Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-13, 21:54   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg fant denne listen på pinterest, med 21 ulike ryddeoppgaver og tenkte at det høres smart og overkommelig ut. Er dere med?



Jeg må gjøre noen endringer, siden vi ikke har garasje og vaskerom, og skapene på soverommet tar garantert mer enn en kveld, men mer eller mindre samme lista. Jeg fordeler den over 21 dager gjennom januar og februar, starting tomorrow!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:55   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Vi er igrunnen igang, uten liste. Har allerede tatt noen av punktene der.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:56   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er med!

I dag har jeg halvveis ryddet eldste sitt rom, tatt bort en drøss bøker hun ikke leser fordi hun leser så bra nå og lagt dem inn til lillebror. Endel av dem må nok bare pakkes vekk en stund.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:57   #4
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er i gang. Har brukt dagen i dag og gårsdagen til å rydde i bl.a. strikkeoppskriftene mine.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:57   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Så bra, Filifjonka! Jeg liker lister å forholde meg til. Og rydding i medisinskapet hørtes ut som en passe lavterskelinngang. Kanskje dere får før og etter-bilder!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 21:59   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Har gjort det meste på den lista, hjelper å flytte og pusse opp de fleste rom.
Så deilig å ha rensket ut masse.
Solgt en del ting, kastet veldig mye og gitt bort, godt å ha oversikt over hva man har.
Fryseren er vel eneste som bør ryddes i her.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:00   #7
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg må nesten vente til det trengs

Nr 14 er ganske festlig, gleder meg til å så dere damer rydde for snø

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:01   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er med.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:01   #9
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er veldig gjerne med! Takk skal du jammen ha, jeg må også ha lister, men det er jo et ork å lage dem.

Starter i morgen, og ser hvor mye tid hvert enkelt punkt får utdelt. :gledermeg:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:03   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg må nesten vente til det trengs

Ja, har du alt på stell er jo ikke akkurat denne tråden myntet på deg. Forslår at du heier framfor å være smug.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:04   #11
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Ha ha! Nei!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:04   #12
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er med.

Har ryddet i yttergangen i dag. Lagt alle luer i lue-skuffen, lagt alle votter i votte-skuffen, osv.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:04   #13
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er med på langsiktig perspektiv grunnet høygravid og bekkenløsning nå. Har planer om å begynne med julepynt nå når den skal vekk. Masse som ikke har blitt brukt på flere år.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:05   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er med!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:07   #15
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er med, denne listen ser jo overkommelig ut! Garasjen og uteplassen er det mannen som rår over, så det slipper jeg.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:09   #16
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg hiver meg gjerne på denne.

Og Avelonia. Det er ikke alle som bor i Oslo, ingen snø i Bergen og fullstendig mulig å drive med hagerydding.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:09   #17
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, har du alt på stell er jo ikke akkurat denne tråden myntet på deg. Forslår at du heier framfor å være smug.

Ok, heia dere! Wopwoooooop så fantastisk flinke dere er!

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:09   #18
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er med. Det trengs litt både her og der.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:09   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Jeg er med.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-13, 22:09   #20
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Rydde plass til det nye året, tar du utfordringen?

Tja. Det er jo behov her og der, men lista blir helt feil for meg. Vi har ikke halvparten av rommene, ikke hage, ikke medisinskap, jeg kjører ikke bil, oppbevarer ingenting under senger, osv osv. Jeg må tenke litt på det. Jeg har jo dårlig timing også da.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no