Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-10, 17:10   #21
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Poden har den blå lampa MegaMie viser fram i gul. Når jeg tenker meg om så tror jeg du har sett rommene til gutta DM. Eller hadde vi ikke begynt på Podens nye rom enda?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 20:32   #22
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Vi har malt en vegg på rommet.


Og så har han en Hemnes seng fra Ikea og noen lekekasser. Ikke så mye mer enn det.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-07-10, 20:48   #23
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Jenta har et litt kjedelig lite rom, så suger til meg litt inspirasjon her.
Vurderer en lav expedit-ligne hylle under vinduet, istedet for kurven med leker.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-10, 21:05   #24
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Lekekroken (i langt mer ryddig stand enn nå) kan du se her, forresten:
http://tara-malama.blogspot.com/2010...-lekekrok.html

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 23:32   #25
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?




__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 23:47   #26
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Poden fikk nytt rom (vårt gamle) på 4 års dagen i mai i fjor. Her er hvordan det så ut i det han lukket opp døra. Gardinene var gave fra Mormor, så de var pakket inn; det samme var Cars bord og stoler i hjørnet.

Veldig godtfornøyd med løsningen vi valgte.






Det ble masse skapplass, masse plass til oppbevaring av leker og stor gulvplass.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:02   #27
Havbris
Aktiv
 
Havbris sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 163
Havbris er litt kul
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Guriland for noen fine rom.
Skal se om jeg får tatt bilder av ungene sine rom her.. Kun 3 åringen har et gjennomført rom. Der er alt i Hello Kitty.
Ellers har minstesøster sommerfugltema, 6-åringen biler, 9-åringen fotball og tenåringen rot.

Havbris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:07   #28
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Så flott med all skapplassen, Skytte!

Her er alle tre barneromma under oppussing, så det kommer bilder av det ferdige resultatet.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:09   #29
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Nesten ferdig (mangler tapet på veggen mellom pipe og vindu, hyller på samme vegg med pynt, bilder på veggen og et teppe jeg har noen runder igjen å hekle på):

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:14   #30
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Det var et fint rom, skytte!

Noe slikt kunne jeg tenkte meg å lage til guttungen en gang! (vi har teppet og expedit-hylla allerede da, i lekekroken hans.) MASSE skap! Og fint rom!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 11:17   #31
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Jeg er veldig glad i Trofast systemet til IKEA.
Bruker det både til klær og leker.
På lekerommet har vi en familiekøyeseng som er ganske praktisk.
De bygger LEGO i den til vanlig og får vi gjester så huser den en liten familie.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde0092.jpg (192,8 KB, 92 visninger)
Filtype: jpg Bilde0099.jpg (192,4 KB, 112 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 11:25   #32
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Så fine rom og lure løsninger!

MegaMie: Er det Billy-skap med tapet i glassdøren du har der?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 11:29   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Skytte, så fint rom til poden din. Den senga, har dere lagd den selv, eller er den kjøpt sånn? Er det full voksenstørrelse?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 14:01   #34
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Skytte, så fint rom til poden din. Den senga, har dere lagd den selv, eller er den kjøpt sånn? Er det full voksenstørrelse?

Det er en 90*200 seng, så ja full størrelse. Vi var heldige og hadde akkurat plass mellom vegg og 100cm garderobeskapet (Ikea) Vi kjøpte denne senga på Living, men de har også samme serien på Skeidar (kjøpte en lav versjon av senga til gjesterommet - store skuffer under senga som inneholder masse).

Høy versjon på Skeidar

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 21:26   #35
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

*abb*

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:32   #36
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?


Rommet til guttungen.
Litt dårlig bilde, men man ser sånn ca hvordan det er.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 17:20   #37
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Så fine rom og lure løsninger!

MegaMie: Er det Billy-skap med tapet i glassdøren du har der?

Nope, det er vanlig hvite dører som jeg har limt paipir på med tapetklister og tatt et strøk lakk på.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 17:58   #38
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Her er noen glimt fra vårt barnerom. Hm. Pussig, så ryddig det ser ut der. Det ser ikke ut slik akkurat nå, gitt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde+002.jpg (10,2 KB, 71 visninger)
Filtype: jpg Bilde+005.jpg (15,4 KB, 78 visninger)
Filtype: jpg Bilde+007.jpg (11,9 KB, 63 visninger)
Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 21:56   #39
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Her var det mange fine løsninger!

Selv skal vi snart flytte om på hvem som sover hvor her i huset, så jeg får hente litt inspirasjon.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 14:21   #40
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan jeg få se bilder av barnerommene deres?

Storebrors rom egner seg ikke for offentligheten nå (), men jeg kan legge inn bildet av rommet de to andre deler. Jeg må bare legge på sengetøy på sengen først.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no