Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 23:15   #141
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nessie.. jeg vurderer Desigualkjolen du har kjøpt i en annen farge... Spent på hva du syntes om den, så husk å oppdatere oss.

Jeg har den i rødt - den er fiiiin!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 08:50   #142
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Klarte ikke motstå..

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nessie.. jeg vurderer Desigualkjolen du har kjøpt i en annen farge... Spent på hva du syntes om den, så husk å oppdatere oss.

Fikk den i posten i går (Jeg digger Mads & Mille, har sluppet toll begge gangne fordi de sender det som om det er fra en privatperson )

Den var kjempefin.
Jeg bestilte M da. Og det gikk greit.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 19:19   #143
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Vi har vært i Gøteborg forrige helg og jeg forelsket meg totalt i denne, og slo til (som vanlig)



Lite bilde.. men du kan gå inn på madsogmille.dk hvis du vil se den større... er signal.. nydelig stoff og herlig farge..

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 21:20   #144
kiki
Bør lage seg en tittel selv
 
kiki sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 3.729
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9



Dersom de ikke er utsolgt. Har opplevd det før hos lillevinkelsko.

__________________
~Gutt okt.06~
~Tvillingjentene juli -09~
kiki er ikke aktiv  
Gammel 20-08-10, 23:00   #145
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Nå har jeg sett på dem i Outlet-et til Lille Vinkel i lang tid, så nå bestilte jeg dem liksågodt. Har de samme i sort og de er kjempegode å gå i! Alltid kjekt med brune også.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 01:22   #146
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Shoppingrunde med mamma og svigermor endte i denne kjolen, på salg til 99 kr. Den satt fint på, fin fasong og fin utrigning. Kom litt dårlig frem på bildet.
Nå må jeg snart finne meg en jobb sånn at jeg får brukt kjolene mine.

Kul kjole, og den satt utrolig fint på deg!

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 01:47   #147
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Kjøpte kjole på Designforum her om dagen. Syntes ikke motivet var helt prima med en gang, men ble overtalt av venninne. Den sitter veldig fint! Den er også en del lenger på meg ettersom jeg ikke snurper den sammen så mye i livet som vist på bildet.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 14:10   #148
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Kanskje ikke akkurat et plagg, men...

Denne er på vei i posten til meg!

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 14:46   #149
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9






















Og en alldeles nydelig kåpe fra Kapp Ahl (av alle steder)!

Fruktflua er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 14:53   #150
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Skjørt fra Desigual:


Og denne tunikaen fra Chill:

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 15:22   #151
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Den tunikaen fra Chill prøvde jeg i dag, både i hvitt og blått, men bestemte meg tilslutt og omsider for en mørkeblåjakke fra samme merke som jeg ikke finner på nettsiden dere. Har litt lyst på tunikaen også ja.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 15:54   #152
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Denne kjøpte jeg meg i går:



I myk chenillestoff. Blir en fin kjole å bruke til vinteren, for litt finere anledninger.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 16:11   #153
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Den tunikaen fra Chill prøvde jeg i dag, både i hvitt og blått, men bestemte meg tilslutt og omsider for en mørkeblåjakke fra samme merke som jeg ikke finner på nettsiden dere. Har litt lyst på tunikaen også ja.

Har du kjøpt?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 16:42   #154
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Eh, ja. Du svarte da på SMS-en jeg sendte?!!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 16:59   #155
Merete
Superaktiv
 
Merete sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Innlegg: 310
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

hvor kjøper dere alle disse rå kule desigual klærna???

Merete er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 17:04   #156
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg kjøpte en grå harems-knebukse fra Cream og en petrolfarget finstrikket kjole fra Fransa i går.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 18:50   #157
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Merete: http://www.desigual.com/#/stores/

Trixie er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 19:01   #158
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 19:23   #159
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Trengte en klassiker til jobbgarderoben:

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv  
Gammel 21-08-10, 19:39   #160
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Merete, her.

hvor kjøper dere alle disse rå kule desigual klærna???

que-mepongo.com og madsogmille.dk. De har de også på Designforum og en butikk i Oslo som ligger i Youngsgate som heter Jupiter. De har stort utvalg.

Joika er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no