Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

under babycordnikkers har man...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-07, 19:19   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

under babycordnikkers har man...

Jeg har akkurat fått 2 par babycordnikkers til guttene mine. Har tenkt meg at de skal bruke dem 17. mai.

Hva for noen strømper har man på under slike ? Og hvor kjøper jeg det ?

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 19:22   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: under babycordnikkers har man...

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg har akkurat fått 2 par babycordnikkers til guttene mine. Har tenkt meg at de skal bruke dem 17. mai.

Hva for noen strømper har man på under slike ? Og hvor kjøper jeg det ?

Jeg har nikkers til Oliver i tweed, og jeg kjøpte en "pen-strømpebukse" hos Blåbær i Engene (tidl Herrebutikken)
Den nupper nemlig ikke og er veldig elastisk og god
Han skal ha på dette 17 mai

Hans nikkers går i brunn/beigetoner, har beige genser med brun vest
Og cord blaser
Strømpebuksene er offwhite og skoene lærfargede

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 19:24   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.089
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: under babycordnikkers har man...

Jeg kjøpte et par tynne, lyse strømpebukser til å ha under. Der jeg kjøpte den (Martine Barneklær i Bygdøy alle) hadde de også lange strømper, men de har en lei tendens til å havne i en skrukk nede ved anklene....:erfart:

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 19:29   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: under babycordnikkers har man...

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Jeg kjøpte et par tynne, lyse strømpebukser til å ha under. Der jeg kjøpte den (Martine Barneklær i Bygdøy alle) hadde de også lange strømper, men de har en lei tendens til å havne i en skrukk nede ved anklene....:erfart:

...og i den butikken er det ihvertfall mye fint!!

Kjøpte antrekket til Oliver hos Barna på HJørnet litt lenger ned i Bygdø Alle

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 19:51   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: under babycordnikkers har man...

Takk for tips ! Da tar jeg meg en tur til Drammen imorgen (skal likevel til syersken vis-à-vis Paul og Pauline).

Angelique, jeg fikk ballerinaerne idag. De er absolutt nydelige ! Men det blir de flateste sko som jeg har kjøpt meg i nyere tid .

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 20:05   #6
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.089
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: under babycordnikkers har man...

[quote=Angelique;365553]...og i den butikken er det ihvertfall mye fint!!

I know...

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no