Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Drenering, hva betalte du?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-11, 10:50   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drenering, hva betalte du?

Vi skal jo få gravd ny drenering rundt huset her og er i prosessen med å hente inn tilbud.

Har dere drenert og hva kostet det? Hvordan var adkomsten? Komplisert eller enkel jobb? Sokkeletasje eller full kjeller? Med eller uten isolering?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 10:54   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Noen venner gjorde det. Enderekkehus, grei tilkomst, relativt flat tomt. Isolering aner jeg ingenting om.
Jeg mener å erindre 10 000 pr. meter, men jeg har ikke alle detaljene ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 11:01   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Noen venner gjorde det. Enderekkehus, grei tilkomst, relativt flat tomt. Isolering aner jeg ingenting om.
Jeg mener å erindre 10 000 pr. meter, men jeg har ikke alle detaljene ...

Og det var full kjeller?

Vi har 8+8+8 meter (halvpart av vertikaldelt tomannsbolig) med 8+2 meter som er under bakken, resten er over bakken men det skal også graves her for å legge nye drensrør (sokkeletasje) og med pigging av trapp og inngangsparti har jeg blitt forespeilet 90.000 inkl. mva for ALT fra slik det er nå til ferdig utført jobb med all kjøring av masse, materialer osv. Adkomsten er kronglete og trang og det må brukes liten gravemaskin enkelte plasser. Jeg synes det hørtes dyrt ut, men 14.000 av de er pigging av betong (derav min andre tråd om Trollkraft).

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 11:14   #4
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Vi har gjort det her, men mannen har tatt det selv. Jobber i firma med gravemaskiner og har sertfikat til det, samt tilgang på lastebil. Broren min er rørlegger. Kom på 10000kr for oss. Heldige!!
Han sier vi har spart mellom 70 og 100 tusen. Så 90000,- med alt, det er nok ikke så ille det. (Selv om det er nok.)

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 11:20   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Vi var nok oppe i 140.000,- i fjor sommer, med asfaltering av gårdsplass, i tillegg kommer nytt rekkverk på kjellertrapp og plen. Vi bor i Bærum, og alt arbeid er dyrere her enn hos familie og venner andre steder i landet.

Huset har 100 kvm flate, er fra 1930. Vi gravde, kjørte bort all gammel masse (dyrt), laget ny kjellertrapp, hugget bort en stor gammel terrasse trapp som var fundamentert helt ned, og en annen liten trapp. Vi skulle ha isolering, men det var så mye vann ved grunnen at vi ble anbefalt "slemming", noe som var svært dyrt. De måtte bruke liten gravemaskin, og lastbilen som skulle kjøre bort masse, var egentlig for stor, slik at det ble asfaltskader på vei.

Jobben skulle ta to uker, men ble 3,5 uke + asfaltering av gårdsplass. Mange overraskelser i gamle hus . Og en gravemaskin som ikke tålte presset.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 11:21   #6
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.974
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Jeg husker ikke hva vi betalte, men vi hadde fast pris, samt muligens noe som kom i tillegg. Dreneringen viste seg langt mer komplisert enn først antatt, så vi var glade for at vi hadde fastpris på mye, og at det var et stort og erfarent firma som gjorde jobben selv om deres anbud nok var dyrerere enn det andre tilbudet vi hentet inn. Det var ikke drenert fra før.

Vi viste dreneringen kunne by på utfordringer, og det var vel årsaken til at vi valge det største firmaet. Det var en del mer fjell på tomta enn vi hadde regnet med. Det var full kjeller, terasse på ene siden av huset, og tre trappeinnganger. Hele tomta så ut som en jordhaug. Adkomsten var en "landgang", men innimellom var den også borte. Jeg var svært høygravid og jeg husker jeg ble nærmest båret ut av ene arbeidskaren en gang. Fordelen med å være høygravid var at fokuset mitt var et helt annet sted enn på jordhaugen i hagen ...

Ja, og så drenerte vi om vinteren, i februar-mars. Fordelen med dette var at dette var en stille tid for firmaene, slik at vi fikk det litt rimeligere fordi firmaene ville ha oppdrag (firmaet vi benyttet tar vansligvis ikke privatkunder), og det var noe tele i bakken slik at det ble mindre gris og ødeleggelser i hagen. (Det var i alle fall intensjonen vår, før vi skjønte at nesten hele plena ble gravd opp.)

