Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 9

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-10, 08:46   #261
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Lisen hadde forøvrig en i lilla tidligere i sommer. Den var veldig fin!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 08:47   #262
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Lisen hadde forøvrig en i lilla tidligere i sommer. Den var veldig fin!

Åh, lilla hadde vært midt i blinken, det har jeg ikke sett noe sted faktisk. Det er nok lilla eller mørkeblått som kler meg best av disse. Eller, egentlig er det vel den de har hatt i korall (?) som kler meg aller best, men jeg liker jo ikke den fargen.. What to do?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 08:49   #263
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Åh, lilla hadde vært midt i blinken, det har jeg ikke sett noe sted faktisk. Det er nok lilla eller mørkeblått som kler meg best av disse. Eller, egentlig er det vel den de har hatt i korall (?) som kler meg aller best, men jeg liker jo ikke den fargen.. What to do?

Hadde jeg funnet den i lilla tros jeg nok kortet mitt fikk svi og!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 08:50   #264
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Her har du en i blå, og her er en mørk rød.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 09:25   #265
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har bestilt denne babycordkjolen fra Boden. Hvis den passer tror jeg den blir en favoritt. Men det er jo veldig vanskelig å vite før jeg får prøvd den.

Den var kjempefin.
38 det er 12 sant?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 09:39   #266
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Her har du en i blå, og her er en mørk rød.

Hjeeeelp! :holder på mastercardet:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 11:08   #267
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Kjøpt en nydelig kjole fra Karamell her inne, og bestilte en bolero i dag som jeg håper vil passe til. da kan jeg bruke den på jobb, uten å bli for avkledt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjolr.jpg (64,8 KB, 24 visninger)
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 13:08   #268
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Håper den passet!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå  
Gammel 27-08-10, 13:14   #269
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg har kjøpt disse:

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 13:15   #270
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Agurke: Den grå med knyting i livet ønsker jeg meg også!

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 13:21   #271
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Håper den passet!

Har ikke prøvd den, men holdt den bare over meg. Den bare passe. Kjempefin var den.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 13:23   #272
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Agurke: Den grå med knyting i livet ønsker jeg meg også!

Grå? Den er da vel lilla? :myser: Jaja, blir sikkert bra.
Det er egentlig Johnnie Boden sin skyld at jeg shopper nå. Han driver og sender meg rabattkuponger.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 13:33   #273
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Grå? Den er da vel lilla? :myser: Jaja, blir sikkert bra.
Det er egentlig Johnnie Boden sin skyld at jeg shopper nå. Han driver og sender meg rabattkuponger.

Ja, ikke sant! Det skulle ikke vært lov. (Grå-lilla, da kanskje?)

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 13:51   #274
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, ikke sant! Det skulle ikke vært lov. (Grå-lilla, da kanskje?)

Det står carchoal, så den er vel mer grå da ja.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 14:36   #275
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Det står carchoal, så den er vel mer grå da ja.

Den var fin uansett!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 19:20   #276
SIS
Aktiv
 
SIS sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 241
SIS er litt kul
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Den var fin. Hvor kjøpte du den?

Hos denne ebay selgeren :
http://stores.ebay.com/fashionquenn99

Ho har stort sett bra utvalg i Current Elliott og sender som gave

__________________
Mamma til 3
SIS er ikke aktiv  
Gammel 27-08-10, 23:43   #277
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Den uendelige shoppingtråden 9

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv  
Gammel 28-08-10, 14:29   #278
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Jeg skulle bare kjøpe ferskt brød til frokost i dag, men bare MÅTTE innom den nye klesbutikken her på stedet.



Jeg kjøpte ett skjørt til, men det finner jeg ikke bilde av på nett.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv  
Gammel 29-08-10, 15:04   #279
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Grå billigstøvletter fra Din Sko til 399 kr.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 29-08-10, 22:23   #280
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 9

Da ble det slike på meg gitt:

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no