Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva slags abonnement har du på iPhonen din?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-12, 18:12   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags abonnement har du på iPhonen din?

Jeg lurer på om jeg skal skifte abonnement når jeg skal gå over til enten iPhone 4S eller om det blir Iphone 5. Jeg har et fra Tele2 nå, men synes det er litt lite mobildata med. Jeg har vært lojal mot Tele2 noen år nå, og er egentlig fornøyd med de. Men bytter gjerne.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 18:15   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags abonnemenet har du på iPhoene din?

Jeg har kjøpt iPhone 5 i dag, det ble Telenor m, som alle år før. Mye Telenor fordi vi har der alle sammen med fri familie, og jeg gidderikke styre med mange bytter. Gratis ubegrenset data ut året.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 18:21   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?

Har Chess Sjakk Matt, 199 kr/mnd inkluderer 600 sms, 600 mms, 600 ringeminutter og 1000 mb data. Har hatt Chess i årevis og er fornøyd med dem.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 18:33   #4
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?

NetCom medium pluss tror jeg det er jeg har. Har hatt NetCom i alle år. Eneste leverandør jeg er loyal mot så jeg er vel fornøyd da.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 18:34   #5
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har Chess Sjakk Matt, 199 kr/mnd inkluderer 600 sms, 600 mms, 600 ringeminutter og 1000 mb data. Har hatt Chess i årevis og er fornøyd med dem.

Samme her. Tror jeg har hatt Chess i ti år snart. Går aldri over de MB-ene med datatrafikk - selv ikke da grensa var på 500. Har 3G på hele tiden, men bruker wifi hjemme.

Bare husk å bruke offline modus på Wimp/Spotify når du ikke er på wifi. Det har jeg lært den harde veien. Så joda, jeg HAR gått over de tildelte MB-ene, men ikke med normalt bruk.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 18:36   #6
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?

Finn det billigste her, ut i fra ditt bruk: www.telepriser.no

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 18:37   #7
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?

Netcom L+ eller noe slikt. Mye data hvertfall.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 19:00   #8
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?

Jeg byttet nylig fra Tele2 til Djuice. Utrolig dårlig kundeservice hos Tele2.

Jeg har Djuice All in one M.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 19:10   #9
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?

Netcom fastpris Medium. Kjøpt ny binding og ny Iphone 5 idag.
400 sms/ringetid/mb.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 20:13   #10
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva slags abonnement har du på iPhonen din?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Har Chess Sjakk Matt, 199 kr/mnd inkluderer 600 sms, 600 mms, 600 ringeminutter og 1000 mb data. Har hatt Chess i årevis og er fornøyd med dem.

Jeg har også dette. Hadde Tele2 da jeg fikk iPhonen, men det ble fort svimlende summer selv om jeg sjelden brukte internettet ute så da skiftet både jeg og mannen til Chess Sjakk Matt.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no