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 11:32   #7
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Vi hadde også fastpris, men med noen variabler, de viste seg å bli dyre. Også vil jeg anbefale Norsk talende gravemaskinfører, vi hadde problemer med å forklare den Litauiske hvordan han skulle unngå å kjøre ihjel epletrærne våre. Firma var Norsk.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 12:08   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Takk for svar alle sammen!

Vi er forespeilet 11 dager hvis alt går nogenlunde greit, men ved overraskelser (som vi ikke vet om, eks. fjell nært inntil osv) kan det bli flere dager. Han sa han ville sikre seg med å si 14 dager. Jeg blir ikke overrasket om det tar lenger tid altså, men tidsanslagene hans virket realistiske (og han la på litt). Vi kommer ikke til å bo i huset den tiden.

Spent på å høre fra han jeg hadde innom her i dag, han skulle sende meg utregning også.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 12:16   #9
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

På 14 dager bør de være ferdig.
Og sikkert på kortere tid, så sant det ikke er masse fjell ol.
Hvis du ser i min tråd, der er bildet av huset vårt. En stor kloss.
På en uke var mye gjort. Vi måtte ha kranbiler og alt for å heise vekk verandaen ol.
(Asfalt og beleggningsstein er lagt etterpå.)

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 12:19   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Takk for svar, Grøten. Jeg så huset deres, veldig fint forresten. Her er det bare baksiden som er utfordringen, resten er piece of cake. Men vi får krysse fingrene for at det ikke er for mye fjell og at det ikke blir så innmari mye dyrere enn det vi er forespeilet. Da blir det ikke noe særlig til ferie hvertfall.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 12:41   #11
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Takk for svar, Grøten. Jeg så huset deres, veldig fint forresten. Her er det bare baksiden som er utfordringen, resten er piece of cake. Men vi får krysse fingrene for at det ikke er for mye fjell og at det ikke blir så innmari mye dyrere enn det vi er forespeilet. Da blir det ikke noe særlig til ferie hvertfall.

Takk for det Kokos!
Det er litt spesielt, huset vårt, men det begynner å hjelpe nå.
Det er dyrt med drenering, det er helt sikkert. Men det er verdt det. Håper det går raskt og smertefritt. Lykke til!!

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 12:43   #12
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Drenering er dyrt.
Lykke til.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 13:09   #13
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Og det var full kjeller?

Det var ingen kjeller.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 13:13   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det var ingen kjeller.

Ingen kjeller også betalte de 10.000 kroner per meter? Enten er det noe som ikke stemmer, eller så ble de lurt. Så dyrt er det ikke å grave en grøft rundt huset og legge i drensrør og legge plast langs veggen og fylle igjen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 15:02   #15
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Vi leide minigraver og gjorde det selv. Dvs, vi har tatt vekk jorden men ikke gjort resten enda. _har fin hage..not_

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 15:32   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Det er helt uaktuelt å leie minigraver å gjøre det selv. Dette er inneklemt mellom hus og garasjer og p-plasser og whatnot. Helt helt uaktuelt.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-11, 18:21   #17
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Vi fikk anbud på eks-svigermor sitt hus med en falte på ca. 100 kvm. Ikke kronglete adkomst, men litt kinkig under et tilbygg. Prisene var mellom 150.000,- og 200.000,-, men da var det med litt planering av plenen også
Eksen gjorde det selv og da havna det vel rundt 80.000,- mener jeg

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-14, 19:31   #18
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Hvis du ser, kokosbolle; hvordan gikk det? Ble prisen som antatt? bra resultat?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 09:33   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Hvis du ser, kokosbolle; hvordan gikk det? Ble prisen som antatt? bra resultat?

Jeg har fortrengt prisen. Det ble knalldyrt. Også ble det knallbra.

Spurte mannen og vi betalte 150.000 for bare drenering. Så støpte de en over 2 meter høy støttemur som var 11 m lang, pluss fyllte opp p-plass og asfaltering av 40 kvm og kum med kumlokk (100.000 til). I samme slengen fikk vi bygget ny veranda på nedsiden av huset (3x7,5 m med graving av nye fundamenter og tett konstruksjon på verandaen så den blir tett tak for uteplassen vi har under. Og vi bygget trapper ned rundt hele huset og plattingen under verandaen. Alt det kom på omtrent 150000.

Dvs at alle utomhusarbeidene kostet rundt 400.000

Men, vi er fornøyde og ikke skilt, så sånn sett var det verdt det.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-14, 10:30   #20
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.627
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drenering, hva betalte du?

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no