Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-18, 23:23   #21
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

I mitt fylke får de ikke sekk, men flertallet bruker sekk og ikke veske på den skolen jeg jobber på. Men på en skole jeg jobbet på for noen år siden, på den andre siden av fylket, der brukte de vesker. (Bare for å bekrefte fordommene - veske på Sandvika i Bærum, sekk på Lillestrøm. )

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-18, 23:24   #22
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Her i byen er det også ryggsekk, og Fjellreven ser ut til å være den som er mest populær.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-18, 23:29   #23
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Jeg bor i en sekkeby. Mulig noen bruker vesker, men det må være noen få.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-18, 23:30   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Overhørte forresten samtale mellom to kule jenter i 13-årsalderen inne på en butikk, ved Fjellrävenhylla. Snakket om hvor teit det var at alle har Fjellräven. "Skikkelig kleint når alle kommer med helt like sekker, slik er det i alle fall på B. skole, der har ALLE Fjellräven. Dritkleint". Så det er mulig det er på tur ut nå.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-18, 23:31   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Jeg sier på ingen måte at 3 000 kr er billig. Men det er overkommelig for langt flere enn vesker til 15 000.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-08-18, 23:33   #26
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Det har kanskje noe å si hvordan man kommer seg til skolen?
Her er det en del som sykler og går et stykke. Jeg ser ikke for meg at det er behagelig å bruke tung veske om man skal sykle med den mange kilometer om dagen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-18, 23:35   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg sier på ingen måte at 3 000 kr er billig. Men det er overkommelig for langt flere enn vesker til 15 000.

Nettopp.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-18, 23:36   #28
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Jeg har jobbet som lærer i 6 år nå. Jeg husker ett klassetrinn hvor det var mange som brukte veske, men det var likevel et fåtall av elevene. (Kanskje 20 av 100.) På de andre trinnene er det kanskje 0-3 som bruker veske, og da ikke hele tiden, bare perioder.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-18, 23:36   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Her er både vesker til 3000 og vesker til 15 000 omtrent like uaktuelt som vesker til 100 000. Og heldigvis ikke noe tema.

Det eneste av den slags som kommer over 2000 kr her blir i tilfelle stor fjellsekk (og når det kommer til turutstyr og den slags så sitter pengene desto løsere blant folk her i nærområdet).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-18, 23:47   #30
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg sier på ingen måte at 3 000 kr er billig. Men det er overkommelig for langt flere enn vesker til 15 000.

Enig at det er stor forskjell i prisen. Jeg opplever begge deler som uaktuell pris på en veske. Sånn sett er det i samme kategori for meg.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 00:13   #31
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg sier på ingen måte at 3 000 kr er billig. Men det er overkommelig for langt flere enn vesker til 15 000.

Det vil jeg tro det er ganske mange jenter som fort kan spare til med litt lommepenger og pengegaver til jul/bursdag. Min datter har spart mye av lommepengene i et års tid, hun får 400 kroner i måneden og hadde også litt til overs fra bursdag og jul etter at hun kjøpte seg pc i jula. Så hun kjøpte nettopp nintendo switch og et spill til 3500 kroner. Altså har hun kjøpt både kjøpt pc og spillkonsoll for penger hun har fått i løpet av et år og kunne sikkert kjøpt 3 vesker til 3000 kroner dersom det hadde interessert henne mer enn teknologiske duppeditter. Og vi er på ingen måte rike.


Sist redigert av zinatara : 21-08-18 kl 09:58.
zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 00:22   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Det vil jeg tro det er ganske mange jenter som fort kan spare til med litt lommepenger og pengergaver til jul/bursdag. Min datter har spart mye av lommepengene i et års tid, hun får 400 kroner i måneden og hadde også litt til overs fra bursdag og jul etter at hun kjøpte seg pc i jula. Så hun kjøpte nettopp nintendo switch og et spill til 3500 kroner. Altså har hun kjøpt både kjøpt pc og spillkonsoll for penger hun har fått i løpet av et år og kunne sikkert kjøpt 3 vesker til 3000 kroner dersom det hadde interessert henne mer enn teknologiske duppeditter. Og vi er på ingen måte rike.

