Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jåleshoppingtråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-12, 18:04   #181
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Shampoo, balsam, hårkur og varmebeskyttende spray, alt fra Redken.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-12, 11:11   #182
Evita
Superduperaktiv
 
Evita sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 741
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden



Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 21:09   #183
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Jeg kom over et helt nytt merke på eBay. Ikke veldig kjent. Men prisen var god, så jeg prøver. 200,- for alt dette:



2 20 gram containers Pure Satin Foundation ....Foundations 1.20 Fair/Cool and 1.90 Fairly Light Beige
1 20 gram container Velvet Veil Light
1 20 gram container Silk Bronzer. Sheer bronzer with added benefit of Silk Powder,touched with gold to warm up your skin tone. Works alone, under foundation or add again after foundation has been applied.
1 10 gram container Blush Romance, creamy texture. Romantic sienna color with additional luminosity without the glitter.
1 20 gram container Blush Peach Phlox. Earthy natural peach color. Peach is universal and works with all skin tones.
1 20 gram container Medium Concealer. Similar to Bisque.
1 10 gram container Saffron, yellow corrector to hide dark purple blemishes or dark under eye area.
1 10 gram container Peach Frost, sheer soft peach color to add luminosity to your foundation.
1 1oz. jar 60% Hyaluronic Acid Serum with 1.5% Matrixyl and 5% Vitamin C. Thick gel like serum that will add moisture into your skin and increase Collagen production. HA retains water like a sponge absorbing as much as 1000 times its weight. It will go on tacky and takes about 30 minutes to completely absorb. My own personal experience with this product is it seems to work like a primer for my makeup and decreases the appearance of pores.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 21:54   #184
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden



Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 08:51   #185
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.867
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Atte, hvis man bestiller varer for under kr. 200,- fra utlandet så slipper man toll, ikke sant?
Men om man bestiller fra Blivakker.no, er det ikke sånne restriksjoner for det er vel en norsk side??

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 09:38   #186
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.021
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Atte, hvis man bestiller varer for under kr. 200,- fra utlandet så slipper man toll, ikke sant?
Men om man bestiller fra Blivakker.no, er det ikke sånne restriksjoner for det er vel en norsk side??

Helt korrekt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 09:40   #187
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.867
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Takk for svar. Jeg tenkte litt feil da jeg var innpå der og måtte velge av det som kostet under kr. 200,- men da skal jeg inn der og titte litt igjen siden det er fri frakt der nå.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 11:29   #188
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.246
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Salt, det var billig. Kan du ikke si fra når du har fått prøvd det da, om du er fornøyd.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:11   #189
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Salt, det var billig. Kan du ikke si fra når du har fått prøvd det da, om du er fornøyd.

Såklart! Det er på vei nå.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 19:23   #190
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Takk for svar. Jeg tenkte litt feil da jeg var innpå der og måtte velge av det som kostet under kr. 200,- men da skal jeg inn der og titte litt igjen siden det er fri frakt der nå.

Det er alltid fri frakt fra BliVakker.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 13:26   #191
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.902
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Ny neglelakk, Dior Waterlily og Chanel April.

001.JPG

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 15-02-12 kl 13:32.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 18:10   #192
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.021
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Jeg er i Oslo og har kjøpt meg blå neglelakk fra Deborah lippmann, higlighter og lebestift og øyenskygge i grågull(?) fra Mac. Rene godteposen.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 18:12   #193
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.021
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Såklart! Det er på vei nå.

Jeg har fått mitt, du?
Jeg har prøvd solpudderet i dag morges. Likte det veldig godt da ihvertfall. Kremene tror jeg er gode. Prøvd disse og bare en gang. Men veldig parfymefrie..

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 18:48   #194
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Jeg har fått mitt, du?
Jeg har prøvd solpudderet i dag morges. Likte det veldig godt da ihvertfall. Kremene tror jeg er gode. Prøvd disse og bare en gang. Men veldig parfymefrie..

Nei, jeg har ikke fått enda! Bestilte du etter meg?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 20:58   #195
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.021
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Nei, jeg har ikke fått enda! Bestilte du etter meg?

Ja,jeg bestilte den kvelden jeg så innlegget ditt. Fikk i går.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-12, 20:59   #196
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Da kommer sikkert mitt snart og!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-12, 13:57   #197
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Den rønne her fra OPI

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 08:40   #198
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Jeg har kjøpt Max Factor Nailfinity - Angel Nails:



Og Isadora Precious Pearls:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-12, 22:46   #199
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Kjøpte meg to neglelakker fra Essie i dag.

Sexy divide:



Mint candy apple:

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 18:04   #200
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Jåleshoppingtråden

Camomilla, Salt og emin: for noen nydelige neglelakk farger!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no