Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i hustanden?
Ingen, men har hatt det før 6 2,93%
Ingen, og har ikke lyst på heller 25 12,20%
Ingen, men jeg kunne godt tenke meg noen 9 4,39%
1 32 15,61%
2 23 11,22%
3 26 12,68%
4 25 12,20%
5 24 11,71%
6 9 4,39%
7+ 26 12,68%
Deltakere: 205. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-11, 10:05   #41
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.854
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

To iPhone, to MacBook, en iBook, en iMac, en iPod nano og en iPod shuffle, pluss at jeg har iMac på jobben. I tillegg har vi en samling av antikke Mac-er og iPod-er noen hver kan misunne oss. :innbitte Mac-brukere siden tidlig nittitall:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:08   #42
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Ett. Jeg har en Ipod etellerannet.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:14   #43
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Vi har en iPod. Propellmannen er meget bestemt på at Apple-produkter skal vi ikke ha. Han gav seg på iPoden da mellomstepropellen ønsket seg en sånn og det tross alt er det beste alternativet.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:19   #44
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.328
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Det er endel ja...

1 stasjonær Mac
4 bærbare Mac`er
2 Ipod`er
1 Iphone
1 Ipad
1 Apple TV

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:51   #45
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Her har vi fire:

  1. iPod touch
  2. iPhone 3 Gs
  3. iPhone 4
  4. iPad 2

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 10:52   #46
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hvordan fungerer Apple TV? Hvor kjøpte du den, og hva kostet den?

Hvis man har amerikansk i-tunes konto kan man leie film på den. Og man kan se alt som ligger i i-tunes biblioteket på TV. Min er jailbreaket, så bruker jeg Plex på Mac og på Apple TV, og legger inn alle serier osv der, så kan jeg se de på TVen i stedet for på Macen uten å konvertere til i-tunes vennlig format. Plex burde forresten alle som har Mac ha, knallbra mediaspiller.

Kostet vel litt over 1000 kroner, kjøpt fra en nettbutikk (netshop kanskje, husker ikke helt)

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 11:06   #47
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Ingen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 11:14   #48
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Vi har hver vår MacBook pro (min brukes på jobb), og jeg har iPhone og iPad. Men vi er i utgangspunktet windowsfolk, så vi bruker pc mest til vanlig, og jeg kjører både windows og mac os på min mac. Men liker å ha begge operativsystemene tilgjengelig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 11:14   #49
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Ingen.
Og har absolutt ingen planer om å anskaffe noen heller.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 11:15   #50
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

4. iPhone, iPad, iPod og iPod Touch.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 11:20   #51
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Jeg har - til min manns store forskrekkelse - en ipod. Det er det. Jeg har - til hans enda store gru - forskrekkelig lyst på en iPad.

Gift med en mann som omtaler firmaet som "Church of Apple."

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 11:37   #52
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Fire i bruk nå, men to på vei inn.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 12:01   #53
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.459
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Det eneste Apple-produktet her i huset er min iPhone.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 12:04   #54
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

1XMacBook
2XIphone
1XIpod Touch
1XIpod Nano

Soon to be Imac og MacBook Pro og selvfølgelig Ipad.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 12:11   #55
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Stemte seks, men glemte ungenes iPod..

1xMacBook
2xMacBook Pro
2xiPhone 3G (en av dem brukes som "spillmaskin" av ungene)
1xiPhone 4
1xiPod Nano (gammel, og brukes av ungene)

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 12:12   #56
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Jeg har en iphone.

Vi skal til Usa i sommer og har planer om å kjøpe med en ipad2 hjem.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 12:20   #57
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

1 iPhone 4
1 iPod touch
1 iPod shuffle
1 iPod nano

I tillegg har mannen en iPod shuffle, men siden den aldri har vært brukt har jeg ikke tatt den med.

Ønsker meg iPhone selv, og så er det ikke utenkelig at en iPad står på ønskelisten etterhvert...

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 13:09   #58
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Vi har en gammel iPod, som egentlig bare har voldt oss frustrasjoner siden den ble kjøpt. Det blir ikke flere epleprodukter på oss, om vi kan få velge.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 13:12   #59
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Hm.

2 MacBook Pro
1 iPhone
1 iPod Nano
1 iPod Shuffle
1 AppleTV
1 Airport Extreme
1 iPad

Steike. Det var flere enn jeg trodde, det er mitt alt sammen.

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 13:52   #60
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange Apple-produkter er i bruk i heimen?

Jeg er gift med en IT-mann som har overbevist meg om at Apple-produkter kun er overpriset designprodukter med mye lavere funksjonalitet enn andre.
Ja han har jo rett på noen punkter men etter at jeg fikk meg iPhone så er jeg solgt.

Husets beholdning teller:

1 x MacBook
2 x iPod Nano
1 x iPod touch
1 x iPhone

... og det kommer nok flere produkter etterhvert.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no