Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan overfører man musikk til en Samsung?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-12, 18:20   #1
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan overfører man musikk til en Samsung?

Jeg er fullstendig epledame og kan bare datating med eplelogo på.

Nå har barnet fått seg Samsung Galaxy Gio og vil ha musikk på den. Det fulgte med usb-kabel, men ingenting skjer når jeg plugger den i macen min.

Har altså masse musikk her, i iTunes selvsagt. Hvordan få det over på mobilen?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 18:51   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan overfører man musikk til en Samsung?

Har ikke peiling på om man kan bruke iTunes til android, men jeg pleier å gjøre som deg, plugge i telefonen med usb og så dra over det jeg vil ha. Men det forutsetter jo at den dukker opp under enheter da.

  Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 19:04   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan overfører man musikk til en Samsung?

Under Windows dukker de fleste telefoner opp som en "harddisk" slik at man bare kan dra musikk over på dem. Normalt sett skulle jeg tro at det var slik på Mac-en også. Men hvordan er det med Gio - har du minnekort i den? Mener å huske at det var veldig liten lagringsplass på denne og at både bruk av kamera og innlasting av musikk krevde at det var minnekort i den, noe som nødvendigvis ikke ble levert med?

Man får ikke et valg på telefonen når man kobler den til Mac-en om hvilket modus telefonen skal være i? F.eks. om den skal lade eller om den skal være "masselagringsenhet"?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 19:09   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan overfører man musikk til en Samsung?

Skjedde ikke'no når jeg koblet den til her. På telefonen sto det bare at den ladet. Kanskje det er noen innstillinger på den som jeg må sjekke?
Og ja, det var minnekort med.

Nå er mobilen ute på rek, så får ikke prøvd mer før i kveld når eieren har kommet hjem og lagt seg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 19:22   #5
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan overfører man musikk til en Samsung?

Kan hende du må inn på telefonen, og velge overføringsmodus i innstillinger? Slik at telefonen skjønner at ting skal lagres på den når du plugger i

  Svar med sitat
Gammel 02-06-12, 23:32   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan overfører man musikk til en Samsung?

Jeg fikk beskjed på Elkjøp, at musikk kjøpt på itunes, ikke kunne lastes over til "ikke-eple" produkter.

Om det stemmer aner jeg ikke, muligens bare et forsøk på å selge enda et epleprodukt?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 08:48   #7
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan overfører man musikk til en Samsung?

Så lenge avspilleren man benytter størrer formatet Apple benytter, og det er musikk fra iTunes uten DRM, så skal det fungere. Nå skal del all musikk fra iTunes være uten DRM, og har vel vært det en stund.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-12, 11:35   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan overfører man musikk til en Samsung?

Jeg kjører musikk kjøpt på iTunes inn i min Galaxy SII, men jeg kopierer de over i musikkbiblioteket på PC'n først. Det er mulig det ikke er nødvendig?

Jeg fikk oppskrift her inne, kan sikkert søkes opp.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-12, 17:56   #9
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan overfører man musikk til en Samsung?

Takk for mange svar.
Jeg overlot "problemet" til den andre forelderen som har windassmaskin og samsung selv, og fortsetter mitt liv som epledame.

Mesteparten av iTunes-musikken min er forresten lastet inn fra cd-platene mine.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no