Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor ofte vasker dere bukser?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-20, 12:50   #41
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jepp Nooria, Du vasker klær for ofte. En ting er unødig mye tidsbruk på klesvasken, en annen ting er at vasking sliter på klær. Og det fører til at de blir ubrukelig raskere og du må bruke mer tid på å skaffe nye klær. Og det er kjeeeedeliiig (og unødig bruk av penger).

Veldig gode poenger, og jeg synes jeg bruker alt for mye tid på å vaske klær.

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg vasker også ofte, Nooria. Sikkert for ofte, men klærne mine er ikke spesielt slitt og jeg kjøper ikke ofte. Enda jeg til og med bruker tørketrommel. Jeg orker ikke gå i klær i dagesvis uten å vaske. Nå bruker jeg betydelig oftere strømpebukser under kjole, da. De må i hvert fall vaskes.

Vi bruker aldri tørketrommel på klær. Kun sengetøy, håndklær og underbukser.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-20, 09:29   #42
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Veldig gode poenger, og jeg synes jeg bruker alt for mye tid på å vaske klær.
.....
Vi bruker aldri tørketrommel på klær. Kun sengetøy, håndklær og underbukser.

Jeg bruker heller aldri tørketrommel. Jeg har aldri hatt det og aldri savnet det heller.

Uansett, nye vaskemaskiner og tørketromler mener jeg å ha lest at er vennligere mot tøyet enn gamle modeller. Og det er fortsatt kjeeeedelig å handle klær.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-20, 09:55   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte vasker dere bukser?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Det er jo forskjell på materialer, men endel får jo kjip lukt i skrittet når man f.eks. svetter.

Ja, jeg har en bukse i et syntetisk materiale som det er umulig å bruke mer enn en dag. Den puster ikke spesielt godt, og alt av svette setter seg i stoffet, og da spesielt i skrittet, der den sitter tettere på kroppen og det det mindre lufting. Opplever ikke det samme med jeans og andre bukser i naturmateriale, men etterhvert setter det seg jo lukt i dem også. Fra hud, svette, lotion og støv, pollen og alt annet som kommer borti stoffet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no