Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Biltema er lagd for menn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-13, 15:55   #41
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Novla, her.

Enig, det får da være måte på å stritte med PK-piggene.

Nei, dette er omtrent det eneste stedet på nettet hvor man ikke kommer unna med billige klisjéer og lettvintutsagn. Bli vant til det, om du har tenkt å være her.

Dette er et diskusjonsforum, ikke et mammaforum, om du legger ut en tråd så bør du forvente reaksjoner.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 15:56   #42
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Alle synes det er såååå superstas at vi skal ha en gutt til. Det er såååå mye enklere og mye mindre drama, nemlig. Hva sier folk til de som venter jenter egentlig?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:01   #43
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Sitat:

Herrejemini. Snakk for deg selv.

Sitat:

Det irriterer meg og er et føkkings problem at kvinner blir i så stor grad stereotypet i forhold til menn.


"Hva skal en enslig kvinne med skruer", my bloomin arse.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nei, dette er omtrent det eneste stedet på nettet hvor man ikke kommer unna med billige klisjéer og lettvintutsagn. Bli vant til det, om du har tenkt å være her.

Dette er et diskusjonsforum, ikke et mammaforum, om du legger ut en tråd så bør du forvente reaksjoner.


Jeg tenker alltid at når du har en overbevisning, så må jo målet være å få flere til å bli enig med deg eller skjønne hva du mener.
Jeg tror at en diskusjons rundt kjønnsstereotyper og roller kan være veldig interessant og bra.
Men nå legger du jo bare opp til å få folk til å føle seg dritt, eller bli sure eller et-eller-annet som jeg ikke helt får taket på?

Eller leser jeg deg feil?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:07   #44
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Ikke uten grunn at Biltema kalles Gubbedagis i markedsføring forum. Men jeg kjenner da mange av begge kjønn som heller ikke ønsker 100 eks av hver skrue. Selvplukk på Maxbo passer bedre.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:10   #45
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tenker alltid at når du har en overbevisning, så må jo målet være å få flere til å bli enig med deg eller skjønne hva du mener.
Jeg tror at en diskusjons rundt kjønnsstereotyper og roller kan være veldig interessant og bra.
Men nå legger du jo bare opp til å få folk til å føle seg dritt, eller bli sure eller et-eller-annet som jeg ikke helt får taket på?

Eller leser jeg deg feil?

Jeg synes at de som skriver fordomsfulle ting, være seg mot samer, svarte, kvinner eller hva det skal være, godt kan få reaksjoner mot det. De kan godt få vite at folk blir sinte og lei seg når de skriver sånt.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:13   #46
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes at de som skriver fordomsfulle ting, være seg mot samer, svarte, kvinner eller hva det skal være, godt kan få reaksjoner mot det. De kan godt få vite at folk blir sinte og lei seg når de skriver sånt.

Det er jeg enig i.

Men vi er nok uenige i hvordan det bør presenteres.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:15   #47
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Ja, jeg ble irritert på hovedinnlegget, og overså humoren. Grunnen er at jeg er veldig handy av meg. Her i huset er det jeg som rygger med henger, løfter de tyngste løftene, kverker fisken som blir fisket, henger opp ditt og datt med både skruer og spiker, skifter til sommer- og vinterdekk. Jeg har mitt eget verktøyskrin, fordi jeg er så lei av mannens rot, ødelagte verktøy og dill.

Jeg er så drittlei av alltid å få masse oppmerksomhet for noe som jeg mener ALLE bør kunne klare (med begge hender og alle ti fingre i behold), uansett kjønn. Jeg blir rasende når kvinner og menn blir satt i bås. Og jeg innrømmer glatt at jeg har ømfintlige tær når det omhandler dette tema.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:18   #48
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er jeg enig i.

Men vi er nok uenige i hvordan det bør presenteres.

Jeg synes reaksjoner på fordommer mot kvinner bør presenteres på like mange måter som det er folk som reagerer på dem. Jeg kan ta meg av sintemåten så kan du presentere på din måte.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:19   #49
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Takk. Det var generøst av deg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:20   #50
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ja, jeg ble irritert på hovedinnlegget, og overså humoren. Grunnen er at jeg er veldig handy av meg. Her i huset er det jeg som rygger med henger, løfter de tyngste løftene, kverker fisken som blir fisket, henger opp ditt og datt med både skruer og spiker, skifter til sommer- og vinterdekk. Jeg har mitt eget verktøyskrin, fordi jeg er så lei av mannens rot, ødelagte verktøy og dill.

Jeg er så drittlei av alltid å få masse oppmerksomhet for noe som jeg mener ALLE bør kunne klare (med begge hender og alle ti fingre i behold), uansett kjønn. Jeg blir rasende når kvinner og menn blir satt i bås. Og jeg innrømmer glatt at jeg har ømfintlige tær når det omhandler dette tema.

_Ingen_ synes det er noe rart at en same eller en homofil eller noen andre som er utsatt for fordommer blir sint over å møte dem. Hvorfor kvinner skal sitte og nikke og le, og ikke få være rettmessig irritert, det vet ikke jeg.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:34   #51
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

_Ingen_ synes det er noe rart at en same eller en homofil eller noen andre som er utsatt for fordommer blir sint over å møte dem. Hvorfor kvinner skal sitte og nikke og le, og ikke få være rettmessig irritert, det vet ikke jeg.


Nå drar du alle inn under en samlebetegnelse også.
Også ser jeg at du leser meg som om det er feil å bli sint.

Jeg syns alltid det er bra at folk sier i fra om det de mener og synser og reagerer på.
Kvinner, menn, fargede, kortvokste, homofile.. alle. Si i fra. Og om man reagerer på vegne av noen andre. Si i fra.
Og det er bra å føle sinne og irritasjon og alt det der når det blir begått urett også.

Det er jo ikke det jeg forsøker å si noe om. Det er måten man presenterer det på. Hva vil man oppnå? Vil man bare oppnå at den andre ser at den har trampet noen på tærne så er det jo forsåvidt helt greit.

Men nå har vi jo avklart at du vil presentere det nøyaktig slik, så jeg skal ikke gnåle mer.

Jeg tar langhelg og tar kjønnsrollediskusjonen med meg på hytta.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:41   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

_Ingen_ synes det er noe rart at en same eller en homofil eller noen andre som er utsatt for fordommer blir sint over å møte dem. Hvorfor kvinner skal sitte og nikke og le, og ikke få være rettmessig irritert, det vet ikke jeg.

Jeg husker det var en radiostasjon i Oslo som fikk massiv motbør på grunn av rasisme på nittitallet en gang. Etterhvert tok de til fornuften, men mente at damer og homser, de måtte fremdeles tåle litt tyn. Ingen gikk i demonstrasjon mot det. Det syns jeg var ganske trist.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 16:42   #53
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Alle synes det er såååå superstas at vi skal ha en gutt til. Det er såååå mye enklere og mye mindre drama, nemlig. Hva sier folk til de som venter jenter egentlig?

At man kan grue seg til tenårene. Da blir alle jenter crazy, pubertale og de begynner henge sammen med gutter...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 17:30   #54
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror Esme snakket om din kjønnsdiskriminerende båssetting av menn og kvinner, ikke Biltema.

Det var ikke i mine tanker i det hele tatt, men skjønner nå at det var flere som tolket det sånn. Jeg setter overhodet ikke menn i den ene båsen og kvinner i den andre. Men jeg setter nok MEG i den ene båsen og handy-menn (og kvinner) i den andre. Man er som man er oppvokst/tillært/har interessert seg for? Jeg har i alle fall en far som heller sier "ikke rør den, den virker ikke" (i min bil, som JEG eier) enn å forklare meg hvorfor jeg ikke skal røre den og hva som evt skjer om jeg vrir på den likevel.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 17:52   #55
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg blir alltid sur av akkurat den kommentaren der, Joika. Jeg har i hele mitt yrkesliv jobbet i kvinnedominerte miljøer hvor dette blir sagt ofte. Gjerne som en slags universalløsning for å få bedre arbeidsforhold og høyere lønn og sånn.
Jeg lurer på hvorfor. Og så har jeg spurt mannen min, som jobber i en veldig mannsdominert bransje, om han noen gang har hørt mannlige kolleger si at "vi trenger flere kvinner her"? Og det har han ikke.

Jeg tenker at det ville vært hyggelig med flere hyggelige folk her på forumet. Men menn bare fordi de har et x og et y-kromosom? Not so much. Og hvorfor egentlig?

Jeg sa det sist i går, da vi fikk ny vikar. Og han var MANN. For vi trenger menn for å holde balansen i harmonien på arbeidsplassen. Det er nemlig helt klart at det er et stort kjerringproblem der og det er IKKE de få mannfolkene som står for misnøyen, sladderen og nedrakkingen av de andre ansatte...

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 18:06   #56
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Jeg ønsker meg flere menn på arbeidsplassen, ikke fordi det nødvendigvis er så mye drama der, men fordi jeg tror at det at begge kjønn er representert er positivt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 18:06   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Men Stjerneskuddet, da har dere et problem ned menneskene på arbeidsplassen din, ikke kjønnet deres.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 18:34   #58
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Biltema er lagd for menn

Opprinnelig lagt inn av Stjerneskuddet, her.

Jeg sa det sist i går, da vi fikk ny vikar. Og han var MANN. For vi trenger menn for å holde balansen i harmonien på arbeidsplassen. Det er nemlig helt klart at det er et stort kjerringproblem der og det er IKKE de få mannfolkene som står for misnøyen, sladderen og nedrakkingen av de andre ansatte...

Mener du at det bare er kvinner som gjør slikt? På min arbeidsplass er kjønnene ganske likt representert, og det er ingen forskjell på mengden sutring og sladder. Det er i hvert fall ikke noe jeg vil ha på meg å drive med, det du nevner over her!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 18:38   #59
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Jeg tenker at det er veldig trist at det faktisk er helt greit å tillegge ett kjønn slike karakteristika og ikke engang se at det er riv, ruskende galt. Det er så dårlig miljø fordi det er kjerringer de liksom. Erstatt kjerring med neger eller jøde. Da synes det ganske godt at det ikke er spesielt stuerent.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-13, 18:44   #60
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltema er lagd for menn

Så man skal aldri kunne si at et visst handlingsmønster er typisk mannfolk eller kvinnfolk? Det blir for teit.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no