Nettopp. Det er poenget mitt. Vesker i den prisklassen er noe en god del tenåringer kan spare seg til - hvis det er det de prioriterer.

Jeg hadde ikke akkurat applaudert mine unger hvis de hadde prioritert merkevarer på den måten, men jeg hadde kunnet leve med det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 00:30   #33
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Det finnes mange vesker jeg kunne levd med at ungene hadde kjøpt. Eldstemann har forresten en ganske kul og rimelig veske, men jeg tror det hadde vært helsemessig uforsvarlig å lesse den full av bøker og PC og sendt ham gående eller syklende mange kilometer med all tyngden på en skulder.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 00:37   #34
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Eldste har går/har gått på sentrumskoler i Oslo, og det er visst ikke veldig utbredt. Men enkelte klikker bruker det. Selv kjøpte hun seg en Kate Spade håndveske på ferie i fjor for egne oppsparte penger (dog på outlet til -70-80% avslag), men synes nærmest det er kleint å gå med det så den står og støver ned. Hun vil ikke bli oppfattet som "berte-som-går-med-fancy-vesker"... Så i hennes miljø så er det ikke greia rett og slett. Her brukes det skolesekk, og nå er det Vans for hennes del, men det er ikke sånn at det er det alle har.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 00:58   #35
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

(Bare for å bekrefte fordommene - veske på Sandvika i Bærum, sekk på Lillestrøm. )

Bør jeg slette mitt svar for å ikke undergrave fordommene? Day-bagene er forøvrig også mye brukt her.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 08:07   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Det finnes mange vesker jeg kunne levd med at ungene hadde kjøpt. Eldstemann har forresten en ganske kul og rimelig veske, men jeg tror det hadde vært helsemessig uforsvarlig å lesse den full av bøker og PC og sendt ham gående eller syklende mange kilometer med all tyngden på en skulder.

Ja, men den av mine barn som kunne finne på å kjøpe veske har 200 meter skolevei, og da faller akkurat det argumentet bort.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 08:25   #37
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Obervert ventende på tog til skolen: 50/50 sekk og veske. Veskene for det meste Day. Kun én Fjällreven-sekk. Videregående-elever.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 10:04   #38
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg sier på ingen måte at 3 000 kr er billig. Men det er overkommelig for langt flere enn vesker til 15 000.

Enig. Men jentene her brukte enda dyrere logo vesker en stund, de ble byttet ut etter siste mediestorm om Mulberry vesker til ungdom, tror det ble litt ukult. Når jeg ikke vil at 7. klassingen bruker Day veske på skolen er det ikke merket jeg tenker på, men at det er veske og ikke sekk.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 10:16   #39
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Nærmeste ungdomsskole er mest sekk, men har også observert noen vesker.
Det var mye sekker på skolen til Knotten da jeg leverte han forrige uke, og det er en skole med, eh, litt annen demografi enn den nærmeste.

Dronningen/Knøtteliten hadde sikkert synes det var en god ide med veske. Hun er en jålebukk uten sidestykke til tider. Heldigvis er hun fortsatt så liten at Vampyrina er tingen.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-18, 10:20   #40
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor vanlig er det at ungdommer bruker skoleveske?

Tittet litt da jeg løp til jobb midt i hordene av skolelever av alle størrelser i dag, og da jeg kom på å begynne å se etter det så så jeg en salig blanding av sekk og vesker.

Min ferske videregåendegutt skal bytte litt på, tror jeg er tanken, avhengig av om han skal ha med mye eller lite, sykle eller ta buss.


Og en del av tiden en sånn som dette, på hjul:




Jeg tenker at han er en smart fyr som klarer å vurdere selv om han får vondt i skuldrene eller ikke, sånt blander jeg meg virkelig ikke opp i.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no