seg slik at man selv føler seg vel Jeg tenker aldri på at noen er for lite eller for mye pyntet i selskap, men siden du spurte så gav jeg mine two cents om the matter

Kule pumps

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 22:30   #55
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Og der kom du med flere andre forslag Så flott at du har flere alternativ i skapet!

Jeg husker ikke hva andre har på fra fest til fest, så jeg hadde ikke ofret det en tanke at jeg hadde brukt en kjole i navnefest for 4 år siden.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 22:33   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Siden jeg virkelig har mye klær, prøver jeg å finne noe blant det jeg har, og ikke kjøpe nytt. Men veldig kult å høre tips, se og høre hva andre skal ha på seg for det, for det gjør jo at jeg kanskje kommer på noe jeg har i skapet, eller måter jeg kan style det jeg har på en ny måte.

Deminkjolen er ikke egentlig i denimstoff altså, den bare likner litt.

Få se kjolen du skal unne deg da, Izzi!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 22:39   #57
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

På en annen side så er jeg veldig, veldig for at man bruker det man har og at man kler seg slik at man selv føler seg vel


Jeg synes også det er kjempeviktig at vi dropper den absurde ideen om at man ikke kan bruke samme kjole i selskap (med samme folka) flere ganger.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 22:40   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes også det er kjempeviktig at vi dropper den absurde ideen om at man ikke kan bruke samme kjole i selskap (med samme folka) flere ganger.

Så bra ingen har sagt det her da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 22:44   #59
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Nei, ingen har sagt det, men du nevnte jo at det er var dumt at du brukte den i din nieses navnefest, så du har i det minste hintet til det. Jeg ville bare støtte opp under det å ikke la det være "dumt".

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-19, 22:57   #60
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du ha på i kidens konfirmasjon, da?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nei, ingen har sagt det, men du nevnte jo at det er var dumt at du brukte den i din nieses navnefest, så du har i det minste hintet til det. Jeg ville bare støtte opp under det å ikke la det være "dumt".

Nei, det var ikke meningen, da hadde jeg ikke slengt på kneggingen. Det var bare litt morsomt at jeg i en ganske lik anledning, med mange av de samme folka hadde hatt på samme kjole, stylet tilnærmet kliss likt. Så om jeg hadde et ønske om å føle meg litt "ny" denne gangen, så var det "dumt". Ikke som at "Dumt at jeg ikke kan bruke den igjen, fordi den er oppbrukt med de folka". Og heller ikke som en unnskyldning til å kjøpe meg noe nytt. Helt enig i at man kan bruke klær flere ganger